donderdag 2 februari 2012

Fiets

Er is weer een nieuwe Challenge van start gegaan bij het Duo Challenge blog. Deze keer is het een kaart in de vorm van een fiets! Je kunt hem enkel, maar ook als dubbele kaart maken! Ik heb voor de laatste optie gekozen:

Ik heb de kaart bewust wat leger gelaten! Dit model leent zich naar mijn idee niet zo om teveel te versieren. Ik heb een bos bloemen in het mandje voorop gedaan en hier steken wat sprieten uit (moeilijk te zien op de foto door de witte achtergrond).



Ook zonder stempelafdrukje is de kaart een plaatje!


Ik heb de kaart 2x uitgesneden met de Silhouette, 1x in lichtgrijs en 1x in donkergrijs. Ik heb de spatborden met 3d foam wat opgehoogd. Alles is ook bewerkt met inkt voor een verweerder uiterlijk.


Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with bike' uit de Lazy Summer days Collection ingekleurd met mijn nieuwe Copics! Oooow wat vind ik dit leuk om te doen!! Dit is pas mijn 3e poging, maar ik ben er stiekem best wel trots op hihi.



Het patroon is aan te vragen tot 27 Februari bij info@annettescreafarm.com .
Alvast een fijn weekend allemaal!

43 opmerkingen:

Irene zei

SUPERSSSSSSSSSSS, wow wat gaaf maar helaas pindakaas, je kent me wel zo'n beetje dus dit is way out of my comfort zone!!!!!!!!

Liefs, Irene

Kizzy zei

Wauwww wat super mooi gemaakt! Vind het echt heel leuk gedaan. het inkleuren is ook prachtig! Heel mooi werkje.
Liefs Kizzy

Chantal zei

Sprakeloos ... geweldig.

Chantal

Anneke zei

Wau sandra dat is echt prachtig!! Zo leuk dielt fietsje :-)
Groetjes anneke

Marijke en Chantal zei

Tjeemig wat is dit weer mooi!! Zo leuk dit fietsje en wat heb je Tilda prachtig ingekleurd. Mooi het jurkje met stippels!

Groetjes, Marijke en Chantal

Татьяна А. zei

Lovely!!!

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww sandra deze is gaafff wil ook erg graag mee doen maar ik heb geen silhouette en dan is het niet te doen denk ik. of wil jij hem uitsnijden met de silhouette voor mij hihi

groetjes manon

Karin zei

Hoi Sandra,

Ook deze fiets hoort helemaal in jouw rijtje thuis :D Ik vind 'm hartstikke leuk en Tilda is superssss ingekleurd! Ik heb me gelijk aangemeld bij de Duo challenge blog, niet echt heel raar voor mij toch hahaha! Hartstikke leuke manier van uitdagingen aangaan! Ben benieuwd welke uitdaging jij nu voor ogen hebt ;P Tot blogs!!

Groetjes, Karin

Sonja zei

geweldig die fiets !

groetjes,
Sonja

*Ellen* zei

whow prachtig is dit schattige en super originele fietskaartje,

Lean zei

Gaaf weer Sandra lieve kleurtjes ook!
groetjes,Lean

Martha zei

Dit is zo schitterend weer!! Zal mijn mond weer dicht doen....Super!!
Groetjes,
Martha

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een geweldig toffe fiets en in een erg gave kleur!
groetjes van corry

Jolara zei

wauw wat geweldig zeg, liefs joyce

Linda zei

Ohhhhhh wat is ie gaaf geworden, echt superssss
gr linda

Tineke zei

Wow dat ziet er weer schitterend uit Sandra ben helemaal sprakeloos!

Groetjes Tineke

Marlies zei

Wauw wat heb je weer een super creatie gemaakt!! Ik vind het echt helemaal geweldig en Tilda staat er ook prachtig bij en je hebt haar geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

San zei

Wat issie gaaf !!

Anoniem zei

Ohh wat gaaf zeg! Heel origineel en prachtig gemaakt!

Liefs,
wendy

Liesbeth zei

Wat een super mooi geheel is dit weer Sandra.
gr. Liesbeth

m@deliefjuh zei

meid, wat ziet dit er weer geweldig leuk uit. erg origineel.. en zeg wat geweldig gedaan met je copics! knap hoor!

groetjes martine

Hilda zei

Hoi Sandra,

Nou mijn eerste reactie was: Zo de knetter, wat een gave creatie.
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat is die mooi, jammie jammie jammie.
Je heb er een plaatje van gemaakt!!!

Groetjes hilda

Mandy's Magnolia cards zei

Mijn mond valt er spontaan van open!
wauw wat is dit moooooi :D
Groetjes, Mandy

Anneke zei

Wauw wat een plaatje zeg!! Erg mooi gedaan..een grote pluim krijg je van mij hoor!!

Groetjes Anneke

Frouwkje zei

Wauw Sandra, wat heb je dit weer supermooi gemaakt!! Prachtig!
Liefs, Frouwkje

Leny Hempen zei

Hoi Sandra

Wat een geweldig mooi kaartje.
Hij is echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Elly zei

OOH geweldig leuk weer Sandra!! En dan ook nog na maar drie pogingen al zo super kunnen inkleuren met Copics......nou petje af hoor!!

groetjes, Elly

marja zei

Ooooh wat onwijs gaaf Sandra< prachtig!!!!!

Lieve groetjes Marja.

CraftyC zei

Wow, totally gorgeous card Sandra, what a beautiful design!
Clairex

Yvonne's cardcorner zei

Wauw, Sandra wat geweldig.
liefs Yvonne

Bernadet zei

wowwww sandra, dit is echt super jòh!!!!

Plony zei

Jeetje wat knap gedaan zeg, heeeeeeeeel knap!!!!!
groetjes,Plony

Willy's creations zei

Schitterende kunstwerkje...Supermooi!


Groetjes,Willy

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje Jolande!!
mooi stempeltje en schitterende details.
Groetjes Trudy

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Naomi zei

waaauwwww die is echt prachtig! heel erg knap gedaan en heel erg leuke kleurtjes ook!

veel liefs
Naomi

Sinikka zei

WOW wat is dit een gaaf project.
Gr. Sinikka

Sandra1968 zei

Wauw, geweldig mooi!
Fijn weekend,
Sandra

Christa zei

wat gaaf zeggg, gaat goed man met de copics ,dat beloofd wat haha xx christa

Michele zei

Het is heel mooi et zeer creatief.

Adrie zei

Hallo Sandra.Ik kwam op je blog via Jeanette.Wat een mooie creatie's maak je. Ik ben gelijk volger geworden.Ook even op je webshop gekeken,erg leuke dingen ga ik zeker eens gebruik van maken.Ben er ook volger van geworden.Ik heb ook een eigen webshop,maar dan met materialen.Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken.
Groetjes Adrie

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.

Groetjes sylvia.

Annette zei

Superleuk meisje maar heb je die nu met de sil gedaan of met h et handje????

liefs Annette

Related Posts with Thumbnails