zondag 1 juli 2012

For a Tea.rific Person...(Freebie)

Er is weer een patroon te verkrijgen via het Cards etc. Euro Blog! Deze keer is het een Theepot! Het patroon is vanwege de zomervakantie nu 2 maanden verkrijgbaar via Jolanda en het volgende patroon zal dus pas 1 September weer online komen!


Voorop heb ik het Magnolia stempeltje 'Tilda Loves Flowers' gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection 2012. Deze is ingekleurd met de Copics.
Door de Doohickey 'Leaf & Swirl' van Magnolia uit te stansen en op het tuutje te plakken, lijkt het net alsof er stoom uit de theepot komt! Ook heb ik Doohickey 'So Wrapped Tilda Lace' gebruikt.




De Digitekst 'For a Tea.rific Person' heb ik zelf gemaakt en het leek mij wel weer leuk om jullie als trouwe bezoekers deze kado te doen, dus alstublieft een FREEBIE:

(deze afbeelding kun je met de rechtermuisknop opslaan)


Aan de binnenzijde heb ik een bakje gemaakt (zit niet bij het patroon in!!). Hierin heb ik een paar theezakjes gedaan en een roerstaafje. Het bakje kun je simpel maken door een strook van 20 x 6 cm te snijden en te rillen op 6,5 - 9,3 - 15,9 - 18,8. Lijm het aan elkaar aan het kleine strookje wat je over hebt en plak het geheel tussen de Theepotdelen in! Met een cirkelpons heb ik een halve cirkel uit de zijkanten gehaald.



Het dessinpapier is van de Action (jaaa, daar is ie weer haha) en het gestippelde papier is van Bo Bunny.


Nou, ik ga snel weer verder aan een babykaart en een opdracht, dus ik verveel mij nog even niet (doe ik dat ooit wel dan??? Haha).
Fijne dag allemaal!

25 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

ik kan niks anders zeggen dan GEWELDIG MOOI!
groetjes, Mandy

Corine van der Zee zei

Wauw deze vind ik helemaal top! Gave theepot en de tekst erbij super leuk gevonden! Dank je wel voor je leuke reactie op mijn laatste kaartje.

Liefs Corine

cristel zei

wauw dat ziet er weer prachtig uit en bedankt voor de freebie
grtjs

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Sandra, ziet er mooi maar ook ingewikkeld uit.
gr. liesbeth

Elly zei

SUPERRRR (weer) hoor Sandra!!!

groetjes, Elly

carla zei

Fantastisch gemaakt Sandra.
't Ziet er weer zo leuk uit, alles tot in de puntjes, zo zijn we het gewend van jou.
Groetjes,
Carla

elly zei

wouw, wat een schitterende theepot heb je gemaakt
echt toppie hoor
ik ga hem ook aanvragen

en bedankt voor de digi

groetjes elly

Mieke zei

Whow, prachtig zeg! :-O De "stoom" die uit de theepot komt vind ik ook geweldig leuk gedaan!

corry'kaart zei

hoi sandra
wat een geweldig mooie theepot en zeker leuk zo met die zakjes om cadeau te doen,SUPER!!
groetjes van corry

Astrid zei

Wat leuk zeg dit patroon van de theepot. Mooi gemaakt hoor.
En dank je wel voor de freebie.
Groetjes Astrid

Marguerite zei

Wat een super leuke kaart weer.
Groetjes Marguerite

Stephi zei

wow....you are such an artist!!!

m@deliefjuh zei

super sandra! geweldig mooi gemaakt! je bent echt een toppertje!

Chantal zei

Wat een geweldige mooi model weer Sandra en supermooi gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

Joke zei

Dat ziet er weer geweldig mooi uit.
Bedankt voor de freebee.
groetjes Joke

Leny Hempen zei

Wat is het weer een kunstwerkje Sandra.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Ohhhh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt.
Lief die stempel,mooi papier en details.
Het is echt weer super.

Liefs Riet.

Kim zei

Wauw! Alweer zo'n onwijs mooie creatie! Schitterende kleuren en details. Prachtig.

Groetjes Kim

Samantha zei

Wat een prachtige theepot heb je gemaakt. Mooie kleuren en details.
OOk je voorgaande creaties zijn stuk voor stuk prachtig !!

Groetjes Samantha

Annette zei

Hoi meis

In een woord geweldiggggggggggg en al die details supermooi weer!!!

Liefs Annette

Robi zei

meraviglioso! Complimenti

Kreativstudio Annett zei

Hallo Sandra,

das ist eine so wunderschöne und geniale Idee. Und mit so viel Liebe gemacht. Wirklich traumhaft.

Vielen lieben Dank für Deinen Kommentar auf meinem Blog.

Liebe Grüße
Annett

Nathaly zei

Hi Sandra, mooi theepotje, meid. Mooie zachte kleuren en helemaal chique met de pareltjes. Erg stijlvol. Nathaly

manon's kaartenhoekje zei

wat geweldig weer meis, en de details iedere keer ook weer prachtig...bedankt voor de gratis digi

groetjes manon

lenny zei

WOWWWWWWW super leuk Sandra
gr lenny

Related Posts with Thumbnails