maandag 27 februari 2012

Princess Tilda

Ja hoor, daar is ze weer! Ik heb achter de schermen keihard gewerkt en heb 9 projecten gemaakt. Helaas mag ik deze nog niet allemaal laten zien (van de week komen er wel 2 hier op mijn blog te zien).
Ik heb een romantische verjaardagskaart gemaakt met de allerrrnieuwste stempel van Magnolia uit de Prince & Princess Collection 2012! Deze collectie is vanaf komende week verkrijgbaar in verschillende (web)shops!


Dit is 'Princess Welcome Tilda'!



Binnenin de kaart heb ik 'Tilda with lovely lace shoes' gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection.


Het patroon van deze kaart komt van Cards etc (Hart/Bloem labelkaart). Verder heb ik er een witte vlinder van de Wibra op gedaan en wat vlinders uitgestanst. Ik heb ook Magnolia Doohickeys gebruikt en wel 'Bloomy Tag', 'Heart Swirl' en 'Lovly Fence'.
Het papier is van Prima Marketing 'Sparkling Spring'. Verder heb ik er nog wat gaas en parels op gedaan. De afbeeldingen heb ik bewerkt met witte Chalk voor een wat romantischer effect.

Deze week plaats ik nog een creatie met een stempel uit de nieuwste Collectie!! Ben je nieuwsgierig?? Kom dan 1 Maart hier terug en dan kun je hem zien!

36 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat ontzettend mooi zeg. Gr Marja

marja zei

Wat een sschitterend kaartje WAUWWWWWWW!!!!!!!! Alles past zo super mooi bij elkaar, geweldig!!!!!

Lieve groetjes Marja.

m@deliefjuh zei

tis weer een toppertje meid!

Iwona zei

Śliczna karteczka:)

Miranda de Groot zei

Harstikke mooi.
Groetjes Miranda

Esther zei

Echt een schatje zeg om te zien weer.
Ik ben erg benieuwd naar de rest.

Groetjes esther

Jolara zei

wat geweldig gaaf ! Liefs Joyce

corry'kaart zei

ooohhh sandra wat is je kaart weer prachtig en lief!!!!
groetjes van corry

Chantal zei

Heel heel heel erg mooi.

Chantal

Noriko zei

Ik vind hem prachtig Sandra!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Ans zei

geweldigggggg mooi prachtkaartje
liefs,ans xx

creacora zei

Een lust voor het oog meis deze prachtige magnoliakaart !!! kom zeker nog effe kijken naar de andere ben ook erg benieuwd naar jou creaties in de mag ink !

Groetjes Cora

Amanda zei

Wow, wat een pareltjes San, heel mooi gedaan!

liefs Amanda

k@rin zei

héél mooi hoor

Sanne zei

Wat een mooie kaart! Knap zo in het wit! Dit afdrukje vind ik geweldig, die moet ik ook hebben!

Liefs Sanne

Marianne zei

Wauw Sandra, wat heb je dit mooi gedaan. Wat een leuk model, en wat een prachtig ingekleurde afdrukjes.
Groetjes Marianne

Riet zei

Schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Suze zei

Heel mooi Sandra, heel lief geheel.

Lieve groetjes SUze

Thamar, zei

een woord "geweldig"

Leny Hempen zei

Wat een schattig kaartje Sandra.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Marianne Schut zei

Hai Sandra, een pracht kaart! Super leuk model ook en wat zijn die nieuwe stempels weer leuk!!! Liefs Marianne

Corine van der Zee zei

Wauw wat een schitterend kaartje Sandra, heel mooi gemaakt en ontzettend leuke model!

Lieve groetjes,

Corine

Christa zei

superrr san xx christa

Yvonne's cardcorner zei

Schitterende kaart weer Sandra wat een ontzettend mooie modelletje!
liefs Yvonne

Plony zei

Geweldig zeg, in 1 woord!!!!!!! Er komen weer mooie stempeltjes aan hoor, dat wordt genieten.
Groetjes,Plony

Anneke zei

Prachtige kaart Sandra!! Zo lief deze collectie he :) Bij mij zijn er al een paar in mijn mandje gevallen!! hihi.. Groetjes Anneke

Liesbeth zei

Wat is ie leuk, en de stempels ook zoals jij hem gebruikt hebt hier.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een super mooie, hele romantische kaart Sandra! Leuk model en zowel de buiten als de binnenkant zijn super met prachtige details! Ook mooi papier! groetjes, Marlies

majo zei

Erg mooi groetjes Majo

Pia zei

Wat een schitterende kaart in mooie kleuren heb je gemaakt!
Groetjes,

Pia

Татьяна А. zei

Lovely!!!

Monique zei

Ik vind hem geweldig. Heel leuke vorm van de kaart en prachtig gekleurd.

groetjes Monique

corrie zei

hoi sandra wat is het weer een plaatje geworden
en ja ik heb de kaart besteld maar in heb er al een andere bestemming voor
hahah dus even geduld nog groetjes corrie

scrapfreak zei

hoi sandra,
wat een prachtige kaart zeg,mooie stempelafdruk ook
ik vind het knap jij steeds met zulke mooie dingen blijft komen
groetjes marrianne

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die gaafff sandra en spannend zeg wat je voor ons nog in petto hebt...

liefs manon

Ans zei

heel mooi is deze kaart
liefs,ans xx

Related Posts with Thumbnails