zaterdag 14 juli 2012

Oorbellendoosje

Voor mijn beste vriendin die vandaag jarig is, heb ik dit doosje gemaakt! Het is eigenlijk een kaart en doosje in 1. Het patroon van dit doosje is nu ook verkrijgbaar in mijn patronenshopje!


Op de bovenkant heb ik een 'Tilda with Heart' ministempel gebruikt. Deze is uit de You are So Special Collection 2011.
De tekst is op een sheet gestempeld met Stazon Inkt.


Je kan de lade open schuiven en hierin een klein kadootje doen!

Als je het strikje losmaakt, dan open je het kaart-gedeelte en hier kun je een persoonlijke boodschap in schrijven. Hiervoor heb ik Doohickey 'Tilda's Ticket' gebruikt.


Ik heb Magnolia Doohickey 'Floral Swirl Corner' uit de nieuwste Summer Memories Collection 2012 gebruikt en uit 2 verschillende kleuren papier gestanst.
Hier heb ik de 'Tilda with wrapped Heart' ministempel gebruikt uit de Sweet Crazy Love Collection 2012.

M.b.v. Doohickey 'Old Swedish Lace' heb ik een klein kaartje gemaakt waar je de oorbellen aan kunt hangen!


29 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Wat ziet dat er weer geweldig mooi uit.
Groetjes Miranda

Astrid zei

Dit is echt prachtig Sandra, wat een mooi kaart/doosje.
Groetjes Astrid

HenP Produkties zei

Die vriendin boft maar met je... Niet alleen zijn de oorbellen mooi, maar het doosje ook. Leuk al die kleine details... Toppertje..
Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Myriam zei

Wat een schitterend doosje! Helemaal perfect afgewerkt. Ook de oorbellen zijn erg mooi. Alles ziet er erg sjiek uit hoor.
Liefs, Myriam

Marianne zei

Had ik maar een vriendin die zulke mooie cadeautjes kan maken.
Super. Jij wordt vast met open armen ontvangen.
Groetjes Marianne

Dina zei

Wauh super

Jolanda zei

wat een ontzettend mooie creatie Sandra:0) de inhoud is ook heel mooi!
grtz Jolanda

manon's kaartenhoekje zei

wat wat een super creatie weer meis.....prachtig
wens je een fijne verjaardag

groetjes manon

Angélique zei

Wat mooi gemaakt Sandra, erg leuk van je om te geven!
groetjes

corry'kaart zei

hoi sandra
dit doosje/kaartje is al een juweeltje op zich wat is dit mooi gemaakt!
groetjes van corry

Liselot zei

Dat ziet er weer fantastisch uit Sandra. Je creaties zijn altijd zo origineel en prachtig afgewerkt!
Liselot

Bernadet zei

wat een prachtig geheel Sandra!

Liesbeth zei

Heel mooi gemaakt Sandra, en erg leuk voor een klein kadootje.
gr. Liesbeth

Annie Goedheer zei

wat een super mooi doosje.
groetjes Annie.

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Wat maak jij een gave dingen, ga je volgen!
Groetjes Elly

Amanda zei

Wauw wat een mooi kadootje/kaartje!

liefs Amanda

Leny Hempen zei

Prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi doosje Sandra en zo leuk!
(ik heb je een mailjte gestuurd nav je reactie op mijn blog)
Groetjes van Jacqueline

Mandy's Magnolia cards zei

Sandra WAUW!!!
wat zijn jou creaties toch stuk voor stuk altijd weer geweldig!
een fijn weekend
lieve groetjes, Mandy

lenny zei

Super gaaf gemaakt Sandra
gr lenny

Ilonka zei

Wat zal jou vriendin hier reuze blij mee zijn. En wat heb je erweer een prachtig werk van gemaakt.
Het is zo mooi .... zucht .

Liefs xxx Ilonka

Riet zei

Wowww Sandra,Wat is dit een schitterend doosje.

Liefs Riet.

Sandra zei

Wow! Wat heb je dat weer geweldig gedaan San! Erg mooi!

Liefs, San

Maris zei

heel erg leuk gemaakt, ik ben je volger geworden, echt mooie patronen allemaal xx

Willemijn zei

Wat een leuk cadeautje! helemaal met die oorbellen erin:)TOP cadeau! Geweldig gemaakt Sandra! Liefs Willemijn

Kim zei

O wauw! Gaaf weer zeg! Wat maak je toch onwijs mooie creaties. Vind het weer helemaal super!

Groetjes Kim

Scraplijn zei

Echt geweldig mooi doosje, ik ga het zeker onthouden, erg leuk om zoiets cadeau te geven!

Trudy zei

Wat een prachtige creatie Sandra!!
Groetjes Trudy

Chantal zei

Fabelachtig prachtig Sandra! Super hoor!

Related Posts with Thumbnails