zondag 5 mei 2013

Bird-day kaart

Met een aantal meiden hebben we een verjaardagslijst en deze week is er weer een dame van deze lijst jarig; Marja! Voor haar heb ik deze Bird-day kaart gemaakt! Als basis heb ik het patroon van de Bird-day box gebruikt.

 
De vlinder is een stempel van Magnolia 'Butterfly kit' en komt uit de Once Upon a Time Collectie 2013. Deze heb ik gestempeld met Perfect Medium en vervolgens heb ik er WOW! Platinum poeder op gestrooid en het verhit met de heattool.
Ook heb ik Magnolia DooHickey 'Bloomy Tag' gebruikt.
De digitekst 'Happy Bird-day' is zelf gemaakt op de computer.
De bloemen zijn gemaakt met stansjes uit papier dat in fotoalbums zit. De randjes zijn voorzien van een laagje Platinum Stickles.
Het papier is van Maja Design 'Vintage Spring Basics'.


 
Ik heb de Magnolia stempel 'Tilda with her Kookaburra' gebruikt uit de Australia Collection 2012.



9 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Weer een super kaartje heb je gemaakt en tis gewoon genieten met de vrolijke kleurtjes!!

GR Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Mieke zei

Ziet er weer beeldig uit!

Scraptastische hobby zei

Een feestje om naar te kijken Sandra!
zoveel op te zien en afwerking een tien! fijne dag en lieve groetjes van Gerie

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart heb je
gemaakt, ik vind hem helemaal super ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wat is dit toch weer mooi,ik vind het prachtig.Fijne zondag, liefs Hanny♥

Riet zei

ohhh wowww Sandra,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Je zal het maar krijgen zeg.

Liefs Riet.

Chantal zei

Ohhh Sandra, deze creatie is weer fantastisch zeg! Wat een topper en zulke mooie details! Lieve groetjes, Chantal

shayaan khan zei

Title:
Best Revenue sharing with the High Returns Investment
 
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
 
Web Link:
http://whatacash.com
Display Name: whatacashwaqar

manon's kaartenhoekje zei

wat een topper weer sandra

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails