woensdag 1 mei 2013

Nog een Zwaan...

Een tijdje terug heb ik een Zwaandoosje gemaakt voor Sandra's Scrapshop! Deze viel in de smaak en ik werd gevraagd of ik er een trouwkaart van wilde maken voor een bruidspaar! Natuurlijk wil ik dat wel hoor! Ik heb het doosje er tussenuit gelaten en er een gewone dubbele kaart van gemaakt.

 
Binnenin zit een envelopje waarin geld of een briefje gedaan kan worden!



 
Er moest een klein beetje roze in en de initialen van het bruidspaar! Ook heb ik nog 2 kleine trouwringen eraan gemaakt! Verder natuurlijk een hoop witte veren hihihi!


Mijn volgende kaartje is er weer 1 met een Magnoliaatje hoor!

9 opmerkingen:

Mieke zei

W-H-A-W!!!! Hoe prachtig is die zwaan! Schitterend!

Hanny zei

OO Dit is wel heel speciaal, wat een pronkstuk!
liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Scraptastische hobby zei

Prachtig om zo'n kaart te ontvangen, een schitteren voorbeeld wat je met je patronen kan doen!
liefs Gerie

San zei

Super mooi San !

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Sandra, ik vind het een beauty, zo mooi.
Liefs van Anita

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw, dat heb je mooi gemaakt!

Groetjes Ida

dragonflyer zei

Prachtig en wat een leuke ideeen, ben je gelijk gaan volgen..
gr SOnja

Willemijn zei

oooh wat is deze gaaf!! heel mooi gemaakt meis!! xXx

Chantal zei

Nou Sandra, dit is ook werkelijk een bjoetie hoor! Wat kun je dit toch prachtig! Ben zo benieuwd wat je voor ons gaat bedenken hihih. Lieve knuf Chantal

Related Posts with Thumbnails