dinsdag 10 juli 2012

Babyromper

Voor een vriendin uit Zweden heb ik deze babyromper gemaakt! Ze beviel 5 weken te vroeg van baby Edwin en om ze te feliciteren heb ik dit kleine kadootjes naar ze gestuurd.
Ik heb dit idee met de sokjes eruit al een paar keer voorbij zien komen op diverse blogs en vond het zo leuk dat ik het ook wilde maken! Ik heb geen idee van wie het idee oorspronkelijk is, maar dit is mijn uitwerking geworden aan de hand van het Babyromper patroon van Cards etc.:


Deze superschattige stempel is 'Sally the Monkey' uit de Princes & Princesses 2012 Collection!

Via de binnenkant kun je zo de sokjes om de armsgaten doen!


Om het helemaal af te maken heb ik er een verpakking omheen gedaan met een soort waslijn!


Nou, ik ga weer snel verder. Deze week komt er nog een roeiboot in mijn eigen Sandra's Scrapshop, maar eerst vandaag de verjaardag van mijn lieve mannetje vieren!!

24 opmerkingen:

HenP Produkties zei

Hoi Sandra,
Wat is ie leuk, echt een heel leuk babykadootje zo.
Gefeleciteerd met je mannetje, verwen hem maar lekker.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Jolanda zei

super schattige creatie Sandra! heel leuk gemaakt:0)
fijne dag!!
grtz Jolanda

Joke zei

Wat een leuk kadootje heb je ervan gemaakt.
Proficiat met je mannetje en maak er een gezellige dag van.
groetjes Joke

Frouwkje zei

Supergaaf gemaakt Sandra!! Gefeliciteerd met je mannetje!! Fijne dag!
Liefs, Frouwkje

Karin zei

Wat énig zeg! Super leuk

Groetjes karin xx

Mieke zei

Hoe leuk is dat!? Wat heb je het rompertje schattig en zoooo mooi gemaakt en versierd!

Willemijn zei

Haa Sandra, Kben meteen je volger geworden wat een snoezig kaartje ! Echt een erg leuk idee!!Gezellige dag met je mannetje, Liefs Willemijn

Miranda de Groot zei

Wat schattig.
Gefeliciteerd met je man.
Groetjes Miranda

manon's kaartenhoekje zei

gefeliciteerd met je mannetje..

en wat heb je dat weer mooi gemaakt zeg superrrr

groetjes manon

Cindy zei

Hoi Sandra
Van harte gefeliciteerd met je man en een leuke verjaardag gewenst en je kadootje ziet er echt super leuk uit

gr Cindy

Suze zei

Ziet er super schattig uit Sandra, van harte en een hele fijne dag gewenst met je mannetje.

Lieve groetjes Suze

Sonia zei

Just stunning idea! I love love love love it:)
Sandra you are my number one:)
Hugs,
Sonia

Dina zei

Wauh wat super

Leny Hempen zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Je Man Sandra.
Wat een schattig rompertje.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Linda zei

Wat een schatje, heel erg leuk gedaan
gr linda

ANJA3d zei

Wat een super gaaf kaart/kado.
hééél mooi.
En gefeliciteerd met je mannetje.
Gr. Anja

San zei

Super Schattig San ! en gefeliciteerd met je mannetje .

Amanda zei

Oooohw wat schattig gedaan, heel mooi en gefeliciteerd met je mannetje.

liefs Amanda

Merry zei

That is the cleverest thing I have seen in a long time. Wonderful work.

Kim zei

GAAF! Wat heb er weer iets onwijs moois van gemaakt. Vind het helemaal super!

Groetjes Kim

Kreativstudio Annett zei

Hallo Sandra,

das ist ja eine total süße Idee und echt genial, wie Du das umgesetzt hast. Dein Blog gefällt mir sehr gut und ich schaue mir gern immer wieder Deine fantastischen Kreationen an. Ich bin echt begeistert von dem, was ich bei Dir sehe.

Liebe Grüße
Annett

Chantal zei

Ohhh Sandra, je hebt mij helemaal stil gekregen.... wat een schitterende creatie! Ik ga ook eens kijken naar dat patroon! Lieve groetjes, Chantal

Bernadet zei

helemaal te gek sandra!!

lenny zei

Geweldiggggggggg Sandra
gr lenny

Related Posts with Thumbnails