woensdag 20 maart 2013

Zwaan doosje

Ik heb een Zwaandoosje gemaakt voor een bruiloftsthema! In mijn variant is het een doosje, maar 'mijn' super creatieve Karin heeft er een geboortekaart mee gemaakt! Natuurlijk is deze ook leuk voor Moederdag!
Het patroon van deze Zwaan is hier bij Sandra's Scrapshop te verkrijgen!


 
Hier kun je zien dat het een doosje is! Het doosje is hier gevuld met witte veren en voorzien van de tekst 'Sweet Heart'.




 
In de Zwaan heb ik de Magnolia stempel 'Tilda with Windingflowers' uit de Summer Memories Collection 2012 gezet. Ik heb een klein stukje piepschuim binnenin gezet en een prikker achter Tilda geplakt zodat ze blijft staan. Ook heb ik de Magnolia DooHickey 'Leaf & Swirl' gebruikt.

 
Ik heb satijnen bloemen gemaakt die je open kunt vouwen! Hierin zitten van die witte hartsnoepjes met teksten erop!!

 
Hier zie je van bovenaf duidelijk dat de bloem is open gevouwen en het snoepje erin ligt!



 

Karin heeft de Zwaan op een andere manier gebruikt zodat het een kaart is geworden!! Hoe leuk is dat!! Zij heeft er een prachtig geboortekaartje van gemaakt om een nieuw kleintje welkom te heten!

 
Door het doosje weg te laten kun je de zwaan uitvouwen als een dubbele kaart!



Wil je deze Zwaan ook maken? Kijk dan hier bij Sandra's Scrapshop en bestel hem meteen en je kunt direct aan de slag!

9 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat weer een prachtige creatie en Karin haar kaart is ook echt super!!!

Groetjes Sylvia

Leny Hempen zei

Wat prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Gerie zei

Wat een mooie creatie om te geven aan bruidsparen Sandra, en de kaart van Karin is ook heel gaaf. Mocht de gelegenheid zich voordoen dan zal ik er aan terug denken, eerst maar eens mijn patroon voor de naaitafel gaan maken die ligt ook nog op me te wachten. Groetjes Gerie

Karin Schuring zei

Wat een super leuke reacties :D en geen probleem om van jou te zijn hoor hahaha!
Liefs!

Riet zei

ohhh Sandra,wat schitterend.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Ohhhh wat is dit mooiiii@!! Echt wel, een dotje!

Gr Antoinette

Erica ♥ zei

Wooowwww wat heb je dat schitterend gemaakt !
Wat een super mooie details, ziet er echt geweldig uit.
Ook de kaart is heel erg mooi ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat is die weer gaaff geworden

schitterend

groetjes manon

Chantal zei

Wat een juweeltje Sandra! Enne... ik vond het supergezellig donderdag op de beurs! Ik kom zeker een workshoppie bij je doen hoor meis! tot snel! Lieve groetjes, Chantal

Related Posts with Thumbnails