zondag 9 december 2012

Kerststal

Magnolia is weer gestart met de jaarlijkse Advent Calendar!
Vandaag is het alweer 9 December en dat is de dag dat ik voor Magnolia iets mag plaatsen op mijn Magnolia Blog voor de Advent Calendar!! Deze maand gaat er elke dag een 'vakje' open en maak je kans op mooie prijzen!! Bezoek elke dag een blog van een Magnolia Designteamlid en laat daar commentaar achter om kans te maken op die prijzen! Morgen na 12.00 uur wordt de dagwinnaar bekend gemaakt op mijn Magnolia Blog, dus laat DAAR een reactie achter!!

Met de nieuwste Nativity Collection heb ik deze houten Kerststal gemaakt!




Van wat restjes hout heb ik een basis stal gemaakt. Deze heb ik bekleed met mos en houtsnippers (zakje van de Action). Langs de randen heb ik Kraft papier gebruikt wat ik uitgestanst heb met de Magnolia DooHickey 'Old Swedish Lace'. Het hekje is gemaakt met de Silhouette.

'Ella the Donkey' heeft zelfs een eigen voederbak!



Kindeke Jezus ligt lekker warm in een bedje van stro!




In de Kerststal zitten een aantal hele kleine microlampjes! Dus ook 'savonds is het sfeervol in de stal!





Gebruikte materialen:

Stamps:
'Edwin as Wiseman'
'Holy Edwin'
'Holy Sheep'
'Glory Tilda'
'Loving Holy Tilda'
'Little Holy Baby'
'Edwin with Goat'
'Ella the Donkey'
'Jacob the Camel'
'Holy Tilda with Violin'
'Paradise Palm'
'A Merry Christmas' - Text (A Christmas Story Collection)
DooHickeys:
Magnolia DooHickey 'Old Swedish Lace'
Magnolia DooHickey 'Spruce Twig'

Overig:
Magnolia gouden bloemen
Houten sterren (Intratuin)
Poedersneeuw
Lint/Touw
Microlampjes

Ik heb de Kerststal ingepakt en kado gegeven aan mijn ouders! Ze zijn er erg blij mee!


Bij dezen wens ik alvast mijn Blog-bezoekers
A very Merry X-Mas and a Happy New Year!!!
(vergeet niet commentaar achter te laten op mijn Magnolia Blog om de prijs te kunnen winnen!!)

39 opmerkingen:

elly zei

wouwwwwwwwwwww wouwwwwwwwwwwwww wouwwwwwwwwwwwwww, wat een schitterende kerststal heb je gemaakt
echt heel mooi, goed gedaan
groetjes elly

Maris zei

ohhhhhhhhhhhhh wat geweldig mooi gemaakt, daar zullen je ouders heel blij mee zijn, knap gemaakt hoor

Antoinette Voorn zei

Jeeeeeeeetje ..... geeennnnn woorden voor!!!! Creabea komt er alleen uit!!! TOP TOP TOP

Gr Antoinette

Thea zei

Pfffffffffffffffff, wat is dit onwijs mooi! Wat een werk zeg, ben je vast een hele tijd mee bezig geweest. En wat een geweldig mooi kado om aan je ouders te geven.
Een gigadik compliment voor dit prachtige werkstuk.

Liefs
Thea

JOKE zei

Ik zie alleen maar oooooh's en aaaaaah's en wat moet ik er nou nog bij doen....Geweldig mooi schitterend prachtig...
Liefs Joke

Henriëtte zei

Wat ziet dat er prachtig uit. Helemaal geweldig mooi als de lichtjes aan zijn. Super hoor en ik kan me heel goed voorstellen dat je ouders er blij mee zijn.

Groetjes Henriëtte

Bribrie zei

Oooo làlà ! Quel beau travail ! C'est superbe. Bravoooo

krearia zei

Tja, wat moet ik nu nog zeggen. Wat een geweldige kerststal, ziet er helemaal super uit. Mooi hoor en een geweldige inspiratie voor velen ....

Chantal zei

Wooow,wat prachtig mooi!!!

adablog14 zei

Ciao Sandra...
wonderful, wonderful and wonderful again...i love your scrap and your style...
soon Ada

Alina zei

het is STUNNING, Sandra, en dan heb ik alles gezegd! complimenten!!!

jolanda zei

prachtige kerststal

Erica ♥ zei

Jeetje woww zeg, wat een mega project !
Wat heb je dat mooi gemaakt, er is
zoveel moois te zien, ik blijf kijken.
Schitterend !

Gezellige (freubel) zondag, grtjs Erica ☼

Monia zei

Woooow Sandra! That is a masterpiece!!! I adore it!

Sylvia van der Kolk zei

Wat mooi gemaakt.
Prachtig.

Groetjes sylvia

Anneke. zei

Er is maar één woord voor nodig. GEWELDIG!
Groetjes Anneke.

corryskaart zei

hoi sandra
wil wel even kwijt dat ik mijn ogen uitkijkt van wat je gemaakt hebt,ziet er zo wonderschoon uit,wat zal je er veel werk aan hebben gehad maar het resultaat is ook nog hele blije ouders:-)) werkelijk TOP!!!!
groetjes van corry

Marga50 zei

Wowwwwwwwww schitterend mooi gemaakt Sandra. Super.!! Wat een werk zal het geweest zijn. Groetjes Marga.

Angelique zei

Wow!! Dat heb je echt heel leuk gedaan! Zo'n cadeau wil iedereen wel krijgen, echt super!!
Liefs Amgelique

Bernadet zei

WOWWWWW Sandra, wat ziet dit er te gek uit zeg!!!
Vooral als de lampjes branden is het erg sfeervol!!

Riet zei

ohhhhhhh wowwwwwwww Sandra toch,Wat is dit SCHITTERENDDDDDDDDDD.
Kijk me ogen echt uit,wat een moois is er allemaal tezien.


Liefs Riet.

Jacqueline zei

Met verbazing gekeken naar deze prachige kersstal ! Wat mooi en wat zal dat een hoop werk zijn geweest. En dan ook nog met lichtjes!

Groetjes, Jacqueline

Marlies zei

Waaw Sandra wat een kunstwerk!! Ik ben hier helemaal weg van! Wat een werk! Super, super mooi!! groetjes, Marlies

Christa zei

SUPER GAAF !! Wat heb je dat mooi gemaakt , Sandra. Groetjes , Christa.

marja zei

OOOOOOOOOOOHHHHHHH wat is dit SCHITTEREND wauw!!!!!!!
Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Sandra, echt helemaal te gek!!

Lieve groetjes Marja.

Hanny zei

Wat een kunstwerk! Wat heb je er veel tijd in gestopt en veel werk en zorg aan besteed, het is schitterend!
liefs Hanny

little sweet things zei

Wouw Sandra, je kerststal is echt enorm leuk!!!
Groetjes, Sas

Joke zei

Wauw wat gaaf Sandra wat heb je dit mooi gemaakt daar zullen je ouders wel blij mee zijn.
groetjes Joke

ANITA zei

Как мило! И трогательно! С Рождеством!!!

Frouwkje zei

Tjeetje, Agnes, wat is dit supermooi gemaakt!! Ik kijk m'n ogen uit! SCHITTEREND!!! En dat je ouders daar blij mee zijn kan ik me heel goed voorstellen! En dan die lampjes er ook in, zo moooooooooooiiiiiii!
Liefs, Frouwkje

patricia zei

Wat geweldig Sandra!!! Ben benieuwd hoeveel uurtjes werk hier in zitten.

xxx Patricia

evlin95 zei

waouhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
it's very beautiful j'adore bisous

Jeannette zei

Geweldig Sandra, wat een pronkstuk, ik kan me helemaal voorstellen dat je ouders er blij mee waren, groetjes Jeannette

Marguerite zei

Wauwwwwww....
Wat prachtig en zo kan je alle afdrukjes gebruiken. Op een kaart lukt dat nooit. Maar zo wel.
Dat wordt een stalletje die je jaar in jaar uit neer gaat zetten.
Groetjes Marguerite

Sylvia zei

Jeetje dit is echt super gemaakt,wat een werk.Super!!!
Groetjes Sylvia.

Agnes zei

Wat een TOPPER Sandra!
Dit is wel één van de mooiste creaties die ik ooit op blogs ben tegen gekomen!
Super, super en super mooi!
liefs, Agnes

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat is die gaaff zeg, prachtig

groetjes manon

scrapfreak zei

prachtigggggggggggg zeg.....jeetje wat een werk je ouders zullen hier wel heel erg blij mee zijn..echt een schitterende kerstal

gr marrianne

jokes-hobbyhof zei

Wat heb je dat weer prachtig gedaan, héél mooi.

Lieve groetjes Joke

Related Posts with Thumbnails