zondag 15 juli 2012

Roeiboot 'Waterlily'

Row, row, row your boat!!
Ik heb een roeiboot gemaakt voor Sylvia waarin een klein doosje zit waar je een kadootje of wat geld kunt doen!
Het .PDF patroon en Silhouette .STUDIO bestand zijn hier verkrijgbaar in Sandra's Scrapshop.
Het zijn een heleboel foto's maar ik heb de boot op een spiegel gezet voor het 'watereffect'. Onderaan staan iets duidelijkere foto's zonder spiegel.

M.b.v. een pons van Martha Stewart heb ik waterlelies gemaakt. Het blad heb ik uit de vrije hand geknipt. Bovenop ligt een schelp die ik gemaakt heb met de Magnolia stempel 'Memory Shells' uit de Summer Memories Collection 2012.



Met wat tule en 2 sleutelringen heb ik een visnet gemaakt waarin een Magnolia visje zit!



De roeispanen zijn met 4 metalen ringen (uit de gereedschapskast van mijn man) en een lijmpistool vast gemaakt. Het bankje is afgewerkt met de Magnolia Doohickey 'Old Swedish Lace'.
Tilda heeft haar slippertjes voor het pootje baden op het achterdek gezet hihihi.

In de neus zit een lade waarin het kadootje of geld gestopt kan worden!




Natuurlijk komt dit 'Waterlily' bootje uit Amsterdam!! Beiden teksten zijn met de computer gemaakt.

Links is de stempel 'Tilda Anchor'' en rechts is heel toepasselijk 'Waterlily Tilda'. Beiden zijn afkomstig uit de Magnolia Summer Memories Collection 2012.






Wil je de roeiboot ook maken? Klik hier voor het patroon!

32 opmerkingen:

Anneke. zei

Schitterend!! Wat heb je dat allemaal leuk bedacht. Petje af!
Groetjes Anneke.

Sabine zei

Hallo Sandra,

Das ist ja total süß!!! So viele Details und wunderschöne Farben!!!

Werd' mich bald mal zwecks Bestellung bei dir melden.

Ganz liebe Grüße aus Ostfriesland
Sabine

Jeannette zei

GEWELDIG!!!!

Monique zei

Wow Sandra! Dat is prachtig!

Groetjes Monique

Yvonne's cardcorner zei

Wat is dit ongelooflijk mooi!!!
liefs Yvonne

Kim zei

Wat is ie weer gaaf! Schitterende creatie weer.

Groetjes Kim

elly zei

SCHITTEREND hoor,
wat heb je die mooi gemaakt
TOPPIE SUPERRRRRRRRRRRR MOOI


groetjes elly

Dina zei

wauh super

Marguerite zei

Prachtig!!
Hoe verzin je het toch weer iedere keer.
Groetjes Marguerite

Scraplijn zei

Hoe bedenk je het toch steeds weer, je moet een eigen hobbyboek uit gaan brengen, wat een superleuke vreatie's maak jij toch, om jaloers op te worden.
Heel erg mooi!

Humartine zei

Schitterend ik vind dit zo knap , ik heb al moeite met een kaart en dit is zo ongelofelijk heel mooi ,gr Humartine

corry'kaart zei

hoi sandra
jeetje wat een prachtige creatie en hoe bedenk je toch steeds weer zulke geweldig mooie dingen,hier kan ik geen genoeg van krijgen en blijft er naar kijken:-))
groetjes van corry

Annie Goedheer zei

wow wat een super gave creatie.
volgens mij is het bij jou zo wat je bedenkt lukt nog ook.
groetjes Annie.

Chantal zei

Ongelooflijk, wat moet ik hier nu nog op zeggen zeg.... Ik vind je bootje werkelijk subliem en stunning! Lieve groetjes, Chantal

Merry zei

You have created such an amazing scene....lovely colouring.

An Zeelmaekers zei

amai... dat is gewoonweg prachtig! ik ben al een tijdje aan het scrollen en terug en weer terug... MOOI! een dikke proficiat

Jolanda zei

helemaal te wauwie Sandra:0)
grtz Jolanda

cristel zei

dat heb je weer super gedaan en al die leuke details echt weer toppie
grtjs

cristel zei

dat heb je weer super gedaan en al die leuke details echt weer toppie
grtjs

Trudy zei

Ik heb er maar een woord voor
!!!SCHITTEREND!!!
Groetjes Trudy

anita01 zei

Je kan er wat van San, machtig mooi en gaaf he via de spiegel....deed ik ook wel eens op een zeer glad tafeltje en kicken het effect met jou boor;o))))

Bewonderd...

Warme groetjes,
Anita

Aloesaloes zei

Prachtig!! En wat een schitterende details, zo leuk om te ontdekken... Geweldige foto's ook, net echt met de spiegel!

Groetjes, Loes

Leny Hempen zei

Wat een pracht Sandra.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Karin Schuring zei

lekker creatief hoor! Goed bezig :P
Groetjes, Karin

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat is die gaafff

groetjes manon

Joke zei

Wauw wat een mooi project erg mooi gedaan en zoveel leuke details .
groetjes Joke

Maris zei

enig ,wat leuk zeg xx

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat schitterend is dit.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een prachtig tafereeltje ! zeeeeeer geslaagd ! knap hoor, daar zal ze zeker blij mee zijn,
grtjs, martina
x

Carla zei

Hoi Sandra,

Wat een schitterende roeiboot heb je gemaakt. Je maakt altijd van die schitterende creaties.
Groetjes Carla

Bernadet zei

Wowwwwww Sandra, wat een creativiteit.
Dit is echt zo WAANZINNIG gaaf!!

Hilda zei

Meid meid meid, hoe verzin je het allemaal....... maar nog meer, hoe krijg je het voor elkaar een patroon voor/van te maken.

Top!!!!!

Groetjes Hilda

Related Posts with Thumbnails