zaterdag 5 oktober 2013

3x Een Rooskaart!

En alweer een nieuw patroon erbij in de shop!! Deze keer een kaart in de vorm van een Roos! Dit is een lang bericht, want ook 'mijn' beide dames hebben een schitterende roos gemaakt, die jullie ook in dit bericht kunnen bewonderen!

Voor Martine die bijna jarig is, heb ik deze Roos'kaart' gemaakt!
Ik heb het patroon, welke natuurlijk weer verkrijgbaar is bij Sandra's Scrapshop, 2x uitgesneden en er een stok tussen geplaatst. Maar je kunt er ook een gewone dubbele kaart van maken, want ook dit zit bij het patroon in! Vervang dan simpelweg het achterste deel door de dubbele kaart en je hebt weer een hele andere look!
Het patroon komt inclusief de digitekst 'Happy Birthday' met het roosje erachter.


 
Ik heb een stevige stok genomen en deze omwikkelt met groen bindtape en hiertussen een paar blaadjes gedaan die ik heb uitgestanst met een Magnolia DooHickey 'Rose Leaf'. Ook de swirl is van Magnolia. Het papier is van Kaisercraft 'On this Day'.

 
Op de achterkant van de kaart heb ik de Magnolia stempel 'Tilda with bunch of Roses' gebruikt uit de Chasing Butterflies Collection 2009. In het envelopje zit een uitgestanste 'Tilda Ticket'.



Natuurlijk heb ik het patroon ook weer doorgestuurd naar mijn twee getalenteerde dames en zij hebben ook weer flink hun best gedaan!! Deze schitterende Rooskaart is gemaakt door Chantal! Zij heeft er een easelkaart van gemaakt, wat makkelijk kan, aangezien er in het patroon dus ook een dubbele kaart zit!! Vouw hem dan naar buiten om en versier de onderkant zodat hij kan blijven staan! Neem een kijkje op haar prachtige Blog om te zien welke materialen zij precies heeft gebruikt!




 
Door de verschillende lagen wat verhoogd aan te brengen, krijg je diepte in je kaart en lijkt het net een echte roos!



Ook Karin is aan de slag gegaan met het Rozenpatroon en dit is haar geweldige vrolijke creatie! Ze heeft een minikaartje gemaakt met de roos er verkleind op gedaan en de grote roos heeft zo op een kadotasje geplakt!! Nou, als dat geen geweldig cadeau is!!






Vrijdag 11 Oktober komt het volgende patroon en deze is weer voor de Kerst!
Fijn weekend!!

12 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie creaties zijn dit. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Gertrude zei

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, wie schööööööön
lg gertrude

nicolet zei

Ze zijn allemaal schitterend!
Groetjes Nicolet

Anita Meijer zei

Oh wauw Sandra, dit ziet er allemaal weer schitterend uit, wat prachtig is dit, je kijkt je oogjes weer uit.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn 3 heel verschillende creaties geworden mbv dat ene patroon,lekker veelzijdig en bruikbaar dus.Erg leuk en mooi om dit zo te zien....lieve groetjes Miranda

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Wat mooi om te zien hoe het zelfde patroon in 3 verschillende uitvoeringen is gemaakt, en alle drie prachtig geworden, erg genieten weer!
Lieve groetjes van Gerie

Chantal zei

Ohhhhh wauw meis, wat een schitterende voorbeelden zijn het toch geworden van jou en Karin! Ik kijk mijn ogen uit! Lieve groetjes, Chantal

Hanny zei

Geweldig om dit zo verschillend te kunnen bekijken, ieder zo zijn eigen manier en stuk voor stuk prachtig gemaakt.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marianne zei

Heel mooi gedaan allemaal, ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

Happyezz zei

Wat super gaaf die bloem!! WOW echt heeeel sweet... Liefs

Patricia zei

Prachtig gemaakt hoor, deze rooskaart! Echt een plaatje.
Groetjes Patricia

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die gaaff sandra je bloem roos heel knap gemaakt. vind het hem kei gaafff...
jammer dat ik het zelf niet zo kan maken. was leuk geweest voor mijn ouders die zijn 40jr getrouwd 19 oktober

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails