donderdag 2 augustus 2012

Naaitafel

Ik heb een antieke naaitafel nagemaakt van papier! Mijn lieve Oma had vroeger ook ongeveer zo'n naaimachine tafel en toen de nieuwe stempel 'Tailor Tilda' uit de Turning Leaves Collection 2012 uitkwam, moest ik natuurlijk zo'n tafel maken! Het patroon kun je hier vinden in mijn eigen shopje. Een leuk kadootje voor een creatief persoon!



Om de naaimachine heb ik wat floss draad gedraaid.




De naaimachine van Tilda en het voetenbankje heb ik voorzien van een laagje Gloss vernislijm.

Van dik ijzerdraad heb ik een klerenhangertje gevouwen en er een lapje stof overheen gehangen!


Van het doosje van de Flossdraad heb ik het lipje afgesloopt en deze bij de naaimachine geplakt!

Het is natuurlijk een echte originele 'Singer'!




Wil je ook deze naaitafel maken? Kijk dan hier voor het patroon! Het is helemaal compleet met alle onderdelen (naaitafel met lades, onderstel, tekst, voetensteun met print, klosje en de naaimachine met alle onderdeeltjes)! Mocht je over een Silhouette machine beschikken, dan is het ook mogelijk om de naaimachine bijvoorbeeld een heel stuk groter te maken en deze als kaart te maken! Ook leuk!
Dit was eigenlijk het plaatje wat ter inspiratie heeft gediend:


Hebben jullie trouwens de nieuwe Kerst stempels van Magnolia al gezien???
Het is de Little Christmas Collection 2012 en er zijn alvast 6 waanzinnig leuke stempeltjes uitgekomen zodat je alvast aan je kerstkaarten kunt beginnen!! De rest van deze collectie komt medio eind Augustus uit! Ik kan niet wachten!!!

35 opmerkingen:

Miranda de Groot zei

Oooh wat mooi zeg. Echt gaaf.
Groetjes Miranda

Ольга zei

Супер!!!!Восторг!!!!

Liesbeth zei

Geweldig gemaakt Sandra.
gr. Liesbeth

Chantal zei

Ohhhh Sandra, dit is werkelijk een pronkstuk! Lieve groetjes, Chantal

Marga50 zei

Wauwwwwwwwwwwww schitterend mooi gemaakt. super.!! groetjes Marga

Annie Goedheer zei

wat een super gave crea.
groetjes Annie.

Frouwkje zei

Wat is het weer een creatief stukje werk Sandra!! Super, zoals jij creatie´s kan verzinnen en maken!!
Echt prachtig!
Liefs, Frouwkje

manon's kaartenhoekje zei

oh wat mooi zeg echt super gaaaff en dan de deatils er weer bij superrrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes manon

Tineke zei

Wauwie wat ontzettend gaaf bedacht en gemaakt Sandra, SCHITTEREND!!!!

Groetjes Tineke

Nicole zei

Wow San.....ik heb er maar 1 woord voor.....GRANDIOOS!!!!!

Liefs Nicole

Zauberfee zei

Hi Sandra! Oh, that's really cute. You have great ideas! Cool!

Eva

Vera zei

Wat een toffe creatie zeg!!

Groetjes

Vera

Bernadet zei

ooooh Sandra wat een ontzettend gaaf geheel heb je weer gemaakt.

Monydav zei

It's wonderful! You are great!!!!!!
Kiss
Monica

ellyscard creatief zei

Dat heb je weer geweldig mooi gedaan Sandra.
Groet Elly

Anneke. zei

Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt!! Mijn complimenten.
Groetjes Anneke.

Jolanda zei

supergeweldigfantastisch:0)
grtz Jolanda

Anneke zei

Ooh Sandra, dit heb je weer prachtig gemakt! Erg leuk!! Groetjes Anneke

HenP Produkties zei

Oh wow, hoe kom je op het idee!!! Echt onwijs mooi, het is ook sprekend tot in de kleinste details. Echt top!!

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

lenny zei

Het is helemaal geweldigggggg
Sandra super gaaf gemaakt
gr lenny

Irene zei

OOOOOOOOOOOOOH San, de echte knutseldames gaan helemaal uit hun dak, hoe krijg je het voor elkaar om een ouderwetse Singer zo onwjs goed na te maken. Meid, je bent een absolute ontwerpSTER!!!!

Liefs, Irene

die3flinkenSpulchen-GiselaF zei

ach was ist die soooo schöööön, die könnt mir auch gefallen.
Da hattest du eine ganz bezaubernde Idee und hast sie genial schön umgesetzt, Kompliment!!
Lieben Gruß
Gisela

Ilonka zei

Hoi Sandra, tjeempe wat een prachtig naaimachine naaitafel. En het lipje van het klosje vind ik erg knap bedacht. En Tilda heeft het maar druk met naaien. Weer een topper Sandra. Mijn complimentjes.

Liefs xxx Ilonka

yvon zei

Jemig, wat prachtig weer. Super mooi gemaakt, echt geweldig.
Groetjes, Yvon

Leny Hempen zei

Dat is prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend gemaakt.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Ohhhh Sandra,wat schitterend meis.
Complimenten hoor.

Liefs Riet.

carla zei

Wauw Sandra, deze is zo speciaal.
Een toppertje hoor.
Je hebt er weer je werk van gemaakt.
Al die leuke details erbij, het is echt plezant om naar te kijken.
Geweldig mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik heb echt genoten van al die foto's. Wat heb je weer een super mooie creatie gemaakt, zo leuk!
Groetjes van Jacqueline

Alina zei

Sandra, echt schitterend geworden, ik ben er helemaal weg van! mijn complimenten weer!
groetjes, Alina

Hilda zei

Hollie mollieeeeeeeeee Sandra,

Wat een gave creatie en nieuw ontwerp. Verder alles goed met je. Echt schitterend, superrrrrrrrrrrrrrrr gemaakt!!!!!

Groetjes hIlda

Angela zei

WOW Sandra wat een schattige naaimachine en je andere creaties zijn ook weer prachtige mijn complimenten hoor.

Fijn weekend nog.
Groetjes Angela

hennie zei

Hoi Sandra, hier is volger nr. 1250.
Vol verbazing heb ik op je blog rondgeneusd.
Wat een projecten, mijn mond valt open!
Hoe verzin je het allemaal.
Lieve groetjes en je bent ook welkom op mijn blog, hennie.

http://hensmade.blogspot.com

Aloesaloes zei

Superleuk en schitterend gemaakt!!

Groetjes, Loes

jolanda zei

wat een prachtig kunstwerkje

Sandra zei

I love this!!!! Wonderful!!!
Hugs
Sandra x

Related Posts with Thumbnails