maandag 18 juni 2012

Have a Sunny Day!

Nou ja, sunny....de regen komt hier met bakken uit de lucht vallen haha!

Ik heb voor Sandra een verjaardagskaart gemaakt aan de hand van het patroon uit mijn eigen shopje. Dit patroon was in eerste instantie voor een Beterschapskaart, maar ik heb er deze keer een verjaardagskaart van gemaakt!

Ik heb Magnolia 'Hooked Tilda' en 'Have a Sunny Day - Text' gebruikt en beide stempels zijn uit de nieuwe Summer Memories Collection 2012!

Aan de binnenkant heb ik Doohickey 'Tilda Ticket' gebruikt.

Ook heb ik Doohickey 'Lovley Fence' en 'Bloomy Tag' (achterop de kaart) gebruikt.

De vlinder is een stempel van Penny Black. Het papier is van Prima Marketing 'Pixie Glen' en van de Action 'Vintage'. De rietpluimen zijn gemaakt met de Silhouette en ingekleurd met de Copics. Verder heb ik er wat Stickles, een houten vogeltje en een bedeltje aan toegevoegd.
Sandra heeft de kaart inmiddels ontvangen en ze was er erg blij mee!

Nou, ik ga snel weer aan de slag voor Magnolia! De deadline komt er aan, dus nog even de puntjes op de 'i' zetten! Fijne week allemaal!

27 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt!! Zulke mooie details weer. Een bjoetie!!
Liefs, Frouwkje

Joke zei

Wauw Sandra wat een prachtige kaart heb m'n ogen uitgekeken ook de binnenkant heb je versierd, erg mooi gedaan.
groetjes Joke

carla zei

Ogen te kort om dit kunstwerk te bewonderen. Een supermooie kaart met leuke details.
Schitterend gemaakt Sandra.
Groetjes,
Carla

Thea zei

tis weer prachtigggg....

groetjes Thea

Miranda de Groot zei

Zo die is mooi zeg.
Groetjes Miranda

Monique zei

Hij is prachtig Sandra.

Groetjes Monique

San zei

Haha kwijlen jullie maar hoor dames ,bij mij staat tie op de kast en hij is zooooooooo mooii !!!

Groetjes San.

Ilonka zei

Wauw kwijl kwijl beeldschoon !!

XXX Ilonka

http://meandmyscrapworld.blogspot.nl/

Anneke. zei

Met heel veel bewondering bekijk ik je kaart. Schitterend!!
Groetjes Anneke.

Ingrid zei

het is een schitterende kaart geworden, met heel veel details.
Groetjes ingrid

Lia zei

schitterend gemaakt sandra
liefs Lia

Sonia zei

Stunning creation Sandra...as always :)
Hugs,
Sonia

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldige kaart. Super creatie! Groetjes, Ankie

Chantal zei

Ohhh Sandra, wat is dit toch een geweldige kaart/patroon zeg!!! Je ziet zoveel dingen tegelijk! Ik vind hem wonderschoon. Lieve groetjes, Chantal

Leny Hempen zei

Hoi Sandra.
Mijn kwijlbakje loopt steeds over met al Jullie mooie kaarten,ik blijf hem legen.
Maar dat doe ik graag hoor,want ik geniet elke keer weer van Jullie creaties.
Dit is echt weer een pracht van een kaart.
Kan me voor stellen dat Je Naamgenoot Sandra er heel blij mee is.

Gr Leny Hempen

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwww sandra wat is die weer gaaff meis, ppftt hoe kom je toch op die verjaardagslijst van je dat zou ik ook wel willen....wat zijn daar de voorwaarden voor???

liefs manon

spannend wat voor moois je weer hebt gemaakt

#Sandra# zei

Wat een geweldig mooie creatie San, schitterend gemaakt.
en zoveel leuke details, die sigaren planten zijn echt leuk.

Groetjes San

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
super details.

Ik moet zeker dit patroon hebben.
Liefs Riet.

Karin Schuring zei

Hoi Sandra!
Wat een bijzonder geheel weer zeg! Zo vol details, erg mooi :D
Liefs, Karin

arjette zei

Wauwww zeg, wat super mooi!!!

gr. arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Prachtige kaart Sandra!!
Groetjes Trudy

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart! Leuk model en schitterende details! groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Ik vind de kaart schitterend. Groetjes en liefs van Ineke

Kreativstudio Annett zei

Wow, that's really amazing.

Greetings
Annett

Merry zei

This is so beautiful....

Dortesjs zei

very beautiful and sweet

Related Posts with Thumbnails