dinsdag 16 juli 2013

Molen

Eind Juni kwamen er een paar dames een workshop volgen bij Sandra's Scrapshop!!
Het was de eerste keer en het was meteen een knaller! We hebben een hele gezellige dag gehad en de dames waren erg blij met hun project (zie foto onderaan dit bericht)!
Op veler verzoek is deze molen nu ook als patroon c.q. snijbestand te koop in de shop, maar hij kan ook nog gemaakt worden als workshop, incl. alle materialen!!


 
De digitekst zit ook bij het patroon in!
De stempel voorop is van Magnolia en was het cadeau wat je kreeg bij het Ink Magazine 2-2013. Geen idee hoe zet heet hihihi.
De wind-swirl is een DooHickey van Magnolia 'Swirl'. Ook heb ik de DooHickey 'Old Swedish Lace' gebruikt voor de dakrand en bodem en de DooHickey 'Grass' voor de achterkant.



 
De ramen met luikjes zitten ook bij het patroon in! Hier heb ik lint als gordijntjes gebruikt! De bloempot is gemaakt met de 'Magnolia Tree' stempel van Magnolia (Hoppy Easter Collection) en een blaadjes pons.




 
Het papier is van Kaisercraft 'On this day', evenals de houten ornamentjes. De materialen komen bij Scrapcorner vandaan!

 
Achter het raam staat 'Leaning Tilda - mini' uit de You are so special Collection 2011.
De vlaggetjes zijn gemaakt met de Magnolia DooHickey 'Vintage Box Lacing Sugar' 2013.


 
De onderkant van de molen kan naar achteren geklapt worden zodat er onderin een kadootje gedaan kan worden!


 
En dit waren de gezellige dames die de workshop hebben gevolgd!


Wil je deze molen ook zelf maken?? Kijk dan hier voor het patroon in de shop.

10 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is echt heel erg leuk om te maken. Ben er nog steeds blij mee. Nogmaals bedankt voor de gezellige dag.
Groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig mooi Sandra, ik geloof dat de dames helemaal dolblij met dit project naar huis zijn gegaan,wat een creativiteit allemaal,lieve groetjes Miranda

Tineke zei

De molen is super-supergaaf Sandra!
Ik had 'em pas al bij Miranda op haar blog gezien.
Groetjes Tineke

cebelica zei

Wow, this is gorgeous! Hugs! xx

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Natuurlijk heb ik die prachtige molen al eerder voorbij zien komen! Het is een schitterende creatie en ik hou hem in gedachten voor als ik een orgineel kado nodig heb! Eerst nog aan mijn project naai tafel beginnen, hihi. Ik heb tijd te kort!!
liefs van Gerie

Anita Meijer zei

Wauw zo schitterend, echt geweldig.
Liefs van Anita

maranda zei

Die is echt geweldig san!! echt mooiiii!!!

Groetjes Maranda

Scraplijn zei

Wat een leuke molen en wat een mooie resultaten van de workshop.
Ik moet nogsteeds aan mijn autootje beginnen maar gelukkig heeft mijn dochter ook haar rijbewijs nog niet dus geen haast!

Chantal zei

Ik vond het een werkelijk een keigave workshop en ik kan hem iedereen aanraden! Zooooo goed verzorgd door Sandra! Je bent een toppertje meis! Jouw molen is natuurrrrrlijk een pronkstuk! xxx Chantal

Slonce zei

CudeƄka Pani tworzy !
Pozdrawiam, origami-pasja.blogspot.com :)

Related Posts with Thumbnails