vrijdag 2 november 2012

Christmas Tree Box

Voor het nieuwe Kerstnummer van Magnolia Ink magazine heb ik een Kerstbomendoosje met patroon gemaakt! Het patroon (nummer 49 alweer!) kunnen jullie vinden in Sandra's Scrapshop.
Helaas kan ik jullie mijn eigen uitwerking niet laten zien (dan moeten jullie zelf het magazine maar kopen hihihi), maar mijn Designteamlid Karin en mijn Magnolia Designteamlid Ying hebben allebei een schitterende uitwerking van dit patroon gemaakt, die ik graag aan jullie wil laten zien!

Deze prachtige uitwerking is van Karin:




Mijn lieve getalenteerde DT-collega Ying heeft deze schitterende creatie gemaakt:



Bedankt dames voor jullie prachtige kunstwerkjes!!

11 opmerkingen:

Karin Schuring zei

Super gaaf zeg die van Ying!! Ben gelijk even overgevlogen naar haar site ;p
Liefs, Karin

creacora zei

Wow wat een geweldige creaties allemaal !!!!!!!!!En Sandra bedankt voor je geweldige patroon als ik hem maak laat ik het je weten is wel zo leuk he ..

Groetjes Cora

irusik zei

Super!!!!!!!!

nicolet zei

Ze zijn allebei wel erg leuk!!
Groetjes Nicolet

Marianne Schut zei

Hai Sandra, nou ik kan niet wachten tot hij op de deurmat valt hoor! Ben zo benieuwd. Deze creaties zien er in ieder geval super mooi uit, leuk patroon hoor! Liefs Marianne

jolanda zei

ziet er super mooi uit

Erica ♥ zei

Wat een prachtige creaties zeg,
wowww zo mooi !

Grtjssss van Erica ☼

Astrid zei

Wowwww, wat een schitterende creaties hebben ze gemaakt zeg, prachtig !
Ik moet nog even wachten op de nieuwe Magnolia Ink:-)
Ben benieuwd wat jij gemaakt hebt !

Liefs Astrid

lenny zei

Super super gaaf gemaakt
gr lenny

Hanny zei

Wat ziet er dit allemaal prachtig uit, ik ben meteen je volger geworden zodat ik niets hoef te missen.
fijne dag, liefs Hanny

manon's kaartenhoekje zei

wat is get weer mooi gemaakt zeg....superrrr


groetjes manon

Related Posts with Thumbnails