dinsdag 25 september 2012

Appelmandje

Ik heb een mandje gemaakt in de vorm van een appel! Natuurlijk hartstikke leuk om te geven aan een zieke (beterschap), maar ook leuk voor de Herfst!
Het patroon hiervoor is vanaf nu (op verzoek) verkrijgbaar bij Sandra's Scrapshop.


 
Ik heb het mandje gevuld met van die kleine nep-appeltjes. Ik heb eerst een schuimblok onderin gedaan en toen hier de appeltjes ingestoken. Voor de versiering heb ik er wat stro tussen gedaan. De Magnolia stempel 'Apple Tilda' past hier natuurlijk perfect bij!



23 opmerkingen:

Lia zei

schitterend mandje heb je gemaakt
liuefs Lia

Ilonka zei

Wauwie supergaaf weer meis, echt een plaatje van een mandje.

Groetjes Ilonka

Mieke zei

Zo leuk!

Jacqueline zei

Dit ziet er weer super uit, net echt!

Groetjes, Jacqueline

Ankie vd Polder zei

Wat gaaf is dit Sandra. Geweldig idee en mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

Maris zei

wat leukkkkk zeg, echt weer een toppertje

Astrid zei

Ontzettend mooi hoor, vooral nu het herfst is :)

liefs Astrid

Елена zei

very beautiful harmony! I like your work!
sorry for my english :))

Christa zei

superr weer, heel mooi XX christa

Ria zei

Echt wat een super gaaf mandje, ik mail je ff, want volgende week zou ik met Britt iets gaan maken voor de herfsttafel op school, dit lijkt me daar super geschikt voor !!!

groetjes Ria S.

cristel zei

echt een schitterend en delious mandje het water loopt me uit de mond
grtjs

Naomi zei

Wat een mooi en lekker mandje!
Ik krijg er spontaan trek van/in!

Veel Liefs
Naomi

Cindy zei

ziet er weer geweldig uit

liefs Cindy

Diana zei

Wat een schatje weer.

Riet zei

Schitterend Sandra.

Liefs Riet.

Robi zei

Sei bravissima, la tua creazione è meravigliosa. Complimenti dall'Italia.
Robi

Merry zei

So so wonderful....great detail

Joke zei

Wat een prachtig mandje heb je gemaakt.
groetjes Joke

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat is die kei gaafff sandra prachtig gedaan zo leuk met al die details erbij

groetjes manon

Leny Hempen zei

Het is weer prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Bernadet zei

gaaf Sandra!

Marga50 zei

Dit ziet er erg mooi uit en ook al je andere creaties. Groetjes Marga.

Chantal zei

Geweldig mooi weer Sandra! Ik ben ook helemaal into jouw prachtige voorbeelden! Ik heb ook laatst je tasje weer gebruikt die volgende week op mijn blog komt ;-) Ga zo door! Ik vind ze geweldig! Lieve groetjes, chantal

Related Posts with Thumbnails