maandag 20 januari 2014

Vlag kaart (Freebie)

Een tijdje geleden heb ik een patroon van een Vlag kaart als Freebie in Sandra's Scrapshop geplaatst. Karin heeft hier een doosje van gemaakt d.m.v. het patroon twee keer uit te snijden en er, net als bij een boekpatroon, zigzagrandjes tussen te maken! Hoe leuk is dat!
Deze prachtige creatie is het uiteindelijk geworden:



Voor alle gebruikte materialen kun je op haar blog kijken en wil je dit gratis patroon ook hebben? Kijk dan hier in de shop voor de Freebie!
Veel plezier ermee en vergeet niet terug te linken hihi.
Volgende week komt er weer een nieuw patroon in de shop met een lente-achtig thema!

12 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Antoinette Voorn zei

Wauwww wat een kunstwerk!

Scraptastische hobby zei

Hoi Sandra,
Zo spreken we elkaar nog eens, hihi.
Laat ik nu dit patroon het weekend hebben uitgeprint en ga er ook mee aan de slag. Karin heeft er een schitterend creatie van gemaakt en ik hop nu even naar haar toe.
Fijne dag en lieve hobby groetjes van Gerie

San zei

Leuk weer San !

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Wauw, wat is dit mooi!

Liefs, Diana

Sylvia zei

Super leuk!!!! En bedankt voor de freebie.

Groetjes Sylvia

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, en zo geweldig mooi ingekleurd met hel mooie warme kleuren. liefs Wilma

Riet zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Sandra.

Liefs Riet.

Saskia Pullen zei

Hij is Super!
Ik kan deze inderdaad goed gebruiken. Ik wil namelijk iets bijzonders doen voor mijn oom die binnenkort 65 word. Dus dat komt mooi uit. Ik heb hem gedownload en zal van de week een kaartje mee maken, voor mijn achternichtje die 3 jaar word. En binnenkort ook dan voor mijn oom, moet alleen nog een passend plaatje vinden!
Gr uit Gelderland.
Saskia Pullen

Erica ♥ zei

Ziet er helemaal geweldig uit,
echt super mooi ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Zo schitterend weer Sandra, supermooi.
Liefs van Anita

Bernadet zei

Dit heb je weer schitterend gemaakt Sandra!!

Related Posts with Thumbnails