zaterdag 3 maart 2012

Tulpdoosje uit de Magnolia Ink

Hebben jullie het nieuwe Magnolia Ink Magazine 'Lentekriebels' al gezien? Ik ben nog niet zo heel lang Designteamlid van Magnolia, maar nu zijn er voor het eerst wat projectjes van mij gepubliceerd!! Wowww, hoe leuk is dat!! Het is zo raar om je eigen creaties in zo'n mooi blad terug te zien! Zijn jullie ook nieuwsgierig?? Bestel dan snel het magazine of haal het bij de boekenwinkels!

Er staat een Tulpdoosje in die ik gemaakt heb! Het patroon hiervoor is exclusief te verkrijgen via mijn Scrapshopje! Ik heb het doosje gevuld met tulpenbollen, maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken voor lekkere paaseitjes of een klein kadootje!


Je kunt de tulp aan 4 kanten versieren!





Zowel bovenin in de tulp als in het doosje eronder kun je een kadootje stoppen!





Het patroon komt als .PDF bestand om het met de hand te knippen en tevens zit er een werkbeschrijving bij! Daarnaast is er een extra mogelijkheid om het als .STUDIO snijbestand voor de Silhouette machine te kopen.

Dit is het geweldige magazine van Magnolia waar het allemaal in terug te vinden is:



41 opmerkingen:

Marga50 zei

Wauwwwww wat ziet dat er heel mooi uit. super.!! Fijn weekend, Marga.

Karin Schuring zei

Gaaf gaaf gaaf gaaf gaaf gaaf! Val ik in de herhaling als ik zeg dat ik het helemaal gaaf vind?? ik ga vanmiddag naar de winkel om mijn exemplaar van INK te halen en ja... ik ga 'm bestellen bij je :D

Liefs, Karin

Joke zei

Wat ziet dat er schitterend uit prachtig .
Ik hebhet magazine nog niet ga het vanmiddag of begin volgende week halen.
groetjes Joke

Jacqueline zei

Helemaal super zeg ! Echt te gek dat je in dat mooie blad staat.
Groetjes, Jacqueline

marja zei

Ik had je schitterende creaties al in de Magnolia Ink zien staan, ze zijn echt geweldig!!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Marijke en Chantal zei

Dit is toch helemaal te gek dat je met zo'n schitterende creatie in een mooi blad maag staan!

Fijn weekend, Marijke en Chantal

Linda zei

Ohhh wat gaaf gedaan heb je dat weer. Gefeliciteerd hoor dat je creatie in dat blad staat, erg leuk voor je
gr linda

Astrid zei

Ohhhh Sandra, wat schattig weer dit zeg, erg leuk en vooral heel lief.
Groetjes Astrid

Pia zei

Wow dat ziet er heel erg gaaf uit zeg! Mijn complimenten.
Groetjes,

Pia

Kim zei

Wat leuk dat je n de magnolia ink staat met je prachtige creaties. Ben benieuwd. Heb het magazine net besteld dus ik moet nog even wachten.
Je tulpdoosje is echt schitterend. Heel gaaf.

Groetjes Kim

Dina zei

hartstikke mooi wat je gemaakt hebt en ze staan er prachtig in super

Татьяна А. zei

Beautiful!

Martha zei

Wat leuk dat jij erin staat zeg!!!
Ik ga em kopen :-)
Dit project is helemaal geweldig weer, zoals altijd!
Groetjes en fijn weekend,
Martha

Monique zei

Hij is prachtig Sandra !!! Mijn magazine is onderweg en hoop hem gauw te krijgen zodat ik ook jouw creaties kan bewonderen :)).
Fijn weekend.

groetjes Monique

Leny Hempen zei

Wat ziet dit er prachtig mooi uit Sandra.
Echt schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Alina zei

geweldig, Sandra, complimenten!
groetjes, Alina

Marguerite zei

Wauw wat mooi! Je krijgt meteen zin in het voorjaar.
Groetjes Marguerite

JOKE zei

Hey wat stoer dat je in de Magnolia Ink staat met je schitterende werksuk!!!!
Hij is echt prachtig zeg....
Liefs Joke

Hanneke zei

Gefeliciteerd met je publicatie! Welverdiend, zo'n leuk doosje! Heel leuk voor een lente/paas cadeautje. Mooi versierd ook. Groetjes, Hanneke

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Super dat je in de Magnolia Ink staat met je creatie! Wat is het tulpdoosje gaaf!! Je hebt het ook weer prachtig versierd!
Liefs, Frouwkje

Sandra's Kaarten zei

Wat een gaafffff doosje! Ik hoop dat het magazine volgende week binnenkomt bij de boekhandel. Meestal komt het wat later dan bij de hobbywinkels. Woensdag moet ik weer werken, dus ik hoop dat hij er dan is... Ik ben nu erg benieuwd naar je andere creaties in het blad, gefeliciteerd ermee trouwens.
Groetjes Sandra.

Els zei

Een heel leuk doosje en dat brnegt vast heel veel voorjaar in huis.
Groetjes Els

Judith zei

Heel gaaf dat je gewoon in het magnolia magazine staat! Je maakt supermooie dingen.

Groetjes Judith

scraplouise zei

Woooh wat ziet dat er geweldig uit en wat leuk dat je in de Magnoliagids staat, ben benieuwd!

gr.LOuise

Chantal zei

Wauw Sandra, wat super voor je dat je project al gepubliceerd is in de INK en wat stond het er mooi in zeg! Van harte meis! Lieve groetjes, Chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik had je geweldige creatie al in de Ink bewonderd, maar hier is het veel beter te zien. Super gaaf en erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

lenny zei

WOWWWWW super gaaf ziet hij er uit
ik ga speuren naar de ink
groetjes lenny

Angela zei

WOW Sandra je tulpdoosje is weer schattige. Mijn complimenten hoor!

Groetjes Angela

elly zei

wouwwwwwwwwwww sandra
hij is helemaal TOPPIE hoor
wat een gaaf doosje heb je ervan gemaakt


groetjes elly

Riet zei

Wowwww Sandra,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat heb je weer een kunstwerk gemaakt Sandra! Prachtig model en prachtige details! Ik kan me ook helemaal voorstellen dat het leuk is om je creatie terug te zien in een blad! groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Ik heb het blad nog niet gezien Sandra, maar dit beloofd heel wat want je mag trots zijn op deze prachtige creatie.
gr. Liesbeth

Herbstnebel zei

Wow, so beautiful and wonderful Box.

Greetings Dani

Chantal zei

Hallo Sandra,

Ik heb je creatie gezien in de Magnolia Ink. Zag het meteen. Voor de zekerheid wel ff gespiekt op de laatste pagina.

Erg mooi.

Groetjes Chantal

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww sandra wat is die weer gaafff meis... superrrr
ben heel benieuwd naar de magnolia ink zelf koop ik hem eigenlijk niet maar ga eens even kijken naar het moois wat jij erin hebt gezet...hihii

als ik weer een nieuwe pc heb ga ik hem bij je bestellen zit nu bij mijn ouders achter de pc en die hebben geen telebankieren....

liefsss manon

Heidie zei

wat een mooi doosje. Ik heb net een bestelling bij je gedaan.

liefs heidie

Wendy Koorevaar zei

Wow wat heb je dit mooi gemaakt, ik kijk mijn ogen weer uit!

liefs,
Wendy

mandy zei

hoi sandra, las jouw lieve berichtje op mijn blog heel erg bedankt. Ik kom ook graag bij jou kijken hoor hihihi!
Heerlijk he samen de zelfde hobby wat willen we nog meer.
mandy
ga zo door met al je mooie verrassende creaties.

Sandra1968 zei

Wauw, supermooi!

Annette zei

Hoi meisje

Sorry voor mijn late reactie maar gefeliciteerd met je eerste werk in het magnolia magazine wat ziet het er allemaal super uit!!!!!
Geen wonder dat ik je minder hoor :) Ik m ail je npg meis succes met al je andere projecten

XXX Annette

Judith zei

Hallo Sandra,

Ik heb het tulpendoosje onlangs bij je besteld en heb hem gemaakt het is een mega succus. Krijg veel reacties en patroon verzoek en stuur ze allemaal naar je website...

Groetjes van Judith

Related Posts with Thumbnails