woensdag 28 november 2012

Kerstsok kaart

Op speciaal verzoek heb ik de freebie Kerstsok uitgewerkt tot een Kerstsokkaart in een Ready-to-print-and-cut patroon gemaakt met alle onderdelen zoals de hiel, neus en dessindelen erbij. Nu kun je dus snel en makkelijk deze kerstkaart maken!
Het patroon (#52) en .STUDIO snijbestand kun je vinden in Sandra's Scrapshop.



De Magnolia stempel is 'Tilda with Christmas Tree' uit de So Jolly & Under the Mistletoe 2009 Collection en is weer ingekleurd met de Copics. De groene dennetakjes zijn gemaakt met de Magnolia DooHickey 'Spruce Twig'. Het rendier is gemaakt met de Silhouette.

De kaart blijft makkelijk staan, maar je kunt hem ook ophangen aan het lusje.


Ook de achterkant nog maar een beetje versierd.


Ik loop zo hopeloos achter met alle kerstkaarten! Ik wil zoveel en de vele ideetjes zitten allemaal in mijn hoofd, maar nu de tijd nog hihihi.

Wel kan ik jullie alvast een klein beetje verklappen dat in het nieuwe Jaar er een aantal leuke dingen aankomen in Sandra's Scrapshop!! Hartstikke spannend allemaal!! Nog even geduld a.u.b. hihihi.

19 opmerkingen:

mariska zei

Wat een prachtige kerstsok heb je gemaakt Sandra.
Hij is echt super!!!

Liefs Mariska

jolanda zei

prachtig kaartje

Irene zei

Het is weer een beauty Sandra en dat het in 2013 weer genieten wordt bij je...........daar twijfel ik geen seconde aan!!

Liefs, Irene

Mieke zei

Super leuk!

carla zei

Super mooi Sandra.
Echt wat voor Kerst.
Groetjes,
Carla

Sylvia zei

Ook deze is weer super mooi.
Groetjes Sylvia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Leny Hempen zei

Wat is hij leuk Sandra.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Lia zei

Hij is werkelijk helemaal leuk!!
groetjes Lia

Maris zei

prachtig gemaakt hoor, heel leuk deze kerstsok

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Sandra.
bedankt voor het modelletje,
gr. Liesbeth

marja zei

Wooow wat prachtig weer Sandra!!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart zeg, leuk
idee, heel mooi !

Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

lenny zei

Weer geweldig gemaakt Sandra
gr lenny

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super leuke creatie heb je er weer van gemaakt! Weer een kerstkaartje erbij, hihi! Heel herkenbaar hoor, volgens mij hoor ik bijna iedereen "klagen" te weinig tijd te hebben, er is ook zoveel leuks om te maken! Enne...jij blijft ook steeds met zulke leuke dingen komen, dan wil ik dat ook weer maken...zucht! hihi! Liefs Marianne

Merry zei

What a wonderful shaped card....love the decorations.

Harriet Ijpma zei

Ik heb hem besteld en hoop dat hij net zo mooi wordt!

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is die super gaafffff...

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails