zondag 2 september 2012

Dubbel feest!! Euro Blog 1 jaar!

Deze kaart heb ik voor Chantal gemaakt voor haar verjaardag!

 
Ik heb de Magnolia stempel 'Rose Scent Tilda' uit de Sweet Crazy Love Collection 2012 gebruikt.

 
Op de achterkant van de kaart heb ik de text stempel 'Limited Edition'van de Turning Leaves Collection 2012 gebruikt. Deze stempel zat ook in de Stamp Club Kit van Magnolia!
Daarnaast heb ik de DooHickeys 'Leaf & Swirl', 'Bloomy Tag', 'Spruce Twig' en 'So Wrapped Lovely' gebruikt.

 
Als je het bandje van de kaart af schuift, kun je de flapjes open doen!

 
Hier zie je dat er ook nog een flap aan de achterkant zit waardoor de kaart blijft staan!


 
Op het achterste gedeelte heb ik een tekstvlak gemaakt voor een persoonlijke boodschap! De ronde tekst is op de computer gemaakt.
Het papier is van de Blea & Ivy Collection.



Het patroon van deze kaart is afkomstig van het Cards etc Euro Blog! Het is de My Shape Card # 2!



Het Euro Blog bestond op 1 Augustus jl. 1 jaar!! Dat is reden voor een feestje!
Alle Euro Blog patronen zijn nu een week lang allemaal voor € 1,00 !!!
Deze actie geldt van 1-9-2012 t/m 8-9-2012
Om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven van deze actie gebruikt te maken, is het doorgeschoven naar 1 september!
Heb je dus een paar patroontjes gemist, neem dan snel een kijkje en slag je slag!!
Van harte gefeliciteerd Jolanda!!
 
P.s. in de tussentijd geniet ik lekker van het prachtige Zweden hihihi.

16 opmerkingen:

Diana zei

Wat een prachtig mooie kaart in ontzettend mooie tinten Sandra. Is Chantal vast erg blij mee!

Groetjes Diana.

Anneke. zei

Wat een schitterende creatie!
Groetjes Anneke.

corryskaart zei

hoi sandra
wat een geweldig mooie kaart heb je ervan gemaakt,het patroon heb ik al gekocht en nu nog de uitwerking ervan:-))
groetjes van corry

Nicole zei

Wat een schitterende kaart zeg! Jammer dat ik net jarig ben geweest (had hem graag ontvangen :-)).

Groetjes,
Nicole

Elly zei

Fabulous!!! :-)

groetjes,Elly

Maris zei

prachtig gemaakt hoor en gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan xx

Astrid zei

Schitterend hoor deze kaart, wow wat een mooie kleuren.
Groetjes Astrid

Marlies zei

Wat een mooie kaart Sandra!! Heel mooi model, mooi papier in mooie chique kleuren en wat heb je Tilda geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Sandra.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Nathaly zei

Ah, wat een lief kaartje! En leuk die binnenkant. Heel schattig allemaal. En je naaitafeltje van laatst?...Wow! Super! Nathaly

Chantal zei

Ik ben ook zeer vereerd met zo'n prachtige kaart die nu bij mij op de kast staat te pronken! Sandra nogmaals dank voor deze prachtige kaart! Ik ben er heeeeeeel blij mee! Lieve groetjes, CHantal

Angela zei

Hoi Sandra

Prachtig kaart heb je weer gemaakt en gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan.

Groetjes Angela

Astrid zei

Wowww, wat mooi Sandra, daar zal Chantal vast wel heeeeeel erg blij mee geweest zijn, het is een bjoetie !

liefs Astrid

Willemijn zei

Wat een lieff kaartje zeg! Wat doe je dat toch elke keer weer ontzettend leuk die patronen verzinnen/kaaartjes maken enz:)
Helaas kan ik de gratis patronen nietg meer vinden, zijn ze verschoven of....? Groetjes Willemijn

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is die weer gaafffff sandra.

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails