zaterdag 29 december 2012

Pioenroos doosje

Hebben jullie de nieuwste Magnolia Ink Magazine 1-2013 al gezien? Hierin staat een Peony Box (Pioenroos doos) door mij gemaakt! Het is een doosje bestaande uit 4 hartendoosjes waarvan elk vakje open kan! Karin heeft dit doosje ook gemaakt en deze laat ik jullie graag zien! Het patroon is natuurlijk ook verkrijgbaar in Sandra's Scrapshop!







De Typewriter die in het magazine staat komt ook heel binnenkort in de shop te koop!!!
Dit is het magazine in vernieuwde stijl!



Ik wens jullie allemaal een hele gezellige Jaarwisseling en een HAPPY NEW YEAR!!!!!!

21 opmerkingen:

Crea S zei

Een prachtige creatie!
Erg leuk bedacht dit doosje! Ben er helemaal weg van.
De beste wensen voor 2013!!

Maris zei

prachtig San, en jij ook een hele fijne jaarwisseling en een goed 2013

Hanny zei

Er ging iets mis maar ik wilde dus schrijven dat ik het een geweldige creatie vind, schitterend gemaakt hoor.
fijne jaarwisseling, liefs Hanny

San zei

Schitterend doosje San ! een fijne jaarwisseling !

Lia zei

Wat een schitterende creatie, supermooi gemaakt, fijne jaarwisseling,
groetjes Lia

arjette zei

Wauww wat mooi zeg!!!

gr. arjette.

janny zei

Je creatie is prachtig ook in de magnolia ink vind ik hem prachtig en de ink nieuwe stijl afschuwelijk!!
Altijd prachtige tijdschriften en nu een krant.
Jammer maar die koop ik niet meer, groetjes Janny.

nicolet zei

Wat een schatje!!
Fijne jaarwisseling alvast.
Groetjes Nicolet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik heb je creatie vanmiddag in de Magnolia inc zien staan en heb hem meteen op mijn nieuwjaars-want-to-do lijstje gezet,hihi,schítterend bedacht en uitgevoerd Sandra,lieve groetjes Miranda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een plaatje.
Groetjes Miranda

HenP Produkties zei

Ik had die van jou ook gezien in de Magnolia Ink en wat is die typemachine gaaf!!! Jeetje echt superknap. Dit doosje is ook erg leuk, het ziet er zo makkelijk uit...

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

Antoinette Voorn zei

Ohhh te gek doosje!! Mooi hoor...Ben benieuwd naar de typewriter...lijkt me ook heel gaaf..

Groetjes Antoinette
http?/antoinettecreacards.blogspot.nl

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig mooi doosje Sandra, erg leuk!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar, groetjes van Jacqueline

Sinikka zei

Wat heb jij weer een pracht creatie gemaakt. Geweldig!!
Gr. Sinikka

anja zei

je creatie is geweldig had al zitten hopen dat je met een patroon kwam hihih maar als ik goed lees overal is de krant geen succes.ik vindt boek ook mooier.hoop dat dit de volgende keer weer komt,zullen anders veel lezers kwijt raken.
gr Anja

Marlies zei

Een schitterende creatie Sandra! Super mooi gemaakt en ook mooie chique kleuren! groetjes, Marlies

manon's kaartenhoekje zei

schitterend sandra en een topper weer, wens jouw ook een goede jaarwisseling en een creatief 2013 gewenst....

groetjes manon

Marije zei

SUPER MOOI een woord WAUW,prachtig gemaakt,meid!!!

Chantal zei

Hoi Hoi,
Ik las "de krant"en was blij verrast met het doosje. Wat een prachtig doosje. Ik weet zeker die gaat gemaakt worden!!!

Fijne jaarwisseling en ook volgend jaar volg ik je blog!!!

groetjes Chantal

Bernadet zei

wowwww Sandra
wat is dit weer eindeloos gaaf zeg!!
Ik wens jouw en je man een heel goed, creatief en gezond 2013!
En dat je ook dit jaar maar weer prachtige creatie's mag maken/ontwerpen!!

Merry zei

This is so very pretty and clever.

Related Posts with Thumbnails