donderdag 8 november 2012

Schaats met doosje

Voor Magnolia Ink heb ik deze Schaatsdoos ontworpen! Je kunt er een klein kadootje in doen en het geheel kan gewoon met de post verstuurd worden! 'Mijn' getalenteerd designteamlid Karin heeft ook een schitterende uitwerking van dit patroon gemaakt, maar dan zonder doosje! Kijk maar een stukje naar beneden in het bericht!
Het patroon kunnen jullie ook vinden bij Sandra's Scrapshop!




 
De voorkant van de schaats heb ik met een echte veter dicht geknoopt!
 
 
De stempel is van Magnolia; 'Ice Tilda' uit de Sweet Christmas Dreams Collection.
Het kerstbomen papier is ook van Magnolia 'Snowy Wood' van de Vintage Christmas Collection.
Magnolia DooHickeys; 'Snowflake', 'Leaf & Swirl' en 'Floral Swirl Corner'

 
In het doosje heb ik dus lange chocoladereepjes gedaan! Je kan er natuurlijk ook een zakje Hot Choco in doen of een ander klein kadootje! Wil je er Merci reepjes in doen, dan moet je van papier even een 'n-vormig' stuk papier vouwen en deze op de juiste hoogte in het doosje plakken, anders zakken de Merci's te ver naar beneden hihihi (doe je er wel lekker lang mee haha).


 
Deze prachtige schaatskaart is gemaakt door Karin! Zij heeft er een dubbele kaart van gemaakt, dus zonder doosje! Hoe geweldig is dat!!! Kijk gerust even op haar blog! Ze geeft momenteel ook nog een Candy weg!!
 



 Bedankt Karin voor je prachtige creatie weer!!

Willen jullie deze schaats ook maken? Kijk dan in de shop hoe je het patroon kunt aanschaffen!

25 opmerkingen:

Mia Niessen zei

Die is leuk. zal het onthouden voor als ik toch nog tekort kom.


Groetjes Mia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

HenP Produkties zei

Wow, ik had hem al gezien in de Magnolia Ink, nu zie je het met meer foto's... Echt supermooi, mooi patroon en wat Karin ervan heeft gemaakt is ook al zo mooi.
Jullie zijn goed bezig!!

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

Annemarie en Merit zei

Dames wat bezitten jullie toch over SUPER GEWELDIG talent.....

Ziet er weer op en top uit.

liefs annemarie en merit

Irene zei

Ben weer zwaar onder de indruk Sandra, wat is dit gaaf en beide uitwerkingen zijn prachtig!!

Liefs, Irene

Henriƫtte zei

Wow wat is die super mooi een geweldige creatie en zo nog mooier dan in het blad.

Groetjes Henriette.

Leny Hempen zei

Dit is echt weer prachtig mooi Sandra.
Schitterend.

Gr Leny Hempen

corryskaart zei

Hoi Sandra
Zag jou prachtige creatie in de magnolia staan en was er gelijk verliefd op geworden hifi en Karin hebt er al een geweldig mooie kaart van gemaakt dus allebei kanjers
Groetjes van corry

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee, en je hebt deze
creatie prachtig uitgewerkt, mooi
hoor !

Lieve grtjs Erica ☼

marja zei

Ik had em al gezien in de Magnolia Ink, een schitterende creatie Sandra!!

Lieve groetjes Marja.

Jacqueline zei

Het ziet er weer geweldig uit !
Mijn complimenten.

Groetjes, Jacqueline

Marguerite zei

Wat een snoepies.
Groetjes Marguerite

Sinikka zei

Erg mooi....en een heel leuk idee
Gr. Sinikka

Alina zei

oh, wat zijn ze mooi, Sandra!

Frouwkje zei

Wauw!! Wat is dit weer supergaaf Sandra!!
Liefs, Frouwkje

Yvonne's cardcorner zei

Wauw, zeg wat een fantastische mooie creatie! Super leuk patroon.
liefs Yvonne

jolanda zei

zien er prachtig uit

Riet zei

ohhh Sandra,wat SCHITTERENDDDDD.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

wauww sandra wat is die weer gaaff meis schitterend

groetjes manon

Jeannette zei

prachtige creatie's van jullie allebei, zo totaal verschillend en Sandra, ik ben zo blij met je patroontjes die ik onlangs bij je kocht, de lantaarn is inmiddels gemaakt, een proefexemplaar van de schaarkaart heb ik ook al en vandaag of morgen ga ik aan het tasje beginnen, echt super patroontjes, dus je snapt dat ik eerdaags wel weer aan de bel trek, groetjes en een fijn weekend allemaal, Jeannette

lenny zei

Wat heb je dat weer super super gaaf gemaakt sandra
gr lenny

Maris zei

woww wat is dit leuk zeg, knap gemaakt hoor

Antoinette Voorn zei

Gisteren patroontjes besteld bij je!!! Helemaal toppie. Uiteraard volg ik je creaties en kom je een keer op mijn kersverse blog kijken?? Moet nog wel veel leren qua bloggen hoor..

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Sandra1968 zei

Wauw, wat supergaaf!

Marianne Schut zei

Geweldig mooi gemaakt dames, wat een kunstwerkjes! Liefs Marianne

Related Posts with Thumbnails