zaterdag 20 juli 2013

Fontein kaart

Voor een lieve vriendin heb ik deze fontein kaart gemaakt! Onderin zit een lade waar je geld of een kadobon/kaart kunt doen, maar op de bodem van de fontein heb ik ook nog een paar muntjes geplakt die onder het 'water' liggen! Door er een muntje in te gooien kun je een wens doen!
Natuurlijk is hier ook weer een patroon van en deze kun je samen met de digitekst 'Make a wish' hier vinden bij Sandra's Scrapshop!


 
Aan de zijkanten heb ik bloemen gemaakt met de Magnolia DooHickeys 'Peonies'. Deze heb ik voorzien van een laagje glitter vlokken.

 
Het beeldje voorop is een lief schattig engeltje 'Vintage Angel' van Magnolia!


 
In de verlaging van de fontein heb ik muntgeld geplakt. Hier overheen heb ik plastic vlokken en glitters gestrooid en deze afgedekt met een laag huishoudplastic.



 
Onderin zit een lade die je open kunt doen en waar je een klein kadootje in kunt stoppen!




 
De fontein is een stempel van Magnolia en is de 'Royal Rippling Fountain' uit de Special Moments Collection 2013. Deze heb ik ingekleurd met de Copics en bewerkt met glitterlijm en Glimmer Chalk.
Op de rand zit 'Bikini Tilda' uit de nieuwste Magnolia Sea Breeze Collection 2013.
Op de hoeken zitten 'Cute Corners' welke ik gemaakt heb met de Magnolia DooHickey.
De zwaluw is een stempel van Kaisercraft; Flora & Fauna.
Het papier is ook van Kaisercraft en komt van de nieuwste 'On this day' Collectie.


 
Nu maar hopen dat de wensen uit gaan komen!
Fijn weekend!

13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

SANDRAAAAAAA!!! Neeheee niet weer he???? hahahaa... wat ontzettend gaaf weer heb alle fotos bewonderd ...ongelofelijk creatief en moooiii. Ook de molen is tofff... die had ik ff gemist. Superdesuper allemaal!

Gr Antoinette

Kate at the Hobby House zei

wow this is gorgeous so much detail and love the colour
Hugs Kate x
and you're welcome :)

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Ik wouw dat ik die vriendin was, hihi. Wat een geweldige creatie heb je weer. Alles zo schitterend gedaan, ik blijf maar kijken!!! TOP! En ook prachtige foto's. Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

lenywim35 zei

Hi Sandra,
Ik kwam via Sjouk, waar ik je kaart aangemeld zag worden, op je site/
Maar ik wilde topch even laten weten, dat ik dit een super creatie vind.
Wat een originaliteit!!!
Als het mag kom ik hier vaker kijken. Kijken is hier genieten.
gr leny w

HenP Produkties zei

Wow, Sandra, zoals gewoonlijk weer een onwijs mooie creatie. Tot op de kleinste details weer uitgewerkt. Je vriendin mag in haar handen knijpen met zo´n mooi kado.

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Marije zei

WAUW meid wat is dat SUPER MOOI geworden weer, petje af zo moois zou ik niet kunnen maken hoor ;-) !

bolletjelucky.blogspot.com zei

WAUW...ik wens,ik wens,dat ik ooit net zo'n kunstenares wordt,als jij bent...WAUW wat vind ik dit mooi,tot in de kleinste details,súper...lieve groetjes Miranda

Jeannette zei

Ik blijf me iedere keer weer verbazen over jouw creativiteit en alle mooie projecten die eruit voortvloeien. Wat een geweldig kunstwerk is dit ook weer!!!

Groetjes,
Jeannette

Yolanda zei

Geweldig idee!! Heel mooi. Geldt ook voor de foto's. Groetjes Yolanda B)

maranda zei

Hoi Sandra, ja die is echt gaaf!!!

Groetjes Maranda

Hanny zei

Wow Sandra, wat een super creatie is dit, hoe kom je toch op dit idee om alles zo te maken? De kleuren, het "water", het sprankelende, ik vind het geweldig mooi, alles klopt en het is een schitterende creatie, daar mag, nee MOET, je trots op zijn hoor, een topper!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ellen zei

Woooow wat maak jij mooie dingen. Ik kwam zomaar op jouw blog terecht. Ik heb mijn ogen uitgekeken en ga je volgen. Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken.
Liefs, Ellen

lenny zei

ZOOOOOOO superrrrr gaaffff Sandra
gr lenny

Related Posts with Thumbnails