donderdag 27 februari 2014

3-Jarig bestaan; ACTIE!!!

WAARSCHUWING; Heeeeel lang bericht haha, maar geniet ondertussen van AL het moois dat je ziet!

ACTIE IS VERVALLEN!!
DE patronen zijn vanaf nu los (# 80, #81 en #82) verkrijgbaar bij Sandra's Scrapshop!

Je ziet hieronder de voorbeelden gemaakt door Karin, Chantal en mijzelf.

WIEG:
Als eerste hebben we mijn wieg die echt kan schommelen!! Door een kraaltje tussen de twee zijstaanders te bevestigen en hierdoor een splitpen te maken, kan hij echt schommelen!



In het wiegje heb ik een lakentje en kussen gemaakt! Dit heb ik gedaan door een stukje grijs katoen te nemen en hierop een kinderliedje te printen met mijn eigen printer! Eerst heb ik Slaap Kindje Slaap in Word gemaakt en het vervolgens op de stof geprint. Vervolgens heb ik er eerst de schaapjes knopen op genaaid en er een beetje vulling in gedaan. Vervolgens een kantje langs gestikt en in het verhoogde bedje gedaan!




Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is van Maja Design 'Vintage Summer'.


Op het rose katoen (stukje stof van Tilda) heb ik wat kant genaaid. Uit het kant heb ik een paar roosjes geknipt en deze op het katoen gestikt.





Dit is de Magnolia stempel 'Mother to Be' uit de Princes & Princesses Collection 2012. Ik heb haar uitvergroot en er een losse kaart van gemaakt! Door haar naast de wieg te plaatsen lijkt het alsof ze met smart staat te wachten tot het wiegje gevuld is met een lieve baby! Binnenin de kaart zit ook een schaapje! Tevens heb ik de Magnolia DooHickey 'Bloomy Tag' gebruikt.




Chantal heeft deze schitterende wieg gemaakt helemaal in roze vintage style!
Ze heeft hem eigenlijk hetzelfde gehouden (hij zit wel vast aan standaard en schommelt niet). Echter, ze heeft de achterkant van de wieg dichtgemaakt en ze heeft ook in het bedje een "matrasje" gemaakt (en dus verhoogd). Dit heeft ze gedaan door je basis van de wieg nogmaals te snijden en spiegelbeeld erin te plakken. Daarna is de basis voor een 3e keer gesneden, maar dan nu met designpapier (wel zelfde maten) en is de binnenkant van de wieg "bekleed". 








Karin heeft deze schattige wieg in een neutrale kleur gemaakt! Daarnaast heeft ze over de gordijnhouder geen stof geplaatst, maar met een stans reepjes papier gemaakt en deze overlappend erop gemaakt! In de wieg heeft ze een kadootje gelegd zodat het geheel een supermooi kraamkado is geworden!




BOX: 
Dan hebben we ook nog een box met een lade onderin voor een klein cadeautje! 
Ik heb mijn box in een jongens-thema gemaakt met vliegtuigjes!




In de lade zitten kleine babysokjes!




Van een dik stuk ijzerdraad heb ik een mobile gebogen met hieraan een kruis waaraan met dunner ijzerdraad wat wolkjes en kleine mini vliegtuigjes hangen! Deze zitten NIET bij het patroon in!



In de box zit 'Edwin with Airplane'. Dit is een Magnolia stempel uit de Princes & Princesses Collection 2012. Ik heb Edwin geplaatst op de 'Tilda Matress' stempel uit de Once Upon a Time Collection 2013.
Rondom de box heb ik een randje gemaakt met de DooHickey stans 'Old Swedish Lace'.



Achterop zit een metalen plaatje met babyvoetjes erop.



Chantal heeft er weer een eigen touch aangegeven door houten kralen als onderkant te doen i.p.v de pootjes en de lade 2x gesneden. Naast het laadje onderin volgens patroon, heeft ze het andere "laadje" gebruikt om een verhoging in de box aan te brengen. Dit heb je ook in echte boxen en is speciaal voor de kleinere baby's zodat mama er makkelijker bij kan! Onder de verhoger heeft ze kant gespannen en ook dat laadje is versierd.









Karin heeft haar box ook weer in een neutrale kleurstelling gemaakt! Ze heeft voor alle 3 de projecten hetzelfde papier gebruikt waardoor het 1 geheel is geworden en het een te gek kraamsetje is geworden!! Kijk nou hoe het schattige beertje over de rand heen kijkt! Superlief toch! Onderin de lade zit dan een kadobon!



SPEEN:
En tot slot hebben we ook nog een Speen model die je op verschillende manieren kunt gebruiken!
In mijn uitwerking heb ik er een 3D speen met speenkoord van gemaakt op twee verschillende manieren! Bij optie A zie je aan de achterkant een 'platte tuut'. Dit krijg je door de patroondelen slechts 2x uit te snijden en op elkaar te plakken.





Dit is optie B! Hier zie je aan de achterkant een '3D tuut' die gemaakt is door de patroondelen 4x uit te snijden en kwartsgewijs op elkaar te plakken!
Aan de speen heb ik een Speenkoord gemaakt van gehaakte kralen (van de Xenos). Hieraan heb ik een stukje geruit stof gemaakt met een clip!







Op de speenring heb ik de Magnolia stempel 'Delivery from Heaven' (ooievaar) uit de Special Moments Collection 2013. Daarnaast heb ik de DooHickeys 'Bloomy Tag', 'Tilda Ticket' en 'So Wrapped Lovely' gebruikt. Ook het papier is van Magnolia en wel uit een kerstlijn! Het dessinpapier heet 'Old Angel Script' en is van de A Christmas Story Collection.


De digitekst 'It's a Boy' heb ik zelf gemaakt met de printer.




Chantal heeft een vierkante kaart gemaakt en zoals je ziet heeft ze de speen (alleen de voorkant) uitgesneden op 33% van de ware grootte (via Silhouette). Deze heeft ze vervolgens in elkaar gezet en de achterkant wat opgebold. Het is dus een embellishment op een babykaart geworden!! Dit kan je er dus ook mee!!



Karin heeft weer een andere twist gegeven aan het speenpatroontje!! Zij heeft de ring van de speen omhoog geklapt en de tuut er recht onder geplakt zodat het een gehele platte speen is geworden!! Deze heeft ze bovenaan een vierkante easelkaart geplakt en met zo'n schitterende kaart voelt toch elke baby zich welkom op deze wereld!



Nou, dat was dan bijna het hele verhaal! Bedankt voor het kijken hihihi!



Super bedankt weer lieve dames voor jullie geweldige creaties en harde werken!! X

13 opmerkingen:

Judith zei

Gefeliciteerd met het 3 jarige bestaan van jullie mooi blog met patronen. Ben FAN!!!
Sandra, Karin en Chantal jullie hebben super goed je best gedaan om er mooi creaties van te maken. Ga dan ook meteen een bestelling doen.
Groetjes van Judith

Alina zei

gefeliciteerd, Sandra!
en COMPLIMENTEN, dames, voor deze schitterende creaties, zoiets moois zie je niet elke dag! ik ben sprakeloos!!!!!!!!! bedankt voor de inspiratie!

corryskaart zei

hoi sandra
van harte met je 3-jarig bestaan en geniet enorm van deze geweldig mooie en leuke creatie's,maar jammer voor mij in 3D creaties kan ik niet maken met mijn ene oog:-)) maar zit hier enorm van te genieten dus hoop dat je nog vele jaren door blijft gaan!
groetjes corry

Hanny zei

Gefeliciteerd met het 3 jarige bestaan. Meid, wat hebben jullie er een werk van gemaakt, ik ben al bij Karin en Chantal geweest en jullie hebben alledrie prachtige pronkstukjes gemaakt, Ik weet gewoon niet waar ik overal moet kijken, er is zoveel te zien en vooral....zoveel om van te genieten! Ik vind het helemaal geweldig en vind dit echte juweeltjes!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 3-jarig bestaan...top!
Ik heb mijn ogen uitgekeken naar al dat moois wat jullie hebben gemaakt...schitterend!
Liefs Ellen

Scraptastische hobby zei

Allereerst alvast van harte Gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan van je patronen shop Sandra! En wat hebben jullie ongelooflijk veel werk verzet!! Ook Karin en Chantal en jij grote complimenten het ziet er fantastisch en beeldschoon uit!!
lieve groetjes van Gerie

Elly zei

Kan alleen maar zeggen; ....WOW...SUPERRR
!!!!!!!

Sandra zei

Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan San! Wat een moois allemaal en die kleine details! Prachtig!
Liefs, San

Karin Schuring zei

Hoi dinnetje, vanaf de andere kant van het beeldscherm zeg ik: van harte met je jubileum!! En nog vele gezellige jaren! En wauw!! Wat gaaf om ze allemaal bij elkaar te zien!

Liefs, Karin

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan. Ga zo door!!! Ik maak graag iets leuks met je patroontjes.
Een supergaaf babyset!!
Groetjes Tineke

Bernadet zei

Proficiat Sandra!!!
Geweldig wat jullie gemaakt hebben met deze super patroontjes!!
Ik heb ze inmiddels ook besteld en al binnen.

Sylvia zei

Wauw!!! Prachtig gemaakt. Wat een werk.

Groetjes Sylvia

Erica ♥ zei

Jeetje woww zeg wat een mooie creaties komen hier voorbij, ik kijk
mijn ogen uit, wat een moois zeg !
En gefeliciteerd ☺

Een hele fijne avond en zondag nog.
Veel liefsss van Erica ¤
{Heidebloempjuh}

Related Posts with Thumbnails