donderdag 19 april 2012

Schip en nieuwe Magnolia Ink!

Horen jullie de plons?? Het schip is te water gelaten haha!
Een doosje in de vorm van een schip! Het kan ook open zodat je er een kadootje in kunt doen!
Wil je dit prachtige schip ook maken? Het patroon hiervan is hier te vinden.




Dit is Tilda met verrekijker (Tilda with binocular) uit de Spring Stamp Club kit van Magnolia!!


Als 'golven' heb ik de Magnolia Doohickey 'Leaf & Swirl' gebruikt!


Maak het touwtje los en je kunt bij het kadootje!






En jaaaaaa...het is bijna weer zover!!! Volgende week is de nieuwe Magnolia Ink weer verkrijgbaar!! Hij heet 'Sea of Memories' en het is toch een prachtige editie!! Wowww!! Silvie heeft de prachtige kaart op de cover gemaakt!
En zie je het woordje 'Templates' op de cover staan? Hihihi..stille hint...!!


58 opmerkingen:

Thea zei

Sandra het is een plaatje....dit heb je weer fantastisch gedaan...

Groetjes Thea

Esther zei

Ziet er echt prachtig uit zeg.
Heel mooi gedaan.

Groetjes Esther

cristel zei

oh sandra ik vindt hem weer super mooi echt heel leuk
grtjs

Linda zei

Hij is weer supersssssssss, heel mooi gedaan
gr linda

Dina zei

wauh wat mooi weer echt een plaatje

Elly zei

Jeetje Sandra, wat een heerlijk creatief mens ben jij toch. Wat een superrr gave boot heb je weer ontworpen! Prachtig.
Enne...ja ik begrijp de hint hoor hihi, jij staat er in met templates!!!:-) :-)
Hartstikke leuk! Gefeliciteerd, want in een blad mogen verschijnen is toch de kroon op je werk!!

groetjes, Elly

Sinikka zei

Dit ziet er weer geweldig uit. Het is gewoon een plaatje.
Gr. Sinikka

Janine zei

wowwww
prachtig

Marijke en Chantal zei

Geweldig wat is dit schip toch weer een geweldig mooie creatie! Knap gemaakt weer!

Groetjes, Marijke en Chantal

Angélique zei

Jeet je wat een creatie echt heel mooi. Bewondering hoor!
Groetjes

Monique zei

Hij is prachtig Sandra.

Groetjes Monique

Liselot zei

Wow, wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt! eengenot om naar te kijken.
Groetjes, Liselot

marja zei

Wooow wat een schitterende creatie, wat maak je toch altijd onwijs mooie creaties!!

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

Wauw, wat geweldig mooi Sandra!!
Leuk dat je een patroon mocht ontwerpen voor de Magnolia Ink. Tenminste, dat vermoed ik.
Groetjes Tineke

Karin Schuring zei

Jeetje Sandra... hoe krijg je dat telkens voor elkaar zeg! Wat een waanzinnige creatie weer! Hoe verzin je dat toch steeds?! Ben er stiekem toch wel een beetje trots op dat ik je "ken" hahahah!! Mooi gedaan hoor en ben SUPERRRRRR benieuwd wat je hebt ge-creëert voor de INK!
Lieve groet, Karin

Carla Burger zei

Wat is dit een plaatje! Zekers weten dat ik dit patroon ga bestellen. Ik vind hem superprachtig! Wow! Groetjes Carla.

Carla Burger zei

Wat is dit een plaatje! Zekers weten dat ik dit patroon ga bestellen. Ik vind hem superprachtig! Wow! Groetjes Carla.

Giorgia zei

Fantastica!!!
Giorgia

Marguerite zei

Ohhhh Sandra,
ik krijg mijn mond niet meer dicht.... Wat istie gaaf. Nou niet alleen dit maar alles wat je maakt. En aangezien hier in huis Heel Veel Maritiem is snap je wel dat ik deze na moet maken.
En de magnoliaink moet ik ook hebben.
Ga nu weer terug naar de boot kijken... wie weet krijg ik mijn mond zo weer dicht.
Groetjes Marguerite

Marianne Schut zei

Hai Sandra, in een woord: GEWELDIG!
Wauw wat een topcreatie weer! Zo leuk en origineel, knap gemaakt hoor! Alles past weer zo perfect bij elkaar en zulke mooie kleuren ook! Helemaal leuk! Enne...ik kijk al uit naar de INK! Kan ik alvast je handtekening vragen...straks moet ik er voor in de rij staan, hihi! Liefs Marianne

Yvonne's cardcorner zei

Wow, zeg wat onvoorstelbaar mooi is dit!
liefs Yvonne

Irene zei

OOOOOOH Sandra, het is toch echt niet te geloven wat er elke keer uit jouw creatieve vingertjes komt!! Ik geloof dat de nieuwe Magnoliaatjes heel veel met water/zee hebben dus dit is echt te gek!!!
Die templates in de nieuwe Ink zijn dus van U edele talentvolle? SUPER GAAF, PROFICIAT!!!!

Liefs, Irene

marjoleincreatief zei

allemachtig, jij bent een kunstenaar met die patronen van je.....

kan niet wachten om jouw bijdragen aan de ink te bewonderen!
groetjes marjolein

Thea zei

Wow Sandra wat heb je dit weer super gaaf in elkaar geknutseld, knap hoor dat je dat iedere keer bedenkt. En ik denk dat je zeker apetrots op de nieuwe Ink zult zijn. En dat mag dan ook! Geniet er maar lekker van.

Liefs Thea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, dat is weer super gaaf Sandra en zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

Astrid zei

Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar zeg. Wat een SUPER SUPER mooi project is dit.
Geweldig.
Groetjes Astrid

Merry zei

Oh wow...that is just the most amazing work. So much detail, so much to look at.

jacqueline zei

Jeetje mina wat mooi zeg........hoe bedenk het toch steeds weer....ongelovelijk!!!!

Groetjes Jacqueline

nicolet zei

Wow wat een KUNSTWERKJE weer Sandra!!
Groetjes Nicolet

arjette zei

Wauw zeg, echt gewéldig mooi, super!!!!!

gr. arjette.

Jacqueline zei

Ik heb hier maar 1 woord voor: WAUW !

Joke zei

Wauw wat een prachtige boot heb je gemaakt en erg leuke details erop.
groetjes joke

Bernadet zei

wowwwww Sandra, dit is echt waanzinnig!!!!

Lean zei

Super gaaf project heb je weer gemaakt Sandra heerlijke kleuren ook.
fijn weekend!

Chantal zei

Owwww Sandra, wat ge-wel-dig weer!
Deze "moet ik gewoon hebben! Ga meteen bestellen!

Wat heb je er weer een beauty van gemaakt!
Mijn complimenten.

Groetjes Chantal

Wendy Koorevaar zei

Geweldig Sandra! Wat heb je dit weer knap gemaakt, gewoon een kunstwerkje hoor. Ik vind het ook zo origineel en ik kijk al uit naar de Magnolia Ink!!!

Liefs,
Wendy

Chantal zei

Ooohhh wat een juweeltje van een creatie Sandra! Je blijft er werkelijk maar naar kijken naar die prachtige details! Ik ben benieuwd wat de templates zullen zijn! Lieve groetjes, Chantal

carla zei

WAUW !!!
Je verklapte me al dat je ook met een schip bezig was en dat het iets prachtigs ging worden, daar twijfelde ik niet aan.
Je hebt jezelf toch weeral eens overtroffen, want dit is echt wel heel heel mooi en zo apart.
'k Zou het ook wel eens willen proberen, maar zo mooi ga ik het zelf nooit voor mekaar krijgen.
Super gedaan Sandra.

Trudy zei

Wat een Geweldig mooie creatie Sandra!!!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Sandra GEWELDIG!!
Je hebt jezelf overtroffen, voor zo ver dat nog mogelijk was.
Ik wil hem zo hebben!!! Maar eerst even de andere patronen maken.
groetjes marlies

Anita zei

Geweldig!!!!

Gr. Anita

Leny Hempen zei

Jij kan ook alles maken Sandra.
Wat is dit weer een pracht van een creatie.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

lenny zei

Hij is helemaal geweldig Sandra
superrrrrrr
groetjes lenny

Naomi zei

Het is een prachtige creatie geworden!

Helemaal super en prachtige details allemaal!

Veel Liefs
Naomi

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit prachtig! Heel erg mooi.
Groetjes, Sandra

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat is dit mooi zeg Sandra!

Groetjes Ida

Willy's creations zei

Wat heb je weer een prachtig creatie gemaakt!

Groetjes,Willy

Alina zei

enig, Sandra, echt heel erg mooi, complimenten!
groetjes, Alina

angel zei

Jawatte , dat is erg knap gemaaktzo mooi , liefs Anja

Anneke zei

Wauw Sandra, weer helemaal geweldig dit schip!! Echt prachtig!! Groetjs Anneke

Chantal zei

Ja wat moet je over deze creatie zeggen. Geweldig, prachtig, fantastisch .... ik ben sprakeloos.

Groetjes Chantal

Thamar, zei

mens wat heb je weer een mooie creatie gemaakt. petje af echt super.
Ik ben echt jaloers op jou.

lief thamar

Corine van der Zee zei

Ik zie dat ik behoorlijk achter loop! Wat heb je weer een geweldig mooie creaties gemaakt, en deze boot vind ik echt supers!!!!!!!!! Bedankt nog voor je leuke en lieve reactie op mijn laatste blogpost, zeer vereerd, weet dat je druk bent.

Lieve groetjes,

Corine

Ans S. zei

Wat een super mooie creatie.

Groetjes Ans

Hetty zei

Wat heb je weer een schitterende creatue
gemaakt

gr hetty

hippe zei

Great!!!! Phantastic!!! I love it!!!

Greetings from germany.
die hippe

manon's kaartenhoekje zei

wauww deze is ook al zo gaaffffff

groetjes manon

Jokecreatief zei

Wat een ongelooflijk mooie creatie. Schitterend.
groet Joke.

Related Posts with Thumbnails