dinsdag 16 april 2013

Label Vouwkaart

Er zijn weer twee nieuwe patroontjes beschikbaar op het Cards etc. Euro Blog! De komende 4 weken zijn ze daar aan te vragen voor een Euro! Ik heb mij deze keer uitgeleefd op de Label Vouwkaart en er een verjaardagskaart van gemaakt voor mijn Zweedse vriendin!



Magnolia DooHickey 'Swirl'
Magnolia stempels 'Tilda with Love cake' en 'Chocolat' van de With Love Collection 2013.
Het ballonnen hartje is van de Xenos.
Papier is van de Action, evenals het lint en de besjes.





Het bestek is een stansje van Magnolia; DooHickey 'Silverware' van de With Love Collection 2013!
De tekst 'Baked with Love Especially for your Birthday heb ik zelf gemaakt op de computer.


13 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart, mooi model,
en je hebt hem geweldig gemaakt in
deze roze tinten en de vele leuke
details erop ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat ziet dit er weer super uit, zo leuk dit model en wauw wat knap in elkaar gezet, de kleuren, de details prachtig allemaal.
Liefs van Anita

Hanny zei

Wow, wat veel details, heerlijk, hier hou ik van!
liefs Hanny♥

Bernadet zei

wat een plaatje weer Sandra!!

Gertrude zei

Ich kann nur sagen ein Traum, toll
lg gertrude

Anneke. zei

Prachtig!
Groetjes Anneke.

Leny Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Sandra.
Echt schitterend.

Lieve Sandra
Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
Vragen en belangstelling mag,zie mail adres.

Liefs en groetjes Leny Hempen

Sandra B zei

Prachtige kaart San! Weer super knap, dit modelletje!
Liefs, San

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra, Marian van de Wiel had van dit patroon ook al zo'n gave kaart gemaakt, moet je maar eens gaan kijken! Maar ik vind deze van jou ook helemaal geweldig! Zowiezo dat rose kleurtje en alles past heel mooi bij elkaar. En Action en Xenos zijn heerlijke winkels, daar vind je vaak de leukste dingen! Ik vind het een superdesuper kaart!
Groetjes van gerie

Adriana zei

Heel mooie gemaakt:)
je bent druk bezig geweest:)
Groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

Antoinette Voorn zei

Weer een super creatie en mooie details! Prachtige kaart hen je gemaakt, een toppertje.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

manon's kaartenhoekje zei

super creatie heb je weer gemaakt

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails