woensdag 25 juli 2012

Tilda with a Gift

Voor Suze die eergisteren jarig was, heb ik deze kaart gemaakt:



De kaart heb ik dubbel gevouwen met een naad van ongeveer 1 cm breed. Op de zijkant van de kaart heb ik een strook papier geplakt die aan beide kanten is geponst met een pons van Martha Stewart.


Aan de binnenkant heb ik een bloem gemaakt. Hiervoor heb ik Magnolia Doohickey 'Rose Leaf' flink wat keertjes uitgeponst en voorzien van een laagje lichte inkt. Daarna heb ik ze trapsgewijs op de bloem gelegd. Uit de bloem komen 2 stampers en wat opgekruld Wire draad.


Ik heb Magnolia stempel 'Tilda with a Gift for You' gebruikt uit de nieuwste Turning Leaves Collection 2012. Deze stempel zat ook in de Summer Stamp Club kit!


Nou, ik ga snel weer naar buiten! Het is veels te warm hier op zolder....pffff.
Geniet allemaal van het mooie weer!

14 opmerkingen:

lamanuelle zei

Encore une carte merveilleuse et joliment colorisée! Bises. Nadine

Annie Goedheer zei

wat een leuk kaartje.
groetjes Annie.

jans zei

mooi kaartje en wat een leuk idee misschien kan ik dat een keer voor mijn oudjes gebruiken als dat mag grt jans

Amanda zei

wat een bjoetie, mooi dat transparante.

liefs Amanda

Leny Hempen zei

Wat een pracht Sandra.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

Lean zei

Super mooie kaart heb je weer gemaakt Sandra heerlijke kleuren ook.
Warm nee joh!
doegggg,Lean

Jolanda zei

geweldig mooie kaart Sandra! hoe verzin je het toch elke keer weer;0)
grtz Jolanda

Chantal zei

Ongelooflijk mooi geworden Sandra!!! Daar zal Suze heel blij mee geweest zijn. Lieve groetjes, Chantal

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sandra.

Liefs Riet.

Bernadet zei

Wowwww, Sandra, wat ONTZETTEND gaaf weer!!
Superleuk hoe je dat inkijkje verwerkt hebt.
Schitterende details ook weer!!

Willemijn zei

Weer leuk gedaan zo joh! Echt genieten als ik naar je creaties kijk elke keer weer!
Het is fantastisch weer alleen ik heb deze week niets gedaan, zit op zolder en dat is nu veeel en veel te warm... maart las dat het volgende week alweer stuk koeler wordt:) het heeft zo zn voor en nadelen :) Lieve groetjes Willemijn

manon's kaartenhoekje zei

schitterende kaart sandra...

groetjes manon

evlin95 zei

superbe j adore

Hilda zei

Prachtiggggggggggggggggggg, heeel mooi.

Groetjes Hilda

Related Posts with Thumbnails