dinsdag 18 september 2012

(Sweet) Heart Bag

Hallo lieve Blog-bezoekers!!

Alle vakantiewas is gedaan en het normale ritme is weer begonnen! Een aantal van jullie vroegen om een foto van mijn aankopen in Zweden....echter....ik ben nogal van de opruimerige en had alles al een mooi plekje gegeven...maar hierbij een creatie met wat nieuwe spullies hihihi!

Jullie hebben het patroon van dit tasje ongetwijfeld in de Magnolia Ink Magazine nr. 4 'Follow your Dreams' pagina 52 zien staan! Ik heb nog een uitwerking hiervan gemaakt! Heb je het patroon gemist, dan kun je het ook hier bij Sandra's Scrapshop kopen!


Ik heb de stempel 'Baby Tilda' uit de Princes & Princesses Collectie gebruikt. Langs de rand heb ik een paar roze/witte 'muisjes' geplakt! Langs de onderrand heb ik Magnolia DooHickey 'Floral Swirl Corner' gebruikt.
Het papier dat ik gebruikt heb is 'Lovely Butterfly' uit de Summer Memories Collection en 'Strawberry Dots' uit de Lazy Summer Days Collection.


Door het flapje te openen kom je bij het kadootje; een paar babysokjes!




Natuurlijk kun je dit tasje ook maken voor bijvoorbeeld een verjaardag, als kadootje voor een bruiloft of bij je bruiloft of voor Valentijn!

16 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi sandra
een erg mooi tasje en zeker leuk om kleine cadeautjes in te doen!
groetjes van corry

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtig tasje.
Groetjes Miranda

Leny Hempen zei

Schattig tasje Sandra.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Maris zei

heel lief tasje is dit, en jammer, maar ik heb dat ook hoor lekker opruimen, en genieten ervan he

Bernadet zei

prachtig tasje Sandra!!

San zei

Super leuk tasje heb je gemaakt San!

Riet zei

Schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

super tasje, en wat een leuke spulletjes weer sandra, tja biechten hoort erbij he als je iets leuks hebt gekocht of gedaan hihihihi net als met beurzen

groetjes manon

Marga50 zei

Wauwwwww schitterend wat mooi gemaakt. En heel mooi ingekleurd. Groetjes Marga.

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Superschattig dit!
Groetjes Elly

jolanda zei

je tasje ziet er super mooi uit.

Joke zei

Wat een prachtig tasje erg leuk voor kleine kadootjes.
groetjes Joke

cristel zei

O Sandra dat ziet er weer zo super leuk uit een een geinig idee met de muisjes langs het afdukje
Grtjs

Annemarie en Merit zei

schattige doosje, heel leuk om kado te doen...

liefs annemarie en merit

Hilda zei

Ooooooooooooooooo Sandra wat een gave creatie. Super. Leuk leuk leuk heel leuk idee, sokjes erin. Geeft toch zo leuk weg.

Groetjes hIlda

Willemijn zei

Wat een super lieff tasje zo zeg joh!Echt kwijl...kwijl!
Wat een omgelofelijke leuke dingen maak je elke keer weer joh! Echt super... kom ik er ineens achter dat ik nog niet eens volger van je was:( dat ben ik natuuk heeeeel snel geworden! Enne wat een top fotos van Magnolia! Wow daar zou ik ook wel lekker kunnen shoppen:) have fun , liefs Willemijn

Related Posts with Thumbnails