donderdag 3 januari 2013

Typemachine - Typing A Love Note

Hebben jullie deze Typemachine in de nieuwste Magnolia Ink Magazine zien staan? Het patroon (#54) van deze Typewriter is vanaf nu te koop in Sandra's Scrapshop!! In de typemachine kun je eventueel een kado doen! De totale afmeting is ca. 21 cm diep en 23 cm breed. De hoogte van de 'basisdoos' is 5 cm.


Bovenop liggen de envelopjes met de Liefdesbrieven!




En er zit zelfs een echte hendel (Return) aan!


Stempels:
'Tilda of Sweden' - Summer Memories Collection 2012
Grote Postcard stempel
Papier:
Script papier; 7 Gypsies
Dessinpapier; Flower Vine Echo Park
Roze Glossy Cardstock
DooHickeys:
'Rose Leaf' en 'Old Swedish Lace' van Magnolia


Het patroon (7 .PDF pagina's) komt inclusief werkbeschrijving (English Tutorial available!), 3 .JPEG afbeeldingen van het Toetsenbord, de Toetsen (Typekeys) en digitekst 'Typewriter'. Helemaal compleet dus!

35 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw zeg. Wat is ie moooooooi.
Groetjes Miranda

Astrid zei

Dit is echt te gek zeg, wat moooooiiiii.
Ben even sprakeloos.
Groetjes Astrid

Mieke zei

Whow!?!! Hoe mooi is dat!!!

Laila zei

Really nice, you are really good

Debby zei

wat een geweldige creatie weer, mijn mond valt iedere keer weer open van verbazing. het is echt een genot om naar jou creaties te mogen kijken. hopelijk ga je daar nog heeeeeeeeeeel lang mee door

Liefs Debby

gwen408 zei

Wow, dat ziet er wel super leuk uit. Wat een werk zèg ! Echt geweldig !
groetjes
gwen408

Marga50 zei

Wowwwwwww Sandra, ik had hem nog niet gezien maar hij is schitterend mooi gemaakt. Groetjes Marga.

Bernadet zei

wowwwww wat ontzettend gaaf Sandra!!!
Jij begint het nieuwe jaar al goed zeg!!

Ann zei

jeeetjeee wat is die gaaf!!!!

Jacqueline zei

Ik weet maar 1 woord hiervoor: wauw !

Groetjes, Jacqueline

marbello zei

Wat is dat een pronk stuk zeg.
Hoe krijg je het voor elkaar.
Groetjes Marcelle

Tineke zei

Wauw, wat een supergave creatie Sandra!! Echt helemaal te gek.
Maar is de beschrijving alleen in het engels?
Groetjes Tineke

cebelica zei

Girl, this is amazing. A superb creation. I love it! Hugs! xx

Erica ♥ zei

Wat een prachtige creatie, daar zit
zeker wel wat tijd in, maar dat is
het waard als je dit resultaat ziet !

Lieve grtjsss Erica ☼

marja zei

Ooooh schitterend!!! Ik had em al in de magnolia ink gezien, echt ontzettend gaaf!!

Lieve groetjes Marja.

Johanna Visser zei

Hij is super gaaf. Ook een mooi idee voor sinterklaas surprise. :)
Liefs Johanna

Jolanda zei

helemaal te gek Sandra! nog de beste wensen voor 2013:0)
grtz Jolanda

Karin zei

Super mooi!

Groetjes karin xx

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauwww! wat is dit prachtig zeg!

Groetjes Ida

San zei

Wowww San...wat heb je dat mooi gemaakt zeg super !!

Alina zei

het is STUNNING, Sandra!!!!!!

Sinikka zei

Woorden schieten echt te kort. Het is een prachtige creatie.
Gr. Sinikka

CorianneDesign zei

Zoals ik al eerder zei.... GORGEOUS !!!!! ; )

Knuff Corianne

Joke zei

Wauw helemaal te gek wat een leuke creatie ik ben er een beetje stil van.
liefs joke

Antoinette Voorn zei

Wat moet ik nou nog toevoegen??? Alles is al gezegd!! Het is weer adembenemend...gaaf joh!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Andrea zei

wow, wat SCHITTEREND
super gemaakt
groejtes andrea

Leny Hempen zei

Het is weer kustwerk Sandra.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

adablog14 zei

Ciao Sandra...
grazie per il tuo commento. I tuoi lavori sono molto particolari, unici e tu sei bravissima !!!...
Happy New Year to You...
Soon Ada from Italy

Astrid zei

Wowwwww, ik heb er gewoon geen woorden voor !! Wat is dit toch ontzettend mooi zeg, prachtig !!

liefs Astrid

manon's kaartenhoekje zei

wauwwwww zeg wat is die moooiiiiiiii geweldig

groetjes manon

anita01 zei

Hoe.....waanzinnig je bent laat dit wel zien, wauw!!!!

Warme groetjes,
Anita

Merry zei

Wow that is so amazing. Love all the little details.

Marianne Schut zei

Hai Sandra, hij is helemaal geweldig! Wat een kunstwerk zeg! Mijn complimenten hoor, liefs Marianne

Design Team [MHC] zei

Hallo Sandra, Ik ben Sarah van Making-handgemaakte-Cards.com.

Dit is een fantastische ambacht, Sandra! Ik hou van de schrijfmachine - het is zeer gedetailleerd en mooi. Ik hou van hoe je er met de zachte kleuren en het meisje is gewoon te schattig!

By the way, ik vroeg me af als je echt onze e-mail over onze Design Team uitnodiging? Het zou fantastisch om je in ons team - we zouden graag meer van je creativiteit wordt ontketend met onze eKits te zien! Neemt u Laat het me weten, oke?

Door de wayI echt excuses voor mijn grammatica. Ik denk niet uw taal spreekt (ik spreek Engels), dus ik heb Google Translator gebruikt.

Francy zei

Wow Wow Wow!!!!! this creation is super stunning. I love all about it and this idea is very origynal.
Compliments.
Francy

Related Posts with Thumbnails