maandag 27 augustus 2012

Mededeling!!

Even een mededeling betreffende Sandra's Scrapshop:

Vanaf 30 augustus tot 10 september worden er geen orders verstuurd!!

Dit omdat ik iets heel leuks ga doen wat o.a. te maken heeft met Magnolia!

Ik ga namelijk een bezoek brengen aan de echte Magnolia Shop in Boras!

Orders die gedaan zijn voor die datum en waarvan de betaling voor woensdagavond 29-8 binnen is, zullen nog verstuurd worden. Is je betaling niet op tijd binnen, dan wordt je order pas na 10 september verstuurd. Bestellingen kunnen wel gedaan worden, echter deze worden ook pas na 10 september behandeld! Om het goed te maken zal ik er een klein kadootje bij doen (wink).

Mijn excuses hiervoor.

21 opmerkingen:

Irene zei

WOW giga mega bofbips dat wordt me toch smullen!!!!!!
Heel veel plezier Sandra!!!

Liefs, Irene

Angélique zei

Wow wat ben jij een bofkont, heel veel plezier!!!!!!
Xxxx

Annemarie en Merit zei

wat leuk!!! Heel veel plezier daar,maar dat gaat vast en zeker lukken..,

Liefs Annemarie en Merit

Thea zei

Wow Sandra, wat is dit geweldig leuk voor je. Ga vooral genieten!

Groetjes Thea

Kaarten&Scrappen zei

Hoi Sandra,
Ik ben jaloers hoor! lijkt me super gaaf om in DIE winkel rond te kunnen lopen, zou heel slecht zijn voor mijn bankrekening haha!
Heel veel plezier, maar dat vast niet moeilijk zijn daar.

Groetjes Chantal

Marijke en Chantal zei

wauw dat wordt genieten, veel plezier!

Maris zei

ohhh gaaf zeg, veel plezier xx

Anneke zei

Ooh wat een gelukzak ben je :) Even in die winkel kunnen snuffelen!! hihi... Veel plezier daar!! Groetjes Anneke

Cindy zei

Hee dat is helemaal te gek voor je ik wens je veel plezier

gr Cindy

HenP Produkties zei

Hoi Sandra,
Maak je maar niet druk om je orders, je hebt vele leukere dingen aan je hoofd. Heb je niet nog assistentie nodig ofzo, dan ben ik de aangewezen persoon, hihihi, gezellig!!

Heeeeeel veel plezier en freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Anneke. zei

Wauw gaaf, Sandra. Veel plezier!
Groetjes Anneke.

Astrid zei

Ohhh, Ohhh, heb je niet een plekkie in je koffer over nog, voor me.
hhiihihi.
Veel plezier hoor, echt helemaal supers.
Groetjes Astrid

Humartine zei

Zo dat is gaaf , Sandra geniet ervan veel plezier , gr Humartine

Roelie zei

Heel erg veel plezier toegewenst op je snoepreisje!!!
Groetjes Roelie

Bernadet zei

wowwww wat ontzettend gaaf Sandra!!
Heel veel plezier hè

manon's kaartenhoekje zei

oh wat gaaff sandra, heel veel plezier gewenst...lekker van genieten hoor

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

oh wat gaaff sandra, heel veel plezier gewenst...lekker van genieten hoor

groetjes manon

Andrea zei

Bofkont!!!

Carina zei

Hi,Sandra!
Welcome to Sweden and my hometown.
Hope you like Magnolia,s shop!

Angela zei

WOW Sandra wat ben je een bofkont, ik wens je heel veel plezier.

Groetjes Angela

Petra zei

Wauw San te gek

Heel veel plezier daar

gr. Petra v E

Related Posts with Thumbnails