maandag 28 januari 2013

Vrachtwagen patroon

Er is weer een nieuw patroon verkrijgbaar in mijn Shop!! Deze keer heb ik een vrachtwagen gemaakt met aanhanger! In deze wagen en aanhanger zitten 2 doosjes waarin je een kadootje of een kadobon kunt doen! Erg leuk om te maken voor een mannen/jongens verjaardag, maar ook als verhuiskado zoals Karin heeft gedaan! Zij heeft van de vrachtwagen een verhuiswagen gemaakt!! Erg leuk en weer schitterend gemaakt!!






Ik zit nog steeds in de puinhoop hier! Ik kon helaas geen verhuiswagen gebruiken bij het leeghalen van mijn scrapkamer (ik zit nu in de logeerkamer 1 verdieping lager), maar allemensen wat een troep komt daar uit!! De tussenmuur is nu weg, dus de ruimte is dik 2x zo groot geworden. Nu moeten alle leidingen/electra etc. aangepast worden en dan gaan we stucen en schilderen. Het duurt nog wel even voor ik weer naar boven kan verhuizen, maar het begin is er en de spullen zijn ook bijna allemaal al gekocht, dussssss...binnenkort een paar kiekjes van de tussenstand!

Heb jij wel een verhuiswagen of vrachtwagen nodig, neem dan hier in de shop een kijkje en bestel het patroon!

15 opmerkingen:

Johanna Visser zei

Wauw weer zo een gave creatie. Kinderen zullen die ook erg gaaf vinden.
Liefs Johanna

Francy zei

Wow this is stunning. Great idea. I love the paper that you used in this project are very funny.
Francy

Scraptastisch zei

Erg leuk de vrachtwagen, Jongens zullen die te gek vinden! Gerie

Karin zei

Wat ontzettend leuk Sandra!

Groetjes karin xx

marja zei

Oooh wat een onwijs gave creatie, super!!

Lieve groetjes Marja.

Leny Hempen zei

Wat super gaaf Sandra.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat is dit weer schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die weer gaaffffff

succes nog even met de rommel

groetjes manon

Bernadet zei

wat ontzettend gaaf Sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super gave vrachtwagen, zo leuk!
Groetjes van Jacqueline

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een leuke en gave kinder creatie of voor mannen natuurlijk!
Toppie hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marieke zei

Echt super gaaf!!! Lekker stoer maar ook voor kids erg leuk inderdaad!
Ik krijg er gelijk ideeën bij, leuk hoor!

Groetjes van Marieke

Roelie zei

Hoi Sandra,
wat een geweldig leuke vrachtwagen is dat zeg! Ook de tractor van je vorige post is hartstikke leuk...
Groetjes Roelie

Roelie zei

Hoi Sandra,
wat een geweldig leuke vrachtwagen is dat zeg! Ook de tractor van je vorige post is hartstikke leuk...
Groetjes Roelie

Sinikka zei

Weer een geweldige creatie. Ook de tractor in het vorige bericht vindt ik onwijs gaaf.
Gr. Sinikka

Related Posts with Thumbnails