vrijdag 15 februari 2013

Sandra's Scrapshop 2 jaar Wedstrijd

(Also for International customers!!!) Please use translate button at the right side-bar!!

CLOSED!!

Nog 10 dagen en dan bestaat Sandra's Scrapshop alweer 2 jaar!!!
Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan en daarom komen we met een leuke actie!!


De Actie heet 'Alles mag' !!
Ik daag jou uit om iets origineels te bedenken of te maken. Enkele voorbeelden kunnen zijn:

- Stuur mij je mooiste kaart per post op (adres opvragen via email).
- Bedenk een leuke uitdaging (bijvoorbeeld een nieuw patroon, een bepaalde kleur etc) en maak daar iets mee.
- Maak op een ongelooflijk leuke of originele manier reclame voor mijn winkel.
- Doe iets bijzonders met mijn patroontjes.
- Etc. etc.

Kortom, leef je uit zou ik zeggen!! Doe eens gek hahaha!

De prijs die jullie kunnen winnen is een workshop t.w.v. € 15,- of voor hetzelfde bedrag aan patronen naar keuze!

De uiterste inzenddatum/einddatum is 25 februari as. De winnaar wordt 26 februari bekend gemaakt!
Plaats het logo met shoplink op je site en laat mij via email weten welke leuke actie jij bedacht of gemaakt hebt!


Omdat mijn hobbyruimte momenteel in verbouwing is en al mijn scrapspullen in dozen zitten, kan ik niks nieuws maken, maar de bestellingen kunnen gewoon doorgaan!
Binnenkort volgt er meer informatie over de workshops en de eerste foto's van de workshopruimte!

Veel succes!!

8 opmerkingen:

Debby zei

wat super leuk en wat is de tijd snel gegaan. Gefeliciteerd met het 2jarig bestaan. Ik krijg altijd erg veel inspiratie van de creaties op je blog maar ook de super mooie creaties in het magnolia ink magazine.

Groetjes Debby

Gerie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerie zei

Van harte Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan en ik wens je alle succes bij alles wat je doet en nog ga doen groetjes Gerie

Tineke zei

Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je shop! Je maakt supergave patronen zodat ik leuke originele cadeautjes kan geven.
Groetjes Tineke

manon's kaartenhoekje zei

Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je shop! Je maakt supergave patronen...hoop dat je nog lang door gaat met ontwerpen

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gertrude zei

Bin von Tineke auf dich gestossen, du machst soooooooooooo schöne Arbeiten,ich bin begeistert davon
lg gertrude

Yvon zei

Hoi Sandra, ik lees dit te laat om je een kaart te sturen, maar plaats je logo wel op mijn blog staat wel al ene link naar verwijzing naar je blog op.

GEFELICITEERD dus via deze kant met je 2 jarig bestaan.

groetjes Yvon

Related Posts with Thumbnails