zondag 26 augustus 2012

Nieuwe Magnolia Ink is uit!

Ja hoor, de nieuwe Magnolia Ink is weer uit...Turning Leaves!!


Het staat weer boooooordevol met de meest schitterende creaties van mijn creatieve collega's!
Daarnaast vinden jullie ook weer 2 patronen van mijn hand in deze editie. Het zijn een heksenhoed en een hanglantaarn! Zijn jullie hier benieuwd naar en willen jullie deze patronen ook hebben? Koop dan snel het magazine en je kunt meteen aan de slag! Deze patronen zijn exclusief voor Magnolia gemaakt!!
Ook staat er nog een Appelmandje in herfstfeer in van mij en nog veeeeeeel meer moois met geweldige tips, technieken en verhalen!

Tevens heb ik nog een klein hondenkaartje te showen aan jullie. Ik ben de afgelopen weken druk geweest met creaties voor het kerstnummer van de Magnolia Ink, dus ik kan jullie nog niet veel showen...sorry!





Stempels:
Text - 'You are my best Friend' (Butterflies Dreams Collection)
'Butterfly Background' (Catching Butterflies Collection)
'Magnolia Dog with Butterfly' (Butterflies Dreams Collection)
'Dot Butterflies' (Catching Butterflies Collection)

15 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Sandra,
Nou ik geniet wel van de leuke creaties die je er wel al op zet.
En ik verheug me al op de nieuwe Magnolia magazine,

Hele leuke kaart van het bot


een fijne zondag en succes met de kerst creaties

groetjes Cindy

Astrid zei

Ben erg benieuwd naar je creaties, dus ik ga hem zeker kopen.
En de kersteditie nou die vind ik helemaal geweldig, dus ben ook erg benieuwd daar naar.
Groetjes Astrid

Miranda de Groot zei

Ben benieuwd naar creaties.
Dit bot is al supermooi.
Groetjes Miranda

Maris zei

heel leuk sandra, en gefeliciteerd dat je in de magnolia ink staat

Noriko zei

Ohhh wat is hij super leuk geworden.
Goed idee voor een kaartje voor een honden vriend.
Heel leuk idee en mooi gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Riet zei

Ben heel benieuwd Sandra.
Wat is dit een lief kaartje.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Ohhhh tjeempie wat een geweldige creatie laat je ons weer zien. Supergaaf en zucht zo mooi...

Liefs xxx Ilonka

cristel zei

nou het is weer een prachtige kaart hoor je hondje is heel mooi ingekleurd heel mooi de vacht van het hondje
grtjs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk hondenkaartje, super gaaf! En ik hoop dat de Magnolia Ink snel bij op e deurmat valt, om te zien wat er weer voor mooie dingen in staan!
Groetjes van Jacqueline

Kim zei

Wat een snoezig kaartje! Prachtig. En o, wat ben ik nou weer benieuwd naar je ongetwijfeld prachtige creaties in de Magnolia Ink.

Groetjes Kim

Leny Hempen zei

Wat een schatje Sandra.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

prachtige creatie

Marlies zei

Een super mooi en heel lief kaartje Sandra! Leuk model en met mooie details!! groetjes, Marlies

Chantal zei

Ik ga hem ook zeker weer kopen Sandra en oohhh wat gaaf dat je er weer in staat, maar je maakt ook zulks mooie patronen elke keer! Zo creatief allemaal! Zo ook dit hondenbot! Geweldig! Lieve groetjes, Chantal

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een leuke kaart zo van dat bot erg gaafffff

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails