maandag 9 december 2013

Dennenboom kaart

Het is al een beetje laat om nog aan de kerstkaarten te gaan beginnen, maar mocht je er nog 1 nodig hebben en je hebt helemaal geen inspiratie meer, dan heb ik hier in de shop nog een makkelijk en leuk patroon voor je, voor slechts € 1,- !
Het is een kaart in de vorm van een Dennenboom! Je kunt de kaart heel simpel plat maken om het te versturen en de ontvanger kan dan heel simpel de twee tabs in elkaar vouwen en dan blijft de kaart uit zichzelf staan! Voor deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt van het Kerstroos patroon! De blaadjes en de tak zijn hier van gebruikt!





Ik heb de Magnolia stempels 'Cozy Christmas Walter' en 'A Joyful Christmas (Text)' beiden uit de Winter Wonderland 2013 Collection en 'Holy Tilda with Violin' uit de Nativity 2012 Collection.
Tevens heb ik de volgende Magnolia DooHickeys gebruikt: 'Cozy Big Snowflake', 'Lovely Fence' en 'Christmas Poinsettias'.
Het liggende rendier en de kerstbomenrij zijn gesneden met de Silhouette machine.







Nou, dan ga ik als een raket nog aan de slag om nog een paar kaarten te maken, want ik loop nog steeds achter hihihhi! Maar ons huis is al helemaal in de kerstsfeer, dus het zal vast goedkomen!

18 opmerkingen:

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart, ik ben dol op deze kleuren, vooral voor kerst! Het is zo leuk hoe jij iedere keer weer zo creatief bent in het bedenken van vormen voor kaarten. Dat geeft gelijk al zo'n speciaal effect!

Liefs Lotte

Crea S zei

Wow Sandra, wat een prachtige kaart in heerlijke kleuren!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Erica ♥ zei

Wat schitterend gemaakt !
Een fijne nieuwe week ☺
Grtjs en liefs Erica ☼

Wil Frutsel zei

Woww echt adembenemend mooi. liefs Wilma

Claudia Rogier zei

Wauw,

Wat supermooi. Hele mooie kleuren ook.

grtjs
Claudia

Mieke zei

Whaw, prachtig!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw Sandra, wat een prachtige kaart, super mooi om in de vorm van een kerstboom te doen!

Groetjes Ida

Doris zei

Wauw prachtig gemaakt en heel mooi van kleur.
Groetjes Doris

Henriƫtte zei

Wat supermooi gemaakt!!

groetjes Henriƫtte

Scraptastische hobby zei

Schitterend Sandra!!! Mooi in vintage kleuren en prachtig versierd
Mijn kerstboom staat ook sinds vandaag, het lijkt ieder jaar wel eerder te worden en wij hebben altijd een echt, dus nu maar duimen dat ie het vol houd tot het einde van het jaar!!
Lieve groetjes van Gerie

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend Sandra, zo supermooi gemaakt, ik kijk mijn ogen uit.
Liefs van Anita

Karin Schuring zei

Hee lieverd!
Wat heb je er weer wat moois van gemaakt! Ik moet ook hoooooog nodig aan de slag en mijn kerstsfeer is nog ergens op de noordpool ;p
Tot snel meis!

Liefs, Karin

Tineke van der Linden zei

Supermooi Sandra! Heerlijk in deze kleurtjes en zo gezellig gepimpt.
Dank je wel voor je reactie en het plaatsen van mijn schaats.
Groetjes Tineke

Solange Barreto. (Lange) zei

Precioso, Beijo.

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Liesbeth zei

Wat 'n leuk modelletje weer Sandra, en super uitvoering weer.
groetjes Liesbeth

manon's kaartenhoekje zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt

groetjes manon

lenny zei

Wowwwwww Sandra wat een geweldige creatie weer
gr lenny

Related Posts with Thumbnails