dinsdag 11 september 2012

Mijn bezoek aan Magnolia Zweden!

Ik ben weer terug uit Zweden!!!
Wat was het prachtig en wat hebben we veel gezien! We hebben bijna 2000 km gereden en zo genoten van alles! De Magnolia Shop in Boras is echt fantastisch! Wat een mooi groot pand vol met allerlei hebbedingen!! Ik kon maar niet kiezen!
Hierbij een paar foto's van ons bezoekje aan de shop:


Ik had mijn Designteam pakket meegenomen met de creaties die ik voor het Kerstnummer heb gemaakt. De lieve dames die het magazine maken hebben ons van harte welkom geheten met lekker zweeds gebak! Hier links pakt ├ůsa de doos uit! Elena zit in het midden naast mij.

Even op de foto met Anna (links) en Elena (midden)!

Daarna natuurlijk flink shoppen in de prachtige shop. Ik ben er wel 3 uur geweest hihihi!



Tussen alle mooie spullen die je kunt kopen, zie je ook een flink aantal creaties die door het Designteam zijn gemaakt! Super om dat allemaal in het echt te kunnen bewonderen!



Niet alleen op scrapgebied is er zoveel te koop, maar ze hebben ook ontzettend veel moois om je huis in te richten:




Nogmaals hartstikke bedankt voor het warme welkom dames van Magnolia!!

Nu snel weer aan de bak met alle mooie nieuwe spullen hihihi!

33 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw Sandra, wat ziet het er allemaal supergaaf, mooi en prachtig uit! Je bent gewoon in het Mekka van Magnolia geweest! Superssss zeg! Geniet van je prachtige spulletjes en we zien je prachtige creaties er zeker weer van! Lieve groetjes Chantal

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is zo'n gave winkel. Ben er 2 jaar geleden geweest. Toen was de winkel kleiner, maar heb me er prima vermaakt.
Groetjes Miranda

Jackie zei

De Magnolia hemel :D
Maare geen foto van je nieuwe aanwinsten?

Groetjes van Crea Jsckie.

Anneke zei

OOh wat is dat een prachtige shop!! Zo erg mooi :) En wat leuk dat je er bent geweest!! Helemaal te gek :) Mooie foto's :)
Groetjes Anneke

Maris zei

woww gaaafff, leuk voor je hoor, en maak je nog een foto van je nieuwe aanwinsten ??

corryskaart zei

hoi sandra
dat moet een geweldige trip zijn geweest en zo naar die prachtige winkel te kijken,nou daar had ik de hele dag wel kunnen shoppen,auw,auw voor de knip:-))
groetjes van corry

Irene zei

OOOOH Sandra, wat geweldig...je was daar echt in scrapheaven en knap dat je het maar op 3 uur shoppen hebt gehouden.......ik zou daar wel een week kunnen neuzen geloof ik!!!

Liefs en geniet nog maar lekker na, Irene

evlin95 zei

oh la la deze plek is gewoon een plaats van marteling, zie al die mooie dingen en niet in staat om alles te kopen, het is echt frustrerend, maar we moeten in zijn ogen wat geluk! (De vertaling is goed?) Vriendschappen

Agnes zei

Daar word je als "Magnolia lover" toch wel een tikkie (gezond) jaloers van. :) Wat een geweldige trip heb je gemaakt.
Genoeg inspiratie op gedaan om weer met geweldige creaties te voor schijn te komen!! Succes!
groetjes, Agnes

Pouwla zei

Ooohh Sandra, wat een walhalla!
Wil ik ook heen! Hihi. Ja wie niet.
En wat een leuke home spullen hebben ze! Heel gaaf allemaal.
Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
Groetjes Pouwla.

arjette zei

Ooohhh wat super leuk zeg, dat lijkt me ook zo gaaf om daar een keertje heen te gaan!! Wie weet? Het ziet er in ieder geval geweldig uit!! En net zoals meerdere dames ben ik ook wel nieuwsgierig wat je allemaal voor moois hebt aangeschaft, foto's!!!!! LOL

gr. arjette.

Cindy zei

Dat ziet er echt geweldig uit allemaal

groetjes Cindy

San zei

Wauw San ziet er geweldig uit ,snap dat je wel ff zoet was ! ;-)

HenP Produkties zei

Hoi Sandra,
Ik ben zooooo jaloers op je. Gewoon in de magnolia shop geweest, te gek..... Ben benieuwd naar je nieuwe spulletjes en dus ook naar je nieuwe creaties. Je hebt zeker de nieuwe magnolia stempels al!!!!

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde &.Petra

Leny Hempen zei

Wauw Sandra
Heb Je alles wel goed kunnen bekijken,wat prachtig mooi.
Maar San,heb Je echt niet stiekem iets gekocht.
Dat kan Je toch niet menen. (foto's)

Gr Leny Hempen

cristel zei

wauw dat moet echt de max geweest zijn en kon je je wel in bedwang houden
grtjs

Janine Vegter zei

gaaf zeg!!!

Crealiertje zei

Wauw wat een winkel zeg. Maar goed dat ik daar niet in de buurt van woon.

Gr. Diane

Karin Schuring zei

Jee Sandra, wat een gave ervaring zeg!! En wat een super feest om zo lekker te kunnen shoppen! Ik zou geloof ik ook geen keuze kunnen maken en juist veel te veel kiezen ;p Super om zo'n ervaring te mogen meemaken!! Lucky you!! Liefs, Karin

Neline zei

Wat een gave foto's zeg!!!! Kwijl kwijl!!! Ik kan me voorstellen dat je daar uren kan doorbrengen.
Leuk om te zien alles.
groetjes
Neline

Sandra1968 zei

Leuke foto's! En ik kan mij voorstellen dat dit supergaaf was om mee te maken :-)

Durvina zei

Ik wil ook, ik wil ook!!
Wat gaaf.

groetjes, Durvina

Frouwkje zei

Hoi Sandra,
Wat leuk om er foto's van te zien. Ik kan me voorstellen dat je je daar als een kind in een snoepwinkel voelt. Ik zou het er ook wel 3 uur 'uithouden' hoor. Gaaf dat je dit hebt mogen meemaken!!
Liefs, Frouwkje

Thea zei

Wow Sandra wat gaaf! Lijkt me geweldig om in zo'n mooie winkel rond te snuffelen. Maar volgens mij durf je geen foto te plaatsen van je nieuwe aanwinsten ;-) te veel?

Lieve groetjes
Thea

Joke zei

Wat leuk dat je daar
uitgenodigd was.
En wat een superwinkel ik had de hele dag wel kunnen struinen er is zoveel te zien.
groetjes Joke

Thamar, zei

ooooohhh wat hebben jullie het geweldig gehad. echt super nou het is jullie gegund al die mooie dingen die jullie maken.

gr Thamar

Amanda zei

Wow wat een heerlijk uitstapje, een walhalla, super je foto's kunnen we toch ook even spieken, veel plezier met je nieuwe spulletjes.

liefs Amanda

Christa zei

was een geweldige ervaring voor jullie zeg, wow wat gaaf allemaal , maar mis een foto hahaha je magnolia aankopen??? xx christa

Marijke en Chantal zei

Zucht, kwijl.............ik wil ook!! Gaaf hoor om zoiets mee te maken!

Groetjes, Marijke en Chantal

Nathaly zei

Dat is nog eens een avontuur, Sandra. Heel gaaf. Je bent een bofkont! Nathaly

Anja v K@@rten zei

Ohoooowowowoo, kwijl kwijl!!! ;-)
Groetjes, Anja

manon's kaartenhoekje zei

Wauw Sandra, wat ziet het er allemaal supergaaf, mooi en prachtig uit! Je bent gewoon in het Mekka van Magnolia geweest! Superssss zeg! Geniet van je prachtige spulletjes en we zien je prachtige creaties er zeker weer van.hihi jammer dat je geen foto hebt gemaakt van wat je hebt gekocht...

groetjes manon

Annette zei

Lieve Sandra,
Wij zijn afgelopen vrijdag thuis gekomen en moest meteen werken maar wat een genot om te zien hoe leuk jullie het gehad hebben echt wel een winkel voor jou ook met al die spullen voor in je huis!!!!!
Ik ben benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken

Liefs AnnetteXXX

Related Posts with Thumbnails