zondag 21 april 2013

Bolderkar / Wagon

Ik heb deze keer (in opdracht) een Bolderkar gemaakt en er natuurlijk ook weer een patroontje van gemaakt. Het patroon kun je hier vinden in Sandra's Scrapshop. De bolderkar is erg leuk om te maken voor bijvoorbeeld een jongens/meiden verjaardag, maar is ook leuk om te geven bij een Geboorte (met babysokjes erin) of geef er een Zomers/Strand thema aan!











In de Bolderkar heb ik de Magnolia stempel 'Sitting Tilda with Butterfly' uit de Once Upon a Time Collection 2013 op het bankje geplaatst.


De tekststempel 'Gefeliciteerd' is van Crealies.
Papier is van Maja Design 'Vintage Summer Basics'.
Bloemenstans; Marianne Design en Floral Punch.

 





19 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wow, wat een schitterend projectje. Erg gaaf. Groetjes, Ankie

Yvonne zei

Schitterend Sandra!
liefs Yvonne

Dina zei

wauw wat mooi perfect gewoon

Anita Meijer zei

Wauw Sandra wat is dit super zeg, ik vind het me een partij geweldig, top.
Liefs van Anita

Cindy zei

Heel leuk

Gr en een fijne zondag
Cindy

Gertrude zei

Sandra, WOW, ist das ein Meisterstück total schööööööööööön
lg gertrude

Anneke zei

Wat is dit weer helemaal geweldig Sandra :)
Groetjes Anneke

Scraptastische hobby zei

Wat een gaaf patroon Sandra, weer voor veel doeleinden te gebruiken!
Ga het zeker bij je bestellen v.d week. Want ik vind dit helemaal te gek. En een super mooi voorbeeld heb je er van gemaakt!
Groetjes van Gerie

HenP Produkties zei

Wow, wat is ie mooi!! En wat een schattige kleuren en wat is het toch een leuke stempel....
Hoe bedenk je het toch elke keer weer, echt heel gaaf!!!

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh die is gaaf.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Wow, hier word ik stil van, dit is schitterend en je kijkt je ogen uit. Wat heb je dit fantastisch mooi gemaakt in prachtige kleuren, wat een project zeg,geweldig!
Fijne zondag, liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Riet zei

Schitterend Sandra.

Liefs Riet.

Crea S zei

Wat een leuk idee! Je blijft steeds weer met zo'n originele projecten komen! Super!

Antoinette Voorn zei

Wat heb je weer een bjoetie van een creatie gemaakt, hij is zo schitterend, echt helemaal super!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Chantal zei

Ohhhhh wauw Sandra, ik ben er helemaal verliefd op! Ik ga even in je webshop kijken. Ik hoop dat het met pdf en uitsnijden ook lukt? Ik heb nl. niet zo'n mooi apparaat oepsie... Maar hij is echt fantastisch meis! Lieve groetjes, Chantal

Tineke zei

Wauwie, wat is tie leuk Sandra!! Je had het pas al wel verteld en ik had me er iets van voorgesteld....maar hij is nog leuker dan ik dacht. Je ziet me wel via de mail...
Groetjes Tineke

manon's kaartenhoekje zei

wauww sandra wat is die gaafff zeg schiterend en je let ook steeds opde kleine dingen heel erg gaafffff

groetjes manon

Alina zei

schitterend, Sandra!!!

evlin95 zei

adorable ! bravo

Related Posts with Thumbnails