vrijdag 1 juni 2012

Racefiets

Daar ben ik weer! De lange vakantie (wel 5 weken...) zit er op, dus we kunnen weer aan de slag!!

Deze keer eens geen stempeltje gebruikt (mannen houden daar niet zo van volgens mij...), maar alleen maar Magnolia Doohickeys en cardstock! Ik heb een racefiets gemaakt op verzoek van 1 van mijn klanten, wat natuurlijk een perfect kado is voor Vaderdag of voor een verjaardag van een man! Natuurlijk is er ook een variant voor de sportieve dames van te maken! Het patroon van deze racefiets is te koop bij Sandra's Scrapshop en is ook als snijbestand voor de Silhouette verkrijgbaar.



Ik heb Doohickey Leaf & Swirl gebruikt om wat extra 'snelheid' aan de racefiets te geven!



De kettingkast bestaat uit een grote spacer met kleine splitpen (links op de foto hieronder) en rechts een kleine splitpen. Er omheen heb ik een kettinkje geplakt van een sleutelhanger (ze hangen ook wel eens aan labeltjes!). De bidon heb ik gemaakt m.b.v. 3 brads van de Hema! 2 zijn er open en 1 is dicht. Deze heb ik in elkaar geschoven en de bovenste zit vast m.b.v. de omvouwpuntjes die een beetje in het flesje drukken! Ik heb er 1 afgebroken zodat deze niet in het zicht is! De bidon is gewoon een klein stukje gevouwen papier en het geheel zit vast geplakt met grote gluedots.

De fiets heb ik voor een hek gezet (dit hek zit NIET bij het patroon inbegrepen!). Dit is tevens de kaart. Op de kaart zitten Magnolia Doohickeys 'Grass Lace' en 'Spruce' (boompje). Het hek is gemaakt met de Silhouette.


De muur heb ik gemaakt m.b.v. octagon gevormd dessinpapier wat ik ingekleurd heb met mijn Copics.

Zelfs de remleidingen en de ketting zitten er op, evenals een bidon!



Nou, ik denk dat dit wel een leuk kado is voor een man! Ik vond deze racefiets in ieder geval wel geslaagd hihihi! Tot snel!

34 opmerkingen:

Liselot zei

Wow Sandra, wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!
Knap hoor zoals jij zelf patronen kunt maken.
Groetjes, Liselot

Annette zei

Supersnelle fietssssssssss dat heb je weer heel knap gedaan meisje!!!!

Liefs Annette

Annemarie en Merit zei

Hoi Sandra,

Jammer dat de vakantie er weer op zit,maar nu vast weer energie voor 10.
Dat is wel te zien aan de creatie, meid wat knap heb met open mond voor de computer gezeten...alle details zo mooi.
Zou het super vinden hier in de familie hebben we veel racefietsende mannen (man,zwagers, neven enz.) maar bij mij gaat dat er nooit zo uit zien ,,,,hahaha.
Dan moeten ze vast gaan "raden"wat het is.
Complimenten hoor heel mooii!!!!

Laila zei

what a wonderful bike :)

carla zei

Wat is die weer super gaaf.
Waar blijf je de ideeën toch halen?
Supermooi Sandra
Groetjes,
Carla

Miranda de Groot zei

Wauw hoe krijg je het toch weer verzonnen. En al die details. Geweldig.
Groetjes Miranda

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke fiets creatie heb je gemaakt. Zo leuk gedaan. Gr Marja

nicolet zei

Schitterende racefiets! Ik vind het super dat je dat allemaal zo uit je mouw schut... tenminste zo lijkt het :-)
Groetjes Nicolet

Joke zei

Jammer dat de vakantie weer voorbij is maar je bent mooi teruggekomen met deze fantastische fiets.
Wat heb je dat mooi gemaakt en de details zoals de ketting van de fiets toppie hoor.
groetjes Joke

Marguerite zei

Op de radio de hele tijd mensen die de Alpe d'HuZes gaan beklimmen. De fiets is dus meteen een opsteker voor al die mensen.
Groetjes Marguerite

Sonia zei

Really stunning creations:)
Hugs,
Sonia

Leny Hempen zei

Wat is hij weer gaaf Sandra.
Hij is echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Elly zei

En of ie geweldig is!!!! SUPER GAAF!!!!

groetjes, Elly

Marlies zei

Wauw wat heb je een geweldige creatie bedacht! Super gedaan met alle kleine details!! Ook het hekje past er perfect bij! groetjes, Marlies

Yvonne's cardcorner zei

Echt geweldig!!!
liefs Yvonne

marja zei

WAUW Sandra, wat een schitterende creatie heb je gemaakt, echt SUPER!!

Lieve groetjes Marja.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat heb je weer een geweldige creatie gemaakt Sandra, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Jacqueline zei

Niet normaal meer wat jij kan verzinnen én maken ! Prachtig !

Groetjes, Jacqueline

m@deliefjuh zei

jemig! dit is echt top sandra!

Yolanda zei

Hoi Sandra, wat een ontzettend leuke, toffe kaart. Heeeel apart. Was voor het eerst op je blog, kom zeker vaker en ben gelijk volger geworden. Groetjes Yolanda

ellyscard creatief zei

Hallo Sandra, Ik had je al een poosje gemist op je blog ,maar vakantie is je gegund natuurlijk.
Zo te zien borrel je weer van de inspiratie, geweldig wat je hebt gemaakt.
Hartelijke groet Elly

Trudy zei

Wow Sandra, wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!
Groetjes Trudy

Tineke zei

Supergaaf is de racefiets! Leuk voor "snelle" vaders ;-)
Groetjes Tineke

Kim zei

Wat een gave creatie! Echt super.

Groetjes Kim

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat knap zeg vind het altijd zo knap dat je op alle kleine en grote details let...zo gaafffffffffffffffffffffffff

jammer dat je vakantie erop zit he maar na 5 weken mag dat ook wel he

groetjes manon

Doris zei

Waw dat is super prachtig gemaakt.
Zo een creatie heb ik nog nooit gezien.
Ben trouwens je volger geworden je hebt een toffe blog.
Groetjes
Doris

Chantal zei

Wauw meis, wat is je fiets geweldig mooi! Lieve Groetjes, chantal

Yoly e Suas Artes zei

Olá Sandra!!! Sou admiradora dos seus trabalhos!!!! Parabéns!!!!
Fiz o convite do chá de bebê da minha netinha inspirado no seu. Coloquei seu link para os devidos créditos. Obrigada e que Deus continue te abençoando!!!! Beijos!!!
Link da postagem: http://3.bp.blogspot.com/-AfL302TvPlo/T9AaW75EifI/AAAAAAAAAs8/e4RsyZRZvyM/s1600/Cec%C3%ADlia2.JPG

Yoly e Suas Artes zei

O Link correto é esse... http://yolyesuasartes.blogspot.com.br/2012/06/cha-de-cecilia.html

Joke zei

Schitterend!!

Angela zei

WOW Sandra schitterende fiets, ik vind super leuk dus mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

ANJA zei

Sandra,

wat een prachtige fiets. ik vind hem super gaaf.

groetjes. Anja

Nathaly zei

Jee, Sandra, te gek! Zoveel oog voor detail met de ketting en bidon. En dan dat hekje erachter! Prachtig! Je begnt zo getalenteerd. Nathaly

Kreativstudio Annett zei

Wow, gourgious and so detailed. I love this bycicle.

Annett

Related Posts with Thumbnails