zondag 8 september 2013

5 Ballonnen easelkaart

Voor Chantal die deze week jarig was, heb ik deze 5 Ballonnen easelkaart gemaakt! De kaart had ik in plastic folie verpakt waarin ik veel confetti had gestopt hihihi. Ze had dus wel een stofzuiger nodig na het uitpakken haha!
Het patroon van deze kaart komt natuurlijk weer uit mijn eigen shopje; Sandra's Scrapshop!


 
Het zijn dus 5 Ballonnen die verspringend zijn opgeplakt! Achter elke ballon heb ik een touwtje geplakt en deze touwtjes onderaan samen geknoopt!
De digitekst 'Happy Birthday' zit ook bij het patroon inbegrepen!




 
Het meeste papier op deze kaart is van Magnolia en de stempel is 'Hip Hurray Tilda' uit de Special Moment Collection 2013.


Wil je deze verjaardagskaart ook maken? Hop dan snel over naar de shop voor het patroon!
Fijne dag!

19 opmerkingen:

Mieke zei

Prachtig!

jolanda zei

super mooie kaart

Gertrude zei

Ein Traum die Karte
lg gertrude

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart, daar zit
veel werk in, schitterend ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg, wat een werk maar wat een juweeltje. De kleuren vind ik ook heel erg mooi en ik geniet als ik dit moois zie.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

mariska zei

Wat een schitterende easel kaart heb je gemaakt Sandra. Het is een waar kunstwerkje geworden. Ziet er prachtig uit.

Liefs mariska

Astrid zei

Ontzettend leuk Sandra, en dat is een idee met dat confetti.
Groetjes Astrid

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend!
Ook erg mooi papier en leuke kleuren.

Ankie vd Polder zei

Oh, dit is mooi! Groetjes en fijne zondag, Ankie

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Het is weer echt genieten op je blog, en Chantal zal er geweldig blij mee zijn geweest, behalve de confetti dan...lol..Schitterend mooi!!!!
Lieve groetjes van Gerie

KiM.florystyka zei

Witamy, pięknie Pani wykonuje kartki, są niesamowite i bardzo precyzyjne.

Anita Meijer zei

Oh wauw Sandra ik kijk mijn ogen weer uit, wat is dit weer helemaal geweldig, een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Share Clear Best Cardsahring Cccam Server zei

Hey, richtig super Internetseite. Woher hast du das Theme oder ist das selbst programmiert?

Absolut Hammer Comment, das wollte ich selbst schon Mal ausdrucken, wusste nur nicht wie ich das niederschreiben konnte.
Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Cccam Server

Claudia Rogier zei

Hoi Sandra,

Wat een super leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit Sandra.
Liefs, Marianne

Ula zei

This is a very nice card :)))

Chantal zei

Hij is zzzoooooooooooooo supersss! Die confetti was ook helemaal leuk en daarna dus de stofzuiger moeten pakken hahahah. Hij is geweldig meis! Lieve groetjes, Chantal

Marianne Schut zei

Hai Sandra wat een super leuke kaart heb je weer ontworpen voor Chantal, je hebt haar wel aan het werk gezet op haar verjaardag hoor, hihi! Liefs Marianne

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een mooie sandra en wat een pracht ontwerp weer zeg

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails