zondag 13 januari 2013

Ronde kaart

Op verzoek van een klant heb ik nog een keer de ronde kaart gemaakt die ik laatst ook voor de Kerst gemaakt heb (deze kun je hier terug vinden), maar nu ook met patroon voor in Sandra's Scrapshop!!
Ik had nog een verjaardagskaart nodig en heb dus twee vliegen in 1 klap geslagen!
Hierbij nog een keer de kaart, maar dan in een andere uitvoering.


De kaart heeft diepte!



De kaart heeft aan de achterkant een versteviging zodat hij beter blijft staan.

 

Op de ramen heb ik Glossy Accent gedaan en over het water ligt een laagje Glimmer Chalk zodat het echt sparkelt!


Materialen:

Magnolia stempel: 'Rose Scent Tilda' - Sweet Crazy Love Collection 2012
Magnolia stempel: 'Venice' - With Love Collection 2013
Magnolia DooHickey: 'Rose Leaf'
Magnolia papier: 'Rose Romance' - With Love Collection 2013
Birthday Wishes tekst: Xenos


Het patroon hiervan is dus te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop!

24 opmerkingen:

mariska zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sandra.
Jou creaties zijn altijd weer een plezier om naar te kijken, echt schitterend!

Liefs mariska

Nicole zei

Wat schitterend weer Sandra!! Echt prachtig en al die mooie details. Hij een heeeel hoog WAUWfactor!! Liefs, Nicole

Mieke zei

Wat een pracht van een kaart! Die is zo leuk om naar te kijken! Fantastisch!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Net een schilderijtje.
Groetjes Miranda

Gerrie klein Blumink zei

Wauw wat een super leuke kaart!!
mooie kleuren zo te zien je lieveling kleur roze:D

lieve groetjes Gerrie

Dinie zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden
ik ga het ook eens proberen.

Gr Dinie

Leny Hempen zei

Wat een schatje Sandra.
Echt super lief.
Heb verder een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Erica ♥ zei

Heel vrolijk en gezellig kaartje, er
is weer veel moois op te zien, leuk
ook met die glittertjes.
Prachtig model hoor :)

Fijne en gezellige zondag :)
Lieve groetjes Erica xox ☼

Hanny zei

Een lust voor het oog, zoveel mooie details, je kunt zien dat hij met liefde gemaakt is, prachtig.
liefs Hanny

HenP Produkties zei

Wow,wat onwijs mooi. Let vooral op al de details, super hoor.
Mooi achtergrondje trouwens...

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Dina zei

een super idee en een geweldige combi van de twee stempels mooi

k@rin zei

hallo sandra,
ik geef niet veel commentaren, omdat de werkjes die er gemaakt worden, voor iedereen met veel aandacht gemaakt is. Soms ligt het in mijn smaak, soms niet. Maar dat maakt het niet minder mooi hé.

Nu moet ik zeggen, dat als ik iedere keer ik op je blog kom, steeds, niet mooie, maar prachtige dingen zie voorbij komen.

Dus voor al je werkjes die er al tot nu toe gepasseerd zijn, wil ik je mijn welgemeende felicitaties geven. Je maakt echt prachtige werkjes. Ik zou het niet kunnen.

groetjes karin

Maris zei

prachtig gemaakt weer xx

Lia zei

WAUW wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, leuke fijne details,
groetjes Lia

Marieke zei

Hoi Sandra,

Wat een leuk kaartje zeg!! de vorm is echt super en ook hoe je hem gescrapt hebt, erg leuk.
Mooie kleurencombi's en t past gewoon perfect bij elkaar.

Lieve groetjes v Marieke

Marijke en Chantal zei

Schitterend, zo mooi deze ronde kaart!!
Groetjes, Marijke

Tinie zei

Wat een mooie kaart!!
groetjes Tinie

cristel zei

wauw dat ziet er weer schitterend uit mooi met de achtergrond
grtjs

Marianne Schut zei

Hai Sandra, een super mooi model hoor! Leuk zo met het achtergrondje. Liefs Marianne

Antoinette Voorn zei

Zooo ... heel mooi gedaan de achtergrond van de kaart vind ik gaaf !! Is dat ook een stempel?? Prachtig hoor,Sandra!

Gr Antoinette

Gonny zei

Hallo Sandra
het is wee reen plaatje hoor en leuk gedaan zo met het rolletje aan de zijkant
gr Gonny

Kim zei

Wauw! Wat een schitterende creatie!
Groetjes Kim

manon's kaartenhoekje zei

wat een super mooie kaart

groetjes manon

Francy zei

This card is very very sweet. I love the shape and the layout is stunning. Gorgeous colours.
Francy

Related Posts with Thumbnails