donderdag 17 mei 2012

Vakantie en taart

Even snel een berichtje van mij! Vannacht zijn we terug gekomen van een heerlijke vakantie! We hebben erg genoten van de zon en de zee (iets minder genoten van de voedselvergiftiging maar ja haha). Het is nu wel weer even omschakelen qua temperatuur, maar gelukkig schijnt hier vandaag het zonnetje ook!


We hebben gelukkig nog tot begin volgende maand vrij, dus nu gaan we in Nederland ons vermaken! Dus jullie snappen dat ik niet zo veel tijd heb om te scrappen, dus even wat rustiger hier op mijn blogs!

Maar ik wil jullie niet geheel verwaarlozen, en daarom show ik jullie deze taart die door Marguerite is gemaakt aan de hand van mijn Schip patroon uit mijn shopje!! Hoe leuk (en lekker) is dat!!!


De kaart heeft ze ook gemaakt en die ligt links van de taart!


Zo zien jullie maar...de patroontjes zijn overal voor te gebruiken haha!
Dank je wel Maguerite!

12 opmerkingen:

Ria zei

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, behalve dan de nare buik !!!
Geniet nog van de vrije dagen die jullie hebben en de taart en kaart zijn echt super leuk geworden.

groetjes Ria S.

Mieke zei

Die foto alleen al brengt mij in vakantiestemming :-D
Wat een leuke taart!

Marguerite zei

Leuk dat je mijn taart laat zien. Lekker dat die was, mmmmmm.
Maar wat een mooi plaatje van jullie vakantie, wanneer wordt het hier eens lekker warm. Dat wil ik ook.
Groetjes Marguerite

Marianne Schut zei

Geniet lekker van je vakantie Sandra en wat een knap stukje werk zeg, die taart, echt geweldig! Liefs Marianne

Irene zei

OOOH mooie foto, waar waren jullie???? je brengt in ieder geval een beetje beter weer mee terug naar Nederland Sandra, het werd ook wel tijd!!
Die taart is echt super, wie had dacht verwacht van jouw patroontje???

Fijne vakantie verder, liefs Irene

creacora zei

ja dat ken ik dat is echt minder maar als je maar een fijne vakantie hebt gehad he .... de taart en kaart Supers , geniet nog effe lekker van je vrije dagen !

Groetjes Cora

carla zei

Lekker genoten van je vakantie en nu nog een tijdje vakantie in eigen land, heerlijk is dat.
Die voedselvergiftiging was toch ook geen lachertje, dat was dan toch wel een minder leuke ervaring.
De taart ziet er mooi uit en zal waarschijnlijk nog wel lekker zijn ook. Jammer dat ik er niet even kan in happen.
Geniet nog maar wat verder van je vakantie Sandra.
Groetjes,
Carla

Marijke en Chantal zei

Als ik die foto zie krijg ik zin in VAKANTIE!!! Geniet nog even van je vrije dagen. Mjammie wat ziet die taart er lekker en mooi uit.

Groetjes, Marijke en Chantal

Judith zei

Een warm oord, een prachtige foto, maar jammer van de voedselvergiftiging. Hopelijk gaat het nu weer beter!
De taart is wel een topper. Je kunt heel trots zijn dat jij zo veel mensen inspireert!!!
Groetjes, Judith

Angela zei

Hallo Sandra

Fijn dat jullie zo heerlijk vakantie hebben gehad. Alleen balen van die voedselvergiftiging. En wat een prachtige taart ik krijg zo zit in een heerlijk stukje.

Groetjes Angela

manon's kaartenhoekje zei

Geniet lekker van je vakantie Sandra en wat een knap stukje werk zeg, die taart, echt geweldig

groetjes manon

Pothys zei

An Edwardian lady in full dress was a wonder to behold, and her preparations for viewing were awesome.Bridal silks

Related Posts with Thumbnails