dinsdag 24 april 2012

Vliegtuig

Gezien in het nieuwste Magnolia Ink Magazine (3-2012; Sea of Memories)? Het patroon is hier ook op volledige grootte te koop, inclusief NL werkbeschrijving. Druk op je printknop en je kunt meteen aan de slag om dit superleuke vliegtuig te maken! Het is ook te verkrijgen als .STUDIO snijbestand voor de Silhouette machine!
Vanwege een fout is per ongeluk niet het gehele patroon gepubliceerd in het magazine!! Abusievelijk is vergeten het 3e patroon gedeelte te plaatsen. Hier is echter het complete patroon verkrijgbaar of je kunt het 3e patroon op het Magnolia Inspiration Blog halen! Let er dan wel op dat dat patroon op 100% is gezet en in het magazine alles op 50% grootte! Er komt een rectificatie in nummer 4-2012!

Dit is Flight Attendant Tilda uit de 'Bon Voyage' Collectie!


Het papier is van Kaisercraft 'Cafe Culture' en S.E.I. Windsor.


Natuurlijk zit 'Pilot Edwin' (Bon Voyage Collection) achter de stuurknuppel!


De wielen zijn van een oud speelgoed autootje. De wielen heb ik met platinum embossing poeder van een zilveren laagje voorzien. De swirls zijn gemaakt met de Silhouette machine.



47 opmerkingen:

Linda zei

WAUW Wat een supergave creatie heb je weer gemaakt, hoe verzin je het toch elke keer weer. Ik vind hem superssssss
gr linda

Giorgia zei

Wow, è fantastico, troppo troppo bello!!!
Giorgia

Anreda zei

--- TOP TOP TOP TOP TOP ---
In één woord TOP !
Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt.
Groetjes, Anreda

Neline zei

Wauwwww......wat gaaf gemaakt! Ziet er echt onwijs top uit.
Ik ben heel benieuwd naar de ink,
ik hoop dat ik 'm vandaag in de bus krijg.
groetjes
Neline

Monique zei

Oh wow. Die is fantastisch !!! Ik ben benieuwd naar het magazine. Als het goed is heb ik hem morgen :)).

groetjes Monique

marjoleincreatief zei

waanzinnig wat je weet te maken! Dikke dikke dikke complimenten en je bent een echte aanwinst voor het magnolia team!!!

groetjes marjolein

Tineke zei

Wauw, wat een supergave creatie Sandra!! Hoe krijg je het verzonnen...het is echt super superleuk.
Groetjes Tineke

Marguerite zei

Oh Sandra,
wat gaaf. Moet de boot nog bij je bestellen, nou deze komt er ook bij.
Hoe verzin je het toch iedere keer weer.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Nou Sandra,

je gaat als een speer met al die nieuwe creaties.
Hij is SUPER!!!
groetjes marlies

Willy's creations zei

Wat ziet er dat weer super mooi uit Sandra!

Groetjes,Willy

carla zei

Wauw wat knap gedaan.
Je hebt er weer een heel kunstwerk van gemaakt Sandra.
Supermooi !!!
Groetjes,
Carla

Merry zei

Spectacular....you create the most amazing shapes.

Chantal zei

Geweldig!!!!!!

Groetjes Chantal.

Chantal zei

Geweldig!!!!!!

Groetjes Chantal.

Joke zei

Hoe krijg je het toch voor elkaar om dit te verzinnen helemaal te gek!!!!
groetjes Joke

Annette zei

Hoi Sandra,

Deze is weer super hoor, net als het schip.

Groetjes van Annette

Els zei

Schitterend mooi gemaakt.
Groetjes Els

Bernadet zei

OOoooow Sandra, je hebt jezelf weer overtroffen hoor!!
Het is weer geweldig wat je gemaakt hebt!!!

Marlies zei

Wauw wat een geweldige creatie!! Super gemaakt!! Petje af hoor!! groetjes, Marlies

Dina zei

super echt mooi en in de ink staan ze er ook prachtig op

Dina zei

super echt mooi en in de ink staan ze er ook prachtig op

Dina zei

super echt mooi en in de ink staan ze er ook prachtig op

Dina zei

super echt mooi en in de ink staan ze er ook prachtig op

k@rin zei

wauw, wat mooi.

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Trudy zei

Wat een pracht van een creatie is dit Sandra!! Geweldig!!
Groetjes Trudy

Leny Hempen zei

Wat moet Je hier nou van zeggen Sandra.
Hij is echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Sandra's Kaarten zei

Fantastisch mooi weer hoor!
Groetjes Sandra.

scraplouise zei

Geweldig wat je weer gemaakt hebt Sandra, mijn complimenten!!.

gr.LOuise

marja zei

WAUWIE Sab=ndra, wat een schitterende creatie weer, GEWELDIG!!!!

Lieve groetjes Marja.

corry'kaart zei

hoi sandra
vind het gewoon supergaaf dit mooie vliegtuig,echt heerlijk om naar te kijken!
groetjes van corry

Lia zei

wauwwwww, dit is echt gaaf zeg,
groetjes Lia

lamanuelle zei

Une splendeur cette créa!! Mille bravos, c'est magnifique! Bises. Nadine

JOKE zei

Oeps...ik denk dat ie 's nachts zo de lucht in gaat als iedereen ligt te slapen...
Wat een super-geweldige creatie!!!
Liefs Joke

Sinikka zei

WAUW WAUW WAUW......Ik viel bijna van mijn stoel af.
Dit is zo gaaf gemaakt.
Groetjes Sinikka

corrie zei

wat is dit mooiiiiiiiiii super weer groetyjes corrie

Anneke zei

wow, wat een super creatie is dit.
geweldig hoe je dit hebt gemaakt en die wielen er onder, helemaal te gek!
groetjes van an

Agnes zei

wat super gaaf
die heb je echt geweldig gemaakt
gr.agnes

Ageeth zei

Lieve Sandra, wat heb je dat weer prachtig gemaakt. Hoe verzin je het toch allemaal.
Liefs Ageeth

Sonia zei

Hi Sandra,thanks for you lovely comment :)
You did another amazing work! I love it :)
Hugs,
Sonia

Robi zei

MERAVIGLIOSO! complimenti sei bravissima!

Chantal zei

Fabelachtig mooi gemaakt Sandra! Geweldig gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww sandra wat is die gaaffff zeg heel erg superrrrrrrrrrrr
ppft knap hoor dat je dat allemaal kan maken en ontwerpen voor ons...

bedankt voor je bvezoekje aan mijn blog helaas kon ik hem niet eerder goed keuren door omstandigheden..

groetjes manon

Annette zei

Hoi meisje,

Super weer hoor maar goed dat ik er niet mee ga vliegen hahaha heb net nog leuke dingen gekocht hier in de walmart pppffffffffff veel mooie spullen maar hoe neem ik het mee he???
De nieuwe Magnolia zouden ze voor mij bewaren dus meteen als ik thuis ben naar de winkel maar nog ff hier alles bekijken knap gemaaket weer van je
XXX Annette

Angela zei

WOW Sandra wat een schattig vliegtuigje heb je gemaakt. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Judith zei

OOOOOOOOh,
Ja, ik zit hier met open mond. WAT een creatie. SUPER!!!

Kreativstudio Annett zei

This is such a sweet airplane. Your blog is really amazing.

Annett

Related Posts with Thumbnails