zondag 28 oktober 2012

Kreadoe beurs


Ja hoor! Volgende week is het weer zover! De Kreadoe beurs in Utrecht gaat weer van start! De beurs vindt plaats van woensdag 31 oktober t/m zondag 4 november!
 

Natuurlijk is ook Magnolia van de partij! Ze staan er zoals elk jaar weer met een grote kraam vol met stempels, bloemen, DooHickeys, aanbiedingen etc. etc.!


Uiteraard ben ik ook van de partij en ga ik op woensdag lekker een dagje rondstruinen!
Komen jullie ook? Misschien komen we elkaar dan wel tegen?


9 opmerkingen:

Irene zei

YEAHHHHHH ik ga ook wonesdag, ga jij winkelen of sta je bij de Magnolia kraam????

xx Irene

Thea zei

Ik ga vrijdag en heb er ontzettend veel zin in! En de magnoliakraam zal ik zeker niet overslaan.

Groetjes Thea

Gerrie klein Blumink zei

Leuk Sandra

Ik ga woensdag ook naar crea doe!

misschien zie ik je daar!

Gerrie

henny18 zei

Yes ik ga ook op woensdag,zou leuk zijn om je te ontmoeten.

Groetjes Henny

Marianne Schut zei

Hai Sandra, ik ga wel maar op zaterdag....jammer zou leuk zijn om je eens te zien! Maar goed, de magnolia stand zal ik zeker bezoeken! Liefs Marianne en veel plezier woensdag!

corryskaart zei

hoi sandra
zelf ga ik op donderdag en dat word lekker genieten!!
groetjes van corry

anja zei

ik ga samen met mijn moeder op donderdag..dus wij treffen elkaar niet .jammer.veel plezier.gr anja

manon's kaartenhoekje zei

sta je zelf in de kraam sandra, ik ga met mijn moeder de zondag....

groetjes manon

Sanne zei

Ik ga ook naar de Kreadoe. Ik ga op zondag. Helaas zie ik je dan niet, maar ik wens je wel veel plezier!

Liefs Sanne

Related Posts with Thumbnails