zondag 16 december 2012

Kerstsokkaart # 2

Ik heb nog een kerstsokkaart gemaakt met het patroon uit Sandra's Scrapshop! Deze keer in het Kerstrood. Ik kwam nog wat kaartjes tekort, dus ik dacht....ik maak de sok gewoon nog een keertje hihi.





Gebruikte materialen:
Stamps:
Magnolia 'Snowy Tilda' - A Christmas Story Collection
Magnolia 'A Merry Christmas - Text' - A Christmas Story Collection
Prettige Feestdagen - Crealies
Schaduw kerstbomen - Kruidvat
DooHickeys:
Magnolia DooHickey 'Spruce'
Flower + snowflake - Marianne Design
Other:
Papier Action
Puffy Paint Snow white
Stickles



17 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wowww wat een prachtige kleuren,
je hebt er echt wat moois van
gemaakt, ziet er super uit je sok !

Gezellige zondag, grtjs Erica ☼

Mieke zei

Hoe leuk is die! Prachtig! En die details! Echt leuk om naar te kijken.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Monydav zei

Very very beautiful!!!!!
Monica

Maris zei

heel erg leuk gemaakt xx

cebelica zei

Oh wow, this is gorgeous! Hugs! xx

Willemijn zei

wow errug gaaf!!! Liefs

Leny Hempen zei

Wat prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Henny zei

Mooie kaart Sandra!
Dat idee van een sok vind ik super,
groetjes Henny

Denise Carlier zei

heel mooie versie! ik heb jou patroontje ook gekocht en ik maak hem ook altijd met plezier!

manon's kaartenhoekje zei

hij blijft prachtig sandra, super gedaan weer

groetjes manon

jolanda zei

super mooie sok

Antoinette Voorn zei

Toffe sok heb je gemaakt! Kleuren vallen ook errrugg in de smaak hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk idee dit! erg mooi.

Groetjes Ida

Joke zei

Ook dit is weer erg leuk.
groetjes Joke

scrapfreak zei

heeeeeeeeeel mooi sandra zo met die rode kleurtjes en al die mooie details

gr marrianne

Crea S zei

Wat een prachtige kaartjes seg!
Ik heb nu enkel de eerste pagina van je blog bekeken, maar ik stond al bij ieder bericht met open mond te staren. Helemaal geweldig!
Met wat meer tijd, kom ik graag terug!

Related Posts with Thumbnails