woensdag 21 augustus 2013

Wave card

Hebben jullie allemaal genoten van een lekkere zomervakantie?
Het is alweer eind Augustus en het nieuwe Hobbyseizoen staat alweer voor de deur! Met de komst van Chantal gaan zij, Karin en ik er weer met frisse moed tegenaan!
Begin september komt de eerste Kerstworkshop online! Verder komen er in het najaar ook nog minimaal 2 kerstkaartpatronen aan en nog veeeeel meer natuurlijk!

Helaas heb ik door alle drukte moeten besluiten om te stoppen als DT-lid bij Cards etc. en het Duo Challenge blog. Erggg jammer, maar het is al druk genoeg met mijn gewone baan, de shop, opdrachten, workshops, Magnolia DT en mijn huishouden etc. dat ik er regelmatig niet aan toe kwam. Soms zou je toch willen dat er meer uren in een dag zouden zitten!

Deze keer heb ik een simpel patroontje gemaakt voor de shop! Het is een neutrale kaart vorm met een golfje erin die je voor elke gelegenheid kunt gebruiken!




Hier links op de foto zie je duidelijk de 'golfjes'.


Ik heb de Magnolia stempel 'Delightful Tilda' uit de Special Moment Collection 2013 geplaatst op de 'Vintage Swedish Bench' uit de Once Upon a Time Collection 2013. Daarboven heb ik de 'Flower Cloud' uit de With Love Collection 2013 gestempeld.
Tevens heb ik 4 verschillende DooHickeys gebruikt; Vintage Box Lacing Sugar, Swirl, Bloomy Tag en Rose Leaf.
Het papier is van Maja Design.




Het patroon van deze kaart is te verkrijgen bij Sandra's Scrapshop voor slechts € 0,75!

13 opmerkingen:

annekescardart zei

Wat een schattig kaartje. Ja ik heb een fijne zomer gehad. Veel plezier met het maken van jouw projectjes. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Ellen zei

Schitterend Sandra....een lust voor het oog!
Liefs Ellen

corryskaart zei

hoi sandra
ja ook ik zou wel meer uurtjes in een dag willen hebben,haha maar je kaart is weer zeer bijzonder en mooi,dus komt die snel bestellen!
groetjes van corry

corryskaart zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marianne zei

Hij is prachtig Sandra, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Om te beginnen is je kaartje beeldschoon, lekker shabby en romantisch! en een kerstworkshop online, wat gaaf! ik hou het in de gaten en als laatste, Weesp is voor mij heel goed te doen en kom absoluut een keer een workshop volgen!! en mijn vakantie moet nog beginnen, maar we hebben zo'n top zomer dat ik het eerlijk gezegd nog niet heb gemist!
liefs Gerie

Christa zei

oww wat jammer dat we geen dt maatjes meer zijn bij cards etc snik!! Snap je wel hoor als het teveel word en een moeten word gaat de lol er vanaf , ene je kaart is weer een bjoetiee xx christa

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Sandra,ja soms moet je keuzes maken want doosjes tijd zijn nog nergens te koop,hihi,misschien een nieuw ontwerp :O ? Je kaart is een snoepje,lief,mooi en een beetje romantisch,genieten dit,lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

jolanda zei

heel mooi gedaan

Erica ♥ zei

Ik ben ook nog nergens potjes met tijd
tegen gekomen, iedereen kent het wel
hoor dat tijd-probleem.
Je kaartje vind ik wel weer heel erg
schitterend geworden ☺

Liefss Erica ☼

Hanny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, zoveel mooie details, dit is toch genieten? De zomer duurt nog even voort, lekker maar jammer dat de dag zo snel voorbij is inderdaad. Voor leuke dingen komen we altijd tijd te kort...
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Chantal zei

Ohhhh dit is werkelijk weer een schitterende kaart Sandra! Superssss mooi! Lieve groetjes, Chantal

Related Posts with Thumbnails