dinsdag 1 april 2014

Bloghop Magnolia!!!

Hallo allemaal!

Vandaag is er een Bloghop van start gegaan op de Magnolia Designteam Blogs!
Hop snel naar mijn Magnolia Blog en laat daar een reactie achter om kans te maken op 1 van de 3 prachtige prijzen die beschikbaar zijn gesteld door Magnolia! Ga vanuit mijn Magnolia Blog door naar het Blog van de volgende op de lijst (wie dat is staat onderaan in het bericht op dat blog) en laat bij iedereen een reactie achter!

Ik heb een Paasei Frame kaart gemaakt! Sorry voor de ietwat slechte belichting in de foto's...ik heb ze 'savonds laat gemaakt en nu zijn de kleuren niet zo mooi...



De materialen die ik heb gebruikt zijn:

Magnolia Stempels:
Tilda Hiding Easter Egg (Little Easter 2013)
Two Eggs – mini (Hoppy Easter 2010)
   Tilda with Egg and Chicken (Little Easter 2013) Alleen het kuikentje gebruikt!

Papier:
Magnolia Little Cottage (Little Easter 2013)
Vintage Summer Basics Maja Design
Wit en baby blauw cardstock
   Craft papier

Embellishments/Overig:
Magnolia DooHickeys Lovely Fence, Grass Lace and Bloomy Tag
Rose satijn lint
Bloemen en takjes met roze besjes van de Action
Sizzix Oval Die
Kant en borduurwerk
Kleine plastic paaseitjes
Het frame onder het Ei is gemaakt met de Silhouette machine
Text geprint met de computer







Dus HOP snel over naar mijn Magnolia Blog en laat daar je reactie achter (hier mag natuurlijk ook, maar maak je geen kans op de prijzen!).

Aanstaande zondag komt er weer een nieuw patroon in de shop!! Ook op 11 April en 16 April komen er nieuwe patronen uit!! LEUKKKKK!!!

8 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Er komen nieuwe patronen uit lees ik dat is altijd heel leuk, maar deze vind ik ook prachtig Sandra!! En het is weer zo mooi versierd allemaal met mooie materialen, idd. jammer van je niet al te mooi foto's, maar ik weet dat het er altijd prachtig uit ziet!! Zonnige dag en lieve groetjes van Gerie

Hanny zei

Wow, schitterend!
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Judith zei

Het is weer een kunst werkte Sandra, heel erg gaaf. Vind de Magnolia Bunny ook er schattig.
Groetjes van Judith

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Sandra, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Marianne Schut zei

Geweldig Sandra, wat een pracht creatie weer! Hier zijn heel wat uurtjes in gaan zitten, maar wat een geweldig mooi resultaat! Mijn complimenten hoor! liefs Marianne

Erica ♥ zei

Wat een super mooie kaart, echt prachtig ☺
Gezellige en fijne week.
En ook genieten van het weer ☼

Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Antoinette Voorn zei

Onwijsss gaaf ...Super mooi deze paascreatie!

Related Posts with Thumbnails