zaterdag 17 november 2012

Taart

Even snel een berichtje om jullie de schitterende kaart uhhh taart van mijn getalenteerde Designteamlid Karin te laten zien! Ze heeft van mijn Taart op Standaard patroontje weer een waar kunstwerkje gemaakt die ik jullie natuurlijk graag wil laten zien!!!




Is het niet prachtig!! Wie wil dit nou niet krijgen op haar verjaardag?? Ik moest hem gewoon even met jullie delen hoor!
Willen jullie meer informatie over deze Taart, kijk dan gerust op Karin haar blog ! Wil je het patroon ook hebben zodat je zelf aan het 'bakken' kunt slaan, neem dan hier bij Sandra's Scrapshop een kijkje hoe je aan het 'recept' kunt komen!

Hartstikke bedankt Karin! Je bent een toppertje!

12 opmerkingen:

Татьяна А. zei

Very nice!!!

Maris zei

ohhh ik vind hem leukkkkkk

cristel zei

hij is inderdaad schitterend hoor
grtjs

nicolet zei

Ziet er weer schitterend uit!!
Groetjes en een fijn weekend.
Nicolet

Karin Schuring zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties :D En toch nog een speciale vermelding ;p
Liefs, Karin

Frouwkje zei

Supergaaf!! Heel mooi gedaan!
Liefs, Frouwkje

anja zei

heel erg mooi gedaan,

gr anja

Joke zei

Erg mooi gemaakt.
groetjes Joke

Riet zei

Ohhh Sandra,echt SCHITTEREND.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf weer Sandra, heel erg mooi en heel erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Geweldig.
Groetjes Miranda

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een gave taart sandra en ook nog eens goed voor de lijn hihi

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails