donderdag 1 november 2012

Kerst tasje en meer...

Ik heb dit kersttasje helemaal versierd in de kerstsfeer! Het tasje is weer 1 van de nieuwe patronen van Cards etc! Deze maand is het weer voor slechts € 1,00 te verkrijgen bij Jolanda van het Cards etc. Euro Blog! Wil je het andere patroon zien? Neem dan een kijkje op het blog!


En de achterkant...wel niet zo spectaculair, maar goed hihihi!

In het tasje zit een kaart (niet op de foto) voor een kerstwens!



Papier: 'Vintage Hellebores' van de Sweet Christmas Dreams Collection.
DooHickeys: 'Snowflake' en 'Swirl' (voorkant) en 'Spruce' (binnenkant - kaart).
Stempel: 'Tilda with Christmas Letters'

Ennnnn....ja hoor....de nieuwe Magnolia Ink is weer uit!! Deze keer staat hij bomvol met inspiratie voor de Kerst en winter! Wat staan er weer een heleboel schitterende dingen in zeg!!


Maarrrrr, je krijgt er nu ook een kadootje bij! Koop je nu het magazine, dan krijg je er gratis een stempel bij!! Hoe leuk is dat!! Dit is de superschattige gratis stempel die je kunt zien op de prachtige kaart die mijn DT-collega Lillemor heeft gemaakt:


Het was trouwens ook superleuk op de Kreadoe beurs waar ik gisteren was geweest!! Magnolia had het weer erg druk bij de kraam en het was superleuk om John en Barbro van Magnolia weer te ontmoeten! Het is geen superfoto, maar door de drukte kon ik geen foto van de voorkant maken hihihi.


Ik ben een aantal dames uit 'Blogland' tegen gekomen en dat was zoooo leuk!!
Ook mijn eigen Designteamlid Karin heb ik op de beurs ontmoet en wat was het gezellig!!



Nou, tot snel weer met een Kerstpatroon voor mijn eigen Sandra's Scrapshopje!


13 opmerkingen:

Irene zei

Ha die Sandra, zeker weten dat het top was je wel 4 x in het tegen te komen gisteren!!
Veel suces en vooral plezier met je ontwerpen!!

Liefs, Irene

marja zei

Wat een schitterend tasje Sandra, wauw!!!

Lieve groetjes Marja.

Leny Hempen zei

Prachtig mooi kersttasje Sandra.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Erica ♥ zei

Wat heb je dat tasje leuk gemaakt
zeg, prachtig.
Die kaart is ook erg mooi.
Ik hoor alleen maar positieve dingen
over die beurs, leuk dat het zo
gezellig was :)

Grtjsss van Erica ☼

manon's kaartenhoekje zei

wat een schitterend tasje sandra..

groetjes manon

cristel zei

wauw een heel prachtig tasje heb je weer gemaakt zo mooi versierd
grtjs

Татьяна А. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
jolanda zei

mooi tasje, leuke stempel krijg je bij de magnolia ink

Marianne Schut zei

Geweldig Sandra, je tasje ziet er echt prachtig uit! Erg leuk model.
Ook de foto's van de beurs zien er gezellig uit! En wat een schatje de gratis stempel! Kan niet wachten tot tie op de deurmat valt! Liefs Marianne

nicolet zei

Echt superleuk weer Sandra!
Groetjes Nicolet

Alina zei

heel erg mooi, Sandra!

Irene zei

Zeg ik niet eens dat je zo'n beeldige creatie hebt gemaakt, sorry!!!!!!!!!!!! Nicole zweeft ergens hoog tussen de sterren en ik ken nu al 2 Magnolia-kanjers, hoe leuk is dat????

Liefs, Irene

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuk tasje.

Groetjes sylvia

Related Posts with Thumbnails