zaterdag 8 juni 2013

Beterschap!

Laatst heb ik een zeepaardkaartje gemaakt en erbij gezet dat je het door middel van het weglaten van het zeewier en zeepaardje ook voor een neutrale kaart kon gebruiken, dus hierbij een kaart met dezelfde basis, maar dan voor een ander thema; Beterschap!
Deze kaart heb ik voor Martine gemaakt die deze week geopereerd is.


 
Ik heb de Magnolia stempels 'Tilda Matress' en 'Princess Pea Tilda' gebruikt, beiden uit de Once Upon a Time Collection 2013. Ook heb ik de DooHickeys 'Old Swedish Lace', 'So Wrapped Lovely' en 'Leaf' gebruikt.

 
De kroonluchter is een clearstamp van Kaisercraft 'Le Chateau'. Het bed en nachtkastje zijn digi's van het Internet (geen idee waar vandaan).
Het papier is van Maja Design 'Vintage Spring Basics'.
De tekst 'Beterschap' is een tekststempel van Crealies.




Het patroon van deze kaart kun je dus hier in Sandra's Scrapshop vinden.

9 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra het is weer een super mooi totaal plaatje geworden!! Dat bed en kastje en kussens waar Tilda op zit vind ik helemaal super geweldig!
Schitterend gedaan!
Lieve groetjes van Gerie

Hanny zei

Wow fantastisch gemaakt! ik dacht al dat het echt diepte had dus probeerde het al te ontdekken en toen zag ik je foto van de zijkant, geweldig. Wat een supermooie creatie weer, de kleuren vind ik ook heel erg zacht en je hebt mooie mallen gebruikt.
Geniet van het zonnetje, fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Riet zei

ohhh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt,je zal zo iets prachtigs maar krijgen.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Sandra, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Erica ♥ zei

Tjonge woww wat een mooie kaart heb
je gemaakt, het is een heel
kunstwerk, wat mooi zeg ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
En lekker van de zon genieten ☼
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi model voor een kaart,lijkt meer een soort van kijkkastje...lieve kleurtjes heb je gebruikt,lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
Prachtige kleuren en een hele boel moois op te zien!

Gr Antoinette

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super kaart sandra

groetjes manon

susanne halseth zei

What a great card. Absolutely love the colors. Have a great day.

Related Posts with Thumbnails