zondag 24 februari 2013

Sandra's Scrapshop (pictures)


May i proudly present Sandra's Scrapshop!!!!!!! It's not completely finished yet (some details LOL), but i am so excited about it that i could not wait any longer to show it to you all!! One side is finished and the other side is almost done (not on the pictures yet). The table can be enlarged up to 10 persons for workshops.
The flowers on the tray are a gift from my parents (owww i love them so much!!).
Now waiting for the folding curtains and need some boxes and there will be a beautiful cabinet on the wall soon made by my dad offcourse!
A big big thanks to my dear husband and dad who made my craftroom like a little palace!!
Met trots presenteer ik jullie hier Sandra's Scrapshop!!! Het is bijna klaar, maar ik kon niet langer wachten om het aan jullie te laten zien!! De ene kant is helemaal klaar, maar de andere kant (niet op de foto's) moet hier en daar nog ietsje gebeuren. De tafel kan je uitschuiven tot 10 personen voor de workshops.
De bloemen op het dienblad heb ik gekregen van mijn ouders (owww wat hou ik toch van julliet!!).
Nu nog wachten op de vouwgordijnen, ik moet nog een paar potjes kopen en mijn vader gaat een prachtig kastje maken voor aan de muur.
Dank je wel lieve Erwin en Papa voor het maken van mijn droomkamer!!










Ja ja, ik kan zelfs televisie kijken haha! Ook is de ruimte voorzien van Airco!!








Groetjes, van een hele gelukkige ...



38 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterende ruimte heb je zeg, en toch heeft het een warme en uitnodigende uitstraling. Heel geluk en plezier gewenst. Het is je van harte gegund. Groetjes, Ankie

Ankie vd Polder zei

Ik moest natuurlijk schrijven heel veel geluk. Sorry slip of the fingers. Ankir

Frouwkje zei

Wauw!! Wat ziet dat er supermooi uit Sandra!!
Liefs, Frouwkje

San zei

Wauw San super gaaf geworden !!

Dinie zei

Super gaaf hoor
daar zou ik ook wel wat uurtjes door willen brengen.

Gr Dinie

jackelien zei

Wat een geweldige ruimte.!!
Liefs jackelien

Irene zei

OOOOH Sandra, dikke dikke proficiat met je schitterende werkkamer!!! Ik zou er NOOIT meer uit komen, bleef er gewoon wonen zo keigaaf vind ik het!!!

Liefs, Irene -die baalt dat een workshop er gelet op de afstand helaas nooit in zal zitten!

cristel zei

oh wauw sandra dar ziet er prachtig uit hoor knap gedaan
grtjs

Bep zei

Hoi Sandra,

Wat een mooie ruimte om workshops te geven en met recht mag je zeer trots zijn op deze ruimte super de luxe.

Lieve gr...Bepzeg.

Crejabeja zei

1 woord PRACHTIG!!!

Sinikka zei

Wat een top kamer!!!! Heel veel succes met het geven van workshops. Ik ben ervan overtuigd dat dit wel zal loslopen
Gr. Sinikka

Vera zei

wow, mooi zeg!!

groetjes

vera

Gerrie klein Blumink zei

wauw Sandra, wat heb je een super mooie hobbykamer gekregen!!


liefs Gerrie

Marrie zei

Hallo Sandra,

Wat een prachtige scrapkamer heb je heel veel plezier met het scrappen in deze prachtige kamer.

Lieve groetjes Marrie

Stamping Magnolia zei

Het is er een om jaloers op te worden!
Geweldig!!

Groetjes,
Margareth

coloringmagnolia.blogspot.nl

Chantal zei

Woow!!! Kan me voorstellen dat je daar gelukkig mee bent! Prachtig!

Groetjes Chantal

Sylvia zei

Dat is inderdaad een super mooie ruimte. Daar kun je trots op zijn.
Heel veel geluk en plezier ermee.

Groetjes Sylvia.

Joke zei

Wat een mooie ruimte om er workshops in te geven ik kwam helemaal niet meer uit die kamer wauw hij is supermooi.
groetjes Joke

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat mooi sandra kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent...tis echt prachtig geworden

vele knutsel uren gewenst

groetjes manon

Tessa en Anke zei

Oh wat mooi kwijl kwijl ....
Helemaal mijn kleurtjes ook.
Schitterend!!
liefs Anke

Claudia zei

Wauw wat prachtig en stijlvol. Super mooi, wat zul je blij en trots zijn. Terecht hoor!

Groetjes, Claudia

Astrid zei

Je gaat lekker, geweldig zeg, wat een prachtige ruimte.
Groetjes Astrid

Crea S zei

Mooie ruimte! Veel succes en plezier ermee!

Sandra B zei

Schitterende workshop ruimte San! Tv is altijd lekker hihihi heb ik ook! Heel veel plezier met je kamer! Ziet er prachtig uit!
Liefs, San

Roelie zei

Gefeliciteerd met je spiksplinternieuwe fantastisch mooie scrapshopkamer!
Groetjes Roelie

Hanny zei

Wat een heerlijke ruimte, daar kun je nog eens fijn knutselen zeg. Het ziet er supermooi uit en wat fijn dat je zulke lieve hulp hebt gehad, geniet er maar lekker van.
liefs Hanny♥

Gerie zei

Wauw, ik kan me voorstellen dat je het niet langer voor je kon houden, je kan met recht trots zijn op zo`n mooie workshop ruimte. Super, super gaaf! Groetjes Gerie

Henriƫtte zei

Wauw zeg, dat ziet er gaaf uit!!!! Supermooie ruimte en wat een pracht van een tafel. Luxe hoor.
Veel plezier met je kamer.

Groetjes Henriƫtte

arjette zei

Oohhh dat ziet er super mooi uit zeg, geweldig!!! Heel veel plezier en vele fijne knutseluurtjes is je mooie kamer!!!

gr. arjette.

yvon zei

Wow, dat ik nog eens een mooie ruimte. Heel veel plezier gewenst daar.
Groetjes, Yvon

Thea zei

Gefeliciteerd met je schitterende kamer, wat zul je stralen van trots. Heel veel geluk en plezier.

Liefs Thea

Heidie zei

Wauw wat een schitterende kamer. Daar mag je zeker erg trots op zijn. Heel veel hobby plezier in je nieuwe kamer.

liefs Heidie

krearia zei

Ik kan me voorstellen dat je heel gelukkig bent. wat een schitterende ruimte heb je om in te kunnen knutselen. Heerlijk hoor, geniet ervan.

Yvon zei

Wow Sandra GEFELICITEERD met deze (inderdaad) droomkamer, wat gaaf zeg net of het je woonkamer is en dan is dit je scrapkamer.

Veel scraplezier, daar

Groetjes yvon

Tineke zei

Wauw, wat een geweldig gave hobbykamer Sandra!!! Een heel mooi geheel. Het zal een genot zijn om daarin te mogen werken. Vele plezierige uurtjes gewenst.
Groetjes Tineke

Yolanda zei

Wat een ontzettend mooie ruimte, alleen al er naar kijken geeft je een gevoel van rijkdom op zich! Groetjes Yolanda B)

Antoinette Voorn zei

Wauwwww wauwww en nog eens wauwww wat super gaaf ....gaaf hoor alles in het wit!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

evlin95 zei

wat een prachtige workshop, hebben de mensen hard gewerkt om je gelukkig maken
een kans .... bizzz
(traduction google)

Related Posts with Thumbnails