dinsdag 11 juni 2013

Verjaardagskaartje

Een verjaardagskaartje met de allernieuwste Magnolia stempel uit de Special Moments Collection!

 
Dit is 'Invitation Tilda' van de Special Moments Collection 2013! Ik heb haar gebruikt in de zin van 'ik schrijf je een verjaardagskaart' en daarom heb ik er twee kleine potloodjes bij gedaan!
Verder zit rondom een rand gemaakt met de Magnolia DooHickey 'Old Swedish Lace' en ook heb ik de tekstcirkel 'New York' uit de With Love collection 2013 gebruikt.


 
Op het roze frame (van Silhouette) heb ik Stickles Frosted Lace gebruikt en dit verhit met een heattool. De vlinders en het dessinpapier zijn van de Action. De stempel is ingekleurd met Copics en de kaart is inclusief de standaard verstuurd.


14 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Sandra.

Liefs Riet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig. Leuk gedaan met die potloodjes.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Wat een schatje is het toch en wat heb je dat leuk gedaan zo met die potloodjes, mooi.
Fijne avond, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Irene zei

Een beeldschone kaart Sandra!! Ziet er zoo gaaf uit en dan komt er van alles van de A......, super leuk is dat en die 2 potloodjes zijn een enig detail!!!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieverdje en wat leuk bedacht zoals je die twee potloodjes toegevoegd hebt,heel toepasselijk,lieve groetjes Miranda

Doutzen zei

Hoi Sandra,
Wat een lief kaartje en wat een leuk idee die potloodjes erbij!
Liefs, Doutzen

Dina zei

Prachtig

Antoinette Voorn zei

Ohhhh wat is het een droppie en die potloodjes echt leuk gedaan!

Gr Antoinette

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sandra, ik vind hem helemaal super, heerlijk die zachte kleuren, ik hou ervan.
Liefs van Anita

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhhhhhh wat een geweldig mooie kaart! Ik heb de stempel ook gekocht, maar moet nog steeds een kaart ermee maken... tijd tijd tijd hihihi. Maar die van jou geeft mij veel inspiratie!

San zei

San ,ik vind 'm helemaal GEWELDIG !
Hij staat hier te pronken op de kast !!
Dank je wel !

Groetjes San.

Crea S zei

Prachtige kaart, mooie kleurtjes, Tilda is super gekleurd. En die potloodjes zijn zo'n leuk idee!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een super kaart weer en wat leuk zeg met die potloden erbij

groetjes manon

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Wat een schattig stempeltje, je kaart is dan ook heel lief geworden in mooie zachte tinten en die potloodjes zijn de kers op de taart!
Groetjes van Gerie

Related Posts with Thumbnails